Κοσμος

Ο άνεργος της χρονιάς

Ξαφνικά, η Benetton ξύπνησε κι ανακάλυψε το cause marketing. 

Ελίζα Συναδινού
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ

Καθώς οι υπάλληλοι του μήνα λιγοστεύουν, τη σκυτάλη παίρνει ο άνεργος της χρονιάς. Δεν πρόκειται για βραβείο ακριβώς, αλλά για την καινούρια, όπως πάντα προβοκατόρικη, διαφημιστική καμπάνια της Benetton. Στην καμπάνια περιλαμβάνεται ένα project που ξεκινάει άμεσα έχει σαν σκοπό να στηρίξει τους άνεργους νέους από 18 έως 30 ετών. Τους καλεί να καταθέσουν τις ιδέες τους για ένα project που θα βελτιώσει τη ζωή στις κοινωνίες που ζουν, στο unhatefoundation.org. Οι επισκέπτες του site θα ψηφίζουν το αγαπημένο τους, και στο τέλος οι εκατό καλύτερες προτάσεις θα ανταμειφθούν με πέντε χιλιάδες ευρώ.

Τα χρήματα που θα ξοδέψει η Benetton για αυτό το project δεν είναι τίποτα μπροστά στο ποσό που θα σπαταλήσει στην καμπάνια – 20 εκ. ευρώ. Παρόλα αυτά, είναι ένα εντελώς καινούριο βήμα για την εταιρία, την οποία κατηγορούν εδώ και χρόνια ότι δεν έχει σπαταλήσει μισό ευρώ για τα θέματα που θίγει στις διαφημίσεις της (ασθενείς με AIDS, ρατσισμός, πολιτική κλπ).

Ο Alessandro Benetton, καινούριος πρόεδρος της εταιρίας, ονομάζει αυτή τη νέα φάση της φίρμας Benetton 2.0.