- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
Εκστρατεία ενημέρωσης και καταπολέμησης της αδικίας για τα άστεγα παιδιά κάνει η UNICEF μέσω ενός κοινωνικού πειράματος. Τίτλος της καμπάνιας: #FightUnfair.
Ο οργανισμός πήρε το ίδιο κοριτσάκι και το «εξέθεσε» στον κόσμο αφήνοντάς το ασυνόδευτο. Η μόνη διαφορά ήταν ότι τη μία φορά ήταν ντυμένο και φαινόταν βρόμικο, όπως ένα άστεγο παιδί, ενώ την άλλη καλοντυμένο και απόλυτα προσεγμένο.
Στον δρόμο το «πρώτο» κορίτσι δέχθηκε την απόλυτη αδιαφορία, ενώ το άλλο είδε ενδιαφέρον από πολλούς περαστικούς, οι οποίοι την ρωτούσαν για το τηλέφωνο των γονιών της κλπ.
Σε καφέ κι εστιατόρια, το κορίτσι που έμοιαζε άστεγο όχι απλώς δεν είδε στοργή, αλλά δέχθηκε πολλούς απαξιωτικούς χαρακτηρισμούς και κακή συμπεριφορά, τόσο που έφυγε κλαίγοντας.
Σύμφωνα με τον οργανισμό, 150 εκατ. παιδιά παγκοσμίως είναι άστεγα.