- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
Χάος επικρατεί σε πολλά αεροδρόμια του πλανήτη εξαιτίας προβλήματος στο λογισμικό που χρησιμοποιούν πολλές αεροπορικές εταιρείες για το check-in των επιβατών.
Σύμφωνα με διεθνή ΜΜΕ, προβλήματα έχουν καταγραφεί στο Χίθροου και στο Γκάτγουικ του Λονδίνου, στο Σαρλ ντε Γκολ στο Παρίσι, στο Σάνγκι της Σιγκαπούρης, στο Γιοχάνεσμπουργκ, στη Ζυρίχη, στη Μελβούρνη, στο Ρίγκαν της Ουάσινγκτον, στο Χανέντα του Τόκιο και στο αεροδρόμιο του Χονγκ Κονγκ. Προβλήματα αναφέρθηκαν και στο αεροδρόμιο της Αθήνας.
Οι καθυστερήσεις είναι μεγάλες, καθώς χιλιάδες εταιρείες χρησιμοποιούν το ίδιο λογισμικό για το check-in. Το πρόβλημα δεν έχει να κάνει με τα αεροδρόμια, δεν αντιμετωπίζουν δηλαδή αυτά το πρόβλημα, αλλά το λογισμικό των αεροπορικών για το check-in. Ωστόσο, το αποτέλεσμα είναι το ίδιο: Οι επιβάτες δεν μπορούν να ταξιδέψουν και σημειώνονται μεγάλες καθυστερήσεις.
Το πρόβλημα στο check-in φαίνεται να έχει επηρεάσει πάνω από 100 αεροπορικές εταιρείες ανά τον κόσμο.
The @Qantas check in system down. Massive queues in Hong Kong. Not sure why they can't get this right pic.twitter.com/lrL5jUzVEN
— Paul Harapin (@paulharapin) 28 Σεπτεμβρίου 2017
Αποτέλεσμα όλου αυτού του προβλήματος ήταν να παρατηρηθούν καθυστερήσεις σε πολλές πτήσεις, έως και δύο ώρες, όπως στα αεροδρόμια της Βαλτιμόρης και στο Τσανγκί της Σινγκαπούρης. Στην Αθήνα οι καθυστερήσεις δεν ξεπέρασαν το τέταρτο.
'uuuge delays at Haneda Airpot for @Qantas. They've communicated and are trying, can't ask for much more. At least there's a sick view! pic.twitter.com/v8EIspuu2r
— Shane Miles (@shane___miles) 28 Σεπτεμβρίου 2017
Λίγο μετά τις 3 το μεσημέρι, πάντως, το πρόβλημα στο λογισμικό άρχισε να δείχνει σημάδια εκτόνωσης, καθώς επανέρχεται σταδιακά το check-in.
«Προσπαθούμε να διορθώσουμε το πρόβλημα», λέει η εταιρεία λογισμικού
Η Amadeus, η εταιρεία που παρέχει το λογισμικό ελέγχου σε περισσότερες από 100 αεροπορικές εταιρείες στον κόσμο, επιβεβαίωσε ότι αντιμετωπίζει «ένα πρόβλημα στο δίκτυο, που προκαλεί διακοπές». «Οι τεχνικές μας ομάδες εργάζονται για να επιλύσουν το πρόβλημα, οι υπηρεσίες αποκαθίστανται σταδιακά», προσθέτει.
Anyone flying @SouthwestAir from @BWI_Airport this morning, GET HERE EARLY. All kiosks down. pic.twitter.com/4WhfPh7H2s
— AngryBird (@PoorRobin) 28 Σεπτεμβρίου 2017
Η ανακοίνωση του Χίθροου
Το Χίθροου νωρίτερα, με ανακοίνωσή του, επιβεβαίωσε ότι από την κατάρρευση του λογισμικού επηρεάστηκαν εταιρείες της που βρίσκονται στα τέρμιναλ 2, 3 και 4.
Εκπρόσωπος του αεροδρομίου ανέφερε χαρακτηριστικά: «Ενας μικρός αριθμός αεροπορικών εταιρειών αντιμετωπίζουν επί του παρόντος διακεκομμένα δυσκολίες με τα συστήματά τους για το check-in σε αεροδρόμια σε όλο τον κόσμο, συμπεριλαμβανομένου και του Χίθροου. Οι επιβάτες θα μπορούν να κάνουν check-in, αν και η διαδικασία μπορεί να διαρκέσει λίγο περισσότερο από ό,τι ως συνήθως. Συνεργαζόμαστε στενά με τις αεροπορικές εταιρείες για να βοηθήσουμε στην επίλυση του προβλήματος το συντομότερο δυνατόν. Ζητούμε συγγνώμη για την τυχόν ταλαιπωρία που έχει προκληθεί».
Εκπρόσωπος του Κάτγουικ δήλωσε: «Πρόκειται για ένα ζήτημα των αεροπορικών εταιρειών, όχι του αεροδρομίου. Δεν είναι το λογισμικό του Γκάτγουικ που δημιουργεί πρόβλημα, αλλά τα συστήματα check-in των αεροπορικών».