- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
Το αν είναι συνετό να συνδέεις μια παμπόνηρη ιδέα promotion με τον Χάρι Πότερ δεν θα μας απασχολήσει σε αυτό το post.
Θυμάσαι όλα τα βιβλία που κάποτε ξεκίνησες κι ύστερα παράτησες σε μια γωνιά, βορά στη σκόνη του χρόνου, με την σβησμένη υπόσχεση να τα συνεχίσεις κάποτε; Κι εκείνα περίμεναν υπομονετικά, για μέρες, μήνες, χρόνια, χωρίς να τα ανοίγεις ποτέ; Ήρθε η ώρα να πάρουν το αίμα τους πίσω. Πως; Μέσω του μεγάλου εκδικητή, του Βιβλίου που δεν Μπορεί να Περιμένει («The Book that Can’t Wait»). Δηλαδή, της πανέξυπνης ιδέας ενός μικρού εκδοτικού οίκου στο Μπουένος Άιρες, που βρήκε τον τρόπο να ξεπουλήσει την ανθολογία νέων λατινοαμερικάνων συγγραφέων που ήθελε να προωθήσει: την τύπωσε σε ένα ειδικό μελάνι, που από τη στιγμή που θα έρθει σε επαφή με αέρα και ήλιο, έχει μόνο 2 μήνες ζωής. Έτσι, το διαβάζεις αμέσως, θέλεις δε θέλεις.
Το βιβλίο είχε μεγάλο σουξέ. Η πρώτη έκδοση ξεπούλησε σε μια μέρα. Βέβαια αν ήταν καλή αυτή η ανθολογία, όσο κι αν ψάχνω στο internet, δε βρίσκω πουθενά.
Πάρε μια ιδέα στο βίντεο:
Αναμένουμε με αγωνία και άλλα ανάλογα τρικ, όπως ο Αόρατος Μανδύας, το Περιοδικό που Αυτοκαταστρέφεται κλπ.