Αθλητισμος

Αντετοκούνμπο: Με το UNO® στα παπούτσια του, αλλάζει τους κανόνες

Νέα σειρά υποδημάτων, ρούχων και μια εντυπωσιακή νέα έκδοση του UNO® με την υπογραφή του Γιάννη

Νίκος Παπαηλιού
3’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ

Το UNO® συνεργάζεται με τη Nike και τον Γιάννη Αντετοκούνμπο για μία «Wild» συλλογή προϊόντων που ήδη έχει αγαπηθεί

Τον περασμένο Ιούλιο κατά τη διάρκεια της παραμονής τους στην φούσκα του Ορλάντο, η κάμερα του ESPN είχε πιάσει τον Γιάννη Αντετοκούνμπο μαζί με τα αδέρφια του, Κώστα και Θανάση να παίζουν UNO® δίνοντας μια από τις πιο αυθεντικές συνεντεύξεις της ζωής τους. Οι τρεις τους, με τις κάρτες του δημοφιλούς παιχνιδιού στα χέρια, εξιστόρησαν τη ζωή τους στην δημοσιογράφο Rachel Nichols και ανέλυσαν τις πιθανότητες να βρεθούν αντίπαλοι στους τελικούς του ΝΒΑ εκείνης της χρονιάς. Έναν χρόνο και... κάτι αργότερα και τα τρία αδέλφια έχουν στην κατοχή τους το δαχτυλίδι του Πρωταθλητή της λίγκας, ενώ ο Γιάννης κατάφερε να βγει και MVP των τελικών. Όμως η αγάπη για το UNO® φαίνεται να παρέμεινε ίδια. Ο Γιάννης Αντετοκούνμπο την προηγούμενη εβδομάδα κυκλοφόρησε μαζί με τη NIKE και την UNO τα νέα του παπούτσια που έχουν ήδη συγκεντρώσει όλα τα βλέμματα πάνω τους. Μαζί τους, κυκλοφορεί και η νέα έκδοση UNO® που φέρει την υπογραφή του και «αλλάζει τους κανόνες».

Ο Έλληνας all-star των Μιλγουόκι Μπακς έδειξε ενθουσιασμένος με το αποτέλεσμα και ήδη πόσταρε τις πρώτες φωτογραφίες με τη νέα του συλλογή, που είναι εντυπωσιακή. Πάνω στα παπούτσια θα δει κανείς όλα τα χρώματα του UNO® με τους αριθμούς 3 και 4 να κάνουν την εμφάνισή τους. Το 34 είναι το νούμερο που φέρει στη φανέλα ο MVP των σεζόν 2018-19 και 2019-2020 και δεν θα μπορούσε να λείπει. Με τον τρόπο αυτόν ο Γιάννης Αντετοκούνμπο και η Nike γιορτάζουν τα 50 χρόνια UNO® με ένα «κάρφωμα» στην καρδιά της μόδας. Μια σειρά υποδημάτων, ρούχων, θεματικές κάρτες UNO® και ένα UNO Αpp-Event που μονοπώλησαν το ενδιαφέρον στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού. Την συνεργασία ανακοίνωσε η Mattel στις 27 Οκτωβρίου και τo Twitter την λάτρεψε αμέσως!

«Θέλω κάθε προϊόν να είναι γνήσιο και αυθεντικό και το να παίζω UNO® με τα αδέρφια μου είναι ένα μεγάλο μέρος της ζωής μας», είπε ο Γιάννης Αντετοκούνμπο. «Η ομάδα της Nike έκανε εξαιρετική δουλειά υλοποιώντας τις ιδέες μου και πιστεύω ότι έχουν δημιουργήσει σε αυτή τη συλλογή, προϊόντα για κάθε λάτρη της Nike, του UNO® και του μπάσκετ».

«Η συνεργασία με τη Nike και τον Γιάννη για τον σχεδιασμό και την επιμέλεια αυτής της συλλογής μας τιμά ιδιαίτερα και δείχνει ότι το UNO® μπορεί να φέρει κοντά τους ανθρώπους, όπως η οικογένεια Αντετοκούνμπο», δήλωσε ο Ray Adler, Global Head of Games, Mattel. «Η συνεργασία με αυτήν την εμβληματική μάρκα και τον παγκοσμίου φήμης αθλητή είναι ο τέλειος εορτασμός για τα 50 χρόνια UNO®».

Τι νέο έρχεται μετά την ανακοίνωση της Mattel - Ο Γιάννης αλλάζει το παιχνίδι

  • Σειρά υποδημάτων με την υπογραφή της Nike Zoom Freak 3, Air Force 1 και Offline με χρώματα UNO® και το σχέδιο του Γιάννη. Θα υπάρχει επίσης, μόνο για μέλη, ένα μαύρο χρώμα Zoom Freak 3, με λογότυπο 50 χρόνια UNO® στη γλώσσα του παπουτσιού και κάρτες μπαλαντέρ στο μπροστινό μέρος του. Επίσης, πρωταγωνιστούν τα βασικά χρώματα του παιχνιδιού για να ολοκληρώσουν μια εμφάνιση UNO®.

  • Μια ειδική σειρά ρούχων Nike που αποτελείται από ένα κλασικό βαμβακερό μπλουζάκι και ένα καπέλο με τον αριθμό της φανέλας του Γιάννη. Η σειρά υποδημάτων και ρούχων θα πωλούνται στο Nike.com τους επόμενους μήνες.

  • Η έκδοση UNO® κάρτες με την υπογραφή του Γιάννη διαθέτει έναν νέο κανόνα ώστε οι παίκτες να «πιέσουν για λάθος» και να κλέψουν τη σειρά. Το σετ θα πωλείται μέσα από την πλατφόρμα Mattel Creations και NTWRK από τις 11 Νοεμβρίου. Μέρος της συνεργασίας είναι και το UNO! Mobile app, μια εφαρμογή για κινητά σε συσκευές iOS και Android που θα περιλαμβάνει και την ειδική UNO έκδοση με την υπογραφή του Γιάννη. Με τις κάρτες, οι παίκτες μπορούν να χρησιμοποιήσουν τον νέο κανόνα του Γιάννη και να διακοσμήσουν το προφίλ τους με θεματικά έπαθλα. Οι κάρτες και τα έπαθλα θα είναι διαθέσιμα κατά τη διάρκεια του UNO x Giannis app event, από την 1η Νοεμβρίου έως τις 30 Νοεμβρίου. Μέσω της πλατφόρμας Mattel Creations, η Mattel δημιουργεί μοναδικές σειρές προϊόντων με στόχο να γιορτάσει και να διευρύνει την πνευματική ιδιοκτησία της. Η Mattel Creations, συνεργάζεται με ευφάνταστους καλλιτέχνες, brands και influencers της ποπ κουλτούρας του σήμερα με σκοπό να δημιουργήσουν μέσα από τα εμβληματικά προϊόντα της Mattel νέα εμπνευσμένα σχέδια, όπου τα παιχνίδια γίνονται τέχνη και η τέχνη επηρεάζεται από τα παιχνίδια.