- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
Ο μεγαλύτερος ταξιδιωτικός ιστότοπος παγκοσμίως, το TripAdvisor, άλλαξε τον τρόπο κατάταξης της δημοτικότητας ξενοδοχείων, εστιατορίων και αξιοθεάτων, γεγονός που εκτιμάται πως θα επηρεάσει την ταξιδιωτική συμπεριφορά των επισκεπτών σε διεθνές επίπεδο.
To TripAdvisor άλλαξε τον αλγόριθμο για την κατάταξη δημοτικότητας, αφού ανέλυσε εκατοντάδες εκατομμύρια κριτικές που έχει λάβει τη τελευταία 15ετία.
Ο καινούργιος, βελτιωμένος αλγόριθμος δίνει μεγαλύτερη σημασία στην ποσότητα και τη συνέπεια των κριτικών συγκριτικά με το παρελθόν, περιορίζοντας το φαινόμενο των ταχέως ανερχόμενων καταχωρίσεων.
Η κατάταξη δημοτικότητας βασίζεται στην ποιότητα, την επικαιρότητα και την ποσότητα των κριτικών που λαμβάνει μια επιχείρηση από τους χρήστες-ταξιδιώτες.
Αναλυτικότερα, οι κριτικές, ακόμη και οι εξαιρετικές, που είναι παλαιότερες, δεν υπολογίζονται πλέον τόσο πολύ στην κατάταξη μιας επιχείρησης όσο μια κριτική που γράφτηκε την προηγούμενη εβδομάδα.
Έτσι, όταν μια επιχείρηση έχει πολλές και πρόσφατες κριτικές, λαμβάνει υψηλότερη βαθμολογία επειδή αυξάνει τη σιγουριά για τις υπηρεσίες που μπορεί να προσφέρει.