Κοσμος

Το Time Out του Λονδίνου έγινε free press

Νέα εποχή για τον δημοφιλέστερο οδηγό του πλανήτη

32823-103920.jpg
Κωνσταντίνος Τζήκας
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
26499-60845.jpg

Είναι γνωστό ως ο «ζωντανός οδηγός του κόσμου». Από το πρώτο του τεύχος το 1968, το Time Out υπήρξε ο πλέον ενημερωμένος και έγκυρος οδηγός της πόλης του Λονδίνου, με αναλυτικά listings και άρθρα για ό,τι συμβαίνει στην πόλη. Στην πορεία, η εταιρεία που εξέδιδε το Time Out έγινε κολοσσός και επεκτάθηκε σε δεκάδες πόλεις με αντίστοιχους οδηγούς.

Όμως, ο Σεπτέμβριος του 2012 σημαίνει το τέλος μιας εποχής για το Time Out του Λονδίνου. Από εδώ και στο εξής, ο οδηγός, που μέχρι πρότινος κόστιζε περίπου 3 βρετανικές λίρες, θα διανέμεται δωρεάν. Στόχος είναι η αύξηση της κυκλοφορίας σε 300,000 αντίτυπα ανά τεύχος. Τα τελευταία χρόνια η κυκλοφορία του οδηγού είχε μειωθεί αρκετά.

Στο καινούριο Time Out που μόλις κυκλοφόρησε, είναι μάλλον αδύνατον να περάσει απαρατήρητη η αλλαγή πλεύσης του οδηγού. Το εξώφυλλο κάπως κραυγαλέα, πληροφορεί και συνάμα εκλιπαρεί τους αναγνώστες: “Take me, I’m yours” («πάρε με, είμαι δικό σου»). Ενώ η άνω δεξιά γωνία επιβεβαιώνει ότι μέσα στο τεύχος θα διαβάσουμε «Δωρεάν τέχνη/ Δωρεάν ταινίες/ Δωρεάν μουσική/ Δωρεάν θέατρο/ Δωρεάν κωμωδία», κοντολογίς, «Δωρεάν Time Out».

Η μεταμόρφωση του λονδρέζικου Time Out σε free press σημαίνει, αναπόφευκτα, δραματικές αλλαγές στην ύλη του περιοδικού, η οποία μειώθηκε από 116 σε 80 σελίδες. Τα εξαντλητικά listings του περιοδικού για σινεμά, θέατρο και μουσική έχουν επίσης κοπεί σε σημαντικό βαθμό. Ανάμεσα στις «παράπλευρες απώλειες» είναι και η στήλη των γραμμάτων που έστελναν οι αναγνώστες στο περιοδικό, που έχει αντικατασταθεί από ένα “London Top 10”.

Η νέα εποχή για το Time Out, αλλά και άλλων εντύπων (π.χ. η Evening Standard πέρυσι) επιβεβαιώνει τη συνεχώς μεγαλύτερη στροφή πολλών σημαντικών εντύπων προς την κατηγορία του free press.

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ

Tα καλύτερα άρθρα της ημέρας έρχονται στο mail σου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Ουκρανία: Ο Γιώργος Σταμάτης και η Κατερίνα Σπυριδάκη βίωσαν τη σκληρή πραγματικότητα του πολέμου
Ουκρανία: Ο Γιώργος Σταμάτης και η Κατερίνα Σπυριδάκη βίωσαν τη σκληρή πραγματικότητα του πολέμου

Οι Έλληνες βουλευτές συνομίλησαν με τοπικούς αξιωματούχους και εκπροσώπους της ελληνικής ομογένειας, κατανοώντας τις καθημερινές προκλήσεις της ουκρανικής κοινωνίας

Η έκρηξη των podcast στις αμερικανικές εκλογές 2024: Πλατφόρμα ενημέρωσης ή πολιτικής επιρροής;
Η έκρηξη των podcast στις αμερικανικές εκλογές 2024: Πλατφόρμα ενημέρωσης ή πολιτικής επιρροής;

Οι στρατηγικές και των δύο υποψηφίων υπογραμμίζουν πως το podcasting είναι πλέον ένα κρίσιμο μέρος της εργαλειοθήκης των πολιτικών μέσων

Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.