Κοσμος

Τα νέα δεδομένα στις «υποχρεωτικές παροχές φροντίδας» των αεροπορικών εταιρειών

Newsroom
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ

Η απόφαση του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου στην προσφυγή μια γυναίκας που ταξίδευε με την Rayan Air όταν ακυρώθηκε η πτήση της μεταξύ Πορτογαλίας και Ιρλανδίας λόγω του φαινομένου ηφαιστειακής τέφρας από έκρηξη ηφαιστείου στην Ισλανδία, αλλάζει τα δεδομένα στις «υποχρεωτικές παροχές φροντίδας» των αεροπορικών εταιρειών προς τους επιβάτες τους.

Οι εταιρείες πλέον υποχρεούνται να παρέχουν φροντίδα στους επιβάτες τους σε περιπτώσεις ματαίωσης πτήσεων λόγω έκτακτων και αναπόφευκτων περιστάσεων, όχι με τη μορφή αποζημιώσεων, αλλά προσφέροντας δωρεάν γεύματα, αναψυκτικά και διανυκτέρευση ενδεχομένως, με μεταφορά από και προς το κατάλυμα.

Η επιβάτιδα που είχε προσφύγει στο Δικαστήριο, είχε αναγκαστεί να παραμείνει 5 μέρες στην Πορτογαλία εξαιτίας της ακύρωσης εκείνης της πτήσης και θα λάβει από τη Rayan Air, που σύμφωνα με το Δικαστήριο δεν εξυπηρέτησε τους επιβάτες της, 1.130 ευρώ για τα έξοδα της έκτακτης διαμονής της εκεί.