- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
Οι γιορτές των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς είναι αναμφίβολα μια περίοδος κατά την οποία οι καταναλωτές παγκοσμίως δαπανούν όλο και περισσότερα χρήματα για γλυκίσματα.
Στη Γερμανία, μόνο πέρυσι οι πωλήσεις σοκολατένιων Αϊ-Βασίληδων και άλλων χριστουγεννιάτικων σπεσιαλιτέ αυξήθηκαν κατά 6,7% φτάνοντας τα 600 εκατομμύρια ευρώ, σύμφωνα με την εταιρία μελέτης της αγοράς Nielsen.
Τα Χριστούγεννα είναι σαφέστατα «η σημαντικότερη περίοδος για τη ζαχαροπλαστική», υπογραμμίζει ο Μίχαελ Γκρίες, διευθυντής της Nielsen.
Την πρωτιά στις πωλήσεις κατέχουν οι σοκολατένιοι Αϊ-Βασίληδες, ξεπερνώντας τα 159 εκατομμύρια ευρώ, αν και τα τελευταία χρόνια αυτές διατηρούνται στα ίδια επίπεδα.