- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
Ελλάδα – Ιταλία, μαζί στη δυστυχία
Απαισιόδοξοι για το μέλλον και στα όρια της αξιοπρεπούς διαβίωσης οι Ιταλοί, προβλέπουν την έλευση δύσκολων ημερών. Το 48% των ιταλικών οικογενειών, θεωρεί ότι η οικονομική κατάσταση, φέτος, πρόκειται να επιδεινωθεί. Αυτό προκύπτει από έρευνα της δημοσκοπικής εταιρίας Swg, η οποία διενεργήθηκε για λογαριασμό του γεωργικού συνδέσμου Coldiretti. Το 42% των ερωτηθέντων πιστεύει ότι το οικονομικό τοπίο δεν πρόκειται να παρουσιάσει σημαντικές αλλαγές σε σχέση με το 2012, και μόνο το 10% έχει την άποψη ότι η πρόκειται να ξεκινήσει ουσιαστική ανάκαμψη.
Απαισιόδοξοι για το μέλλον και στα όρια της αξιοπρεπούς διαβίωσης οι Ιταλοί, προβλέπουν την έλευση δύσκολων ημερών.
Το 48% των ιταλικών οικογενειών, θεωρεί ότι η οικονομική κατάσταση, φέτος, πρόκειται να επιδεινωθεί. Αυτό προκύπτει από έρευνα της δημοσκοπικής εταιρίας Swg, η οποία διενεργήθηκε για λογαριασμό του γεωργικού συνδέσμου Coldiretti. Το 42% των ερωτηθέντων πιστεύει ότι το οικονομικό τοπίο δεν πρόκειται να παρουσιάσει σημαντικές αλλαγές σε σχέση με το 2012, και μόνο το 10% έχει την άποψη ότι η πρόκειται να ξεκινήσει ουσιαστική ανάκαμψη.
Το 51% των ιταλικών οικογενειών, όπως αποκαλύπτει η έρευνα Swg, «καταφέρνει να καλύπτει, μόλις, τις πάγιες οικονομικές του ανάγκες», ενώ το 8% δεν διαθέτει τα αναγκαία χρήματα. Το 53%, των ερωτηθέντων, απάντησε ότι ανέβαλλε την αγορά ρούχων και υποδημάτων αφού θεωρεί, ότι, σε περίοδο κρίσης, «είναι μια λογική και επιβεβλημένη θυσία».
Τα ταξίδια και τις διακοπές μείωσε, το 51% του στατιστικού δείγματος. Οι ιταλοί περιορίζουν, επίσης, τις εξόδους σε εστιατόρια και καφέ (48%) την αγορά αυτοκινήτων (38%) την ανακαίνιση των ακινήτων (40%) και τις επισκέψεις σε μουσεία ή τις βραδιές σε θέατρα και κινηματογράφους, που έγιναν σπανιότερες για το 37% όσων δέχθηκαν να απαντήσουν στην συγκεκριμένη έρευνα.
Οι μόνοι τομείς που «αντέχουν» και συνεχίζουν να θεωρούνται κύριας και πρωτεύουσας ανάγκης, είναι τα έξοδα για τα τρόφιμα ( το μηνιαίο διαθέσιμο ποσό περιορίσθηκε μόνο στο 17% των περιπτώσεων) και τις διάφορες αγορές αγαθών για τα παιδιά, τις οποίες «θυσίασε» μόλις το 9% των ερωτηθέντων.