- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
Η πτήση από το αεροδρόμιο του Λονδίνου Γκάτγουικ προς το Μπέλφαστ αναχώρησε χθες Πέμπτη με μία ώρα καθυστέρηση και δεν έφταιγε ως συνήθως κάποιος καθυστερημένος ταξιδιώτης ή συναγερμός για ύποπτη βαλίτσα/πακέτο. Η πτήση καθυστέρησε διότι επί μία ώρα δύο ιπτάμενοι φροντιστές μαλλιοτραβιόντουσαν για το περιτύλιγμα των νερών μπροστά στα μάτια των επιβατών που κατέγραψαν όλο το σκηνικό με βροχή μηνυμάτων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Ο Νταν Λομπ, πρώην τενίστας και παρουσιαστής στην τηλεόραση, έγραψε ότι η πτήση καθυστερεί γιατί «δύο μέλη του πληρώματος αδυνατούν να συνεννοηθούν, διαφωνούν σε όλα και εμείς τους κοιτάμε». «Η κατάσταση είναι απίστευτη», συμπλήρωσε.
Some more context for you - these @easyJet crew only had to get through ONE day together in order to avoid this. A 1 hour flight to Belfast.
— Dan Lobb (@danlobb) August 24, 2016
«Όλοι έχουμε δουλέψει με ανθρώπους που δεν πολυσυμπαθούμε. Αλλά αυτός ο καβγάς έχει ξεφύγει. Μία ώρα τώρα μαλώνουν και δεν απογειωνόμαστε», σχολίασε άλλος επιβάτης.
Το αεροπλάνο είχε πάρει θέση απογείωσης, ο πύργος ελέγχου είχε δώσει το σήμα της αναχώρησης, αλλά οι ιπτάμενοι φροντιστές - ένας άντρας και μια γυναίκα - συνέχιζαν να καβγαδίζουν. Τελικά η εταιρεία αναγκάστηκε να επέμβει και να ζητήσει την αντικατάστασή τους. Και οι επιβάτες περίμεναν καθηλωμένοι στις θέσεις τους. Η αεροπορική εταιρεία ζήτησε συγγνώμη για την καθυστέρηση και το νέο δίδυμο των ιπτάμενων φροντιστών προσέφερε δωρεάν νερά στους επιβάτες.