- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
«Απειλήθηκε»: Η Le Figaro για τα επεισόδια στον τελικό του Κυπέλλου Ελλάδας με στόχο τη Γαλλίδα διαιτητή Φραπάρ
Κύπελλο Ελλάδας 2024: Στα επεισόδια που έλαβαν χώρα μετά τον τελικό με στόχο την Γαλλίδα διαιτητή Φραπάρ αναφέρεται η γαλλική εφημερίδα Le Figaro.
Τον γύρο του κόσμου κάνουν και πάλι τα αρνητικά στιγμιότυπα των ελληνικών γηπέδων. Στα επεισόδια που έλαβαν χώρα μετά τον τελικό του Κυπέλλου Ελλάδας στον Βόλο με στόχο την Γαλλίδα διαιτητή Στεφανί Φραπάρ αναφέρεται η γαλλική εφημερίδα Le Figaro, επισημαίνοντας την απόλυτη υποστήριξη του σωματείου των Γάλλων διαιτητών ποδοσφαίρου στο πρόσωπό της.
Le Figaro: Τα επεισόδια στον τελικό του κυπέλλου με στόχο τη Φραπάρ
Η εφημερίδα σημειώνει ότι η διαιτητής Στεφανί Φραπάρ απειλήθηκε και συνοδεύτηκε από την Αστυνομία το Σάββατο, μετά τον τελικό του Κυπέλλου Ελλάδας στον Βόλο, όπου οι αποφάσεις της προκάλεσαν την οργή παικτών και διοικούντων του Άρη Θεσσαλονίκης.
Σημειώνει επίσης ότι στην Ελλάδα, σε ένα πλαίσιο που υπονομεύεται από τη βία και τη διαφθορά, ο ορισμός ξένων διαιτητών είναι πάγια πρακτική για τους αγώνες υψηλού ενδιαφέροντος και υπενθυμίζει ότι λόγω κρουσμάτων βίας οι αγώνες ποδοσφαίρου στην Ελλάδα έγιναν μεταξύ Δεκεμβρίου και Φεβρουαρίου κεκλεισμένων των θυρών.
Στεφανί Φραπάρ: Στήριξη του σωματείου Γάλλων διαιτητών
Σε ό,τι αφορά το σωματείο των Γάλλων διαιτητών, η εφημερίδα επισημαίνει την απόλυτη στήριξή του στην διαιτησία της Φραπάρ, υπογραμμίζοντας το γεγονός ότι σε ανακοίνωσή του κάνει λόγο για «πλήρη ασέβεια» προς την Γαλλίδα διαιτητή και για «ανάξια των αρχών του ποδοσφαίρου» συμπεριφορά της ηττημένης ομάδας.
Αναφέρεται επίσης ότι το σωματείο των Γάλλων διαιτητών θεωρεί ορθές όλες τις αποφάσεις της Γαλλίδας διαιτητού και ότι αφού της απευθύνει συγχαρητήρια θέτει το ερώτημα; «Για ποιο να την κατηγορήσουμε; Επειδή έκανε το έργο της με αμεροληψία μέσα σε ένα θυελλώδες πλαίσιο;».