Αθλητισμος

Ελλάδα, Attack as One!

Η Εθνική ταξιδεύει στη Βραζιλία με νέα στολή

Δημήτρης Καραθάνος
3’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ

Ξεχάστε τους αντιπάλους. Ας παραμερίσουμε προσωρινά την Κολομβία, την Ιαπωνία και την Ακτή Ελεφαντοστού. Στο δρόμο για τους 16 δεν θα σταθούν απέναντί μας μονάχα διαφορετικές ποδοσφαιρικές κουλτούρες και θεληματικοί παίκτες με το μαχαίρι στα δόντια.

Όταν οι διεθνείς μας πατήσουν το χορτάρι του Εστάντιο Μινεϊράο στις 14 Ιουνίου για την πρεμιέρα του Παγκοσμίου Κυπέλλου, ανάμεσα στα προσκόμματα θα πρέπει να συνυπολογιστούν και οι καιρικές συνθήκες, οι οποίες θα δοκιμάσουν τα κότσια ακόμη και των πιο σκληραγωγημένων αθλητών.

Το καλοκαίρι στη Βραζιλία οι θερμοκρασίες ξεπερνούν τους 30 βαθμούς τείνοντας προς τους 40, ενώ η υγρασία είναι στην πιο υποφερτή περίπτωση εξουθενωτική. Η Εθνική ταξιδεύει σε κλίματα τροπικά. Για το λόγο αυτό φροντίζει να εξοπλιστεί σωστά.

n

Cool Under Pressure

Συνεχίζοντας τη συνεργασία του με τη Nike, το αντιπροσωπευτικό μας συγκρότημα δοκίμασε εχθές, παραμονές του φιλικού αγώνα με τη Νότια Κορέα, την καινούργια του στολή. Σχεδιασμένη ώστε να ενισχύει την απόδοση των παικτών, η νέα εμφάνιση βοηθά τη ρύθμιση της θερμοκρασίας του σώματος κατά τη διάρκεια του αγώνα. Συνδυάζοντας την τεχνολογία Nike Dri-FIT με ένα ειδικό δικτυωτό υλικό και laser-cut ανοίγματα αερισμού, οι σχεδιαστές της στολής κατόρθωσαν να προσφέρουν στους παίκτες συγκεκριμένες περιοχές μεγαλύτερης δροσιάς, στα σημεία της εμφάνισης που οι παίκτες τα χρειάζονται περισσότερο.

Η τεχνολογία Nike Dri-FIT απομακρύνει τον ιδρώτα από το δέρμα και τον οδηγεί στην εξωτερική επιφάνεια του υφάσματος, όπου εξατμίζεται γρηγορότερα. Τα ανοίγματα αερισμού και το ειδικά σχεδιασμένο δικτυωτό υλικό σε συγκεκριμένες περιοχές του σώματος όπου παράγεται θερμότητα, διευκολύνουν περισσότερο την αναπνοή του δέρματος.

n

Παράλληλα, οι διεθνείς μας ενδύονται το ανασχεδιασμένο σορτς για το 2014, προικισμένο με την τεχνολογία Nike Pro Baselayer. Περί τίνος πρόκειται; «Όταν ζητήσαμε από τους παίκτες να μας μιλήσουν για το είδος της προστασίας που χρειάζονται κατά τη διάρκεια ενός αγώνα, μας έδειχναν τα σημάδια και τις εκδορές στην επάνω περιοχή των γοφών τους από τα γλιστρήματα», επεξηγεί ο Martin Lotti, Creative Director της Nike Football. «Επειδή ήταν πολλοί οι παίκτες που μας έδειξαν τους ίδιους αυτούς τραυματισμούς, αποφασίσαμε να ενισχύσουμε την προστασία σε αυτό το σημείο, εξισορροπώντας παράλληλα την ανάγκη για ελαφριά υλικά που επιτρέπουν στο δέρμα να αναπνέει.»

Ως απάντηση στις απαιτήσεις, δημιουργήθηκε το σορτς Nike Pro Combat Ultralight Slider Short, ό,τι ελαφρύτερο έχει κατασκευάσει ποτέ η Nike, και σχεδιασμένου ειδικά για τις διαφορετικές θερμοκρασίες και συνθήκες που πρόκειται να αντιμετωπίσουν οι αθλητές στη Βραζιλία: από την υπερβολική ζέστη στα ματς που θα διεξάγονται το μεσημέρι, μέχρι πολύ πιο χαμηλές θερμοκρασίες στις νοτιότερες περιοχές της χώρας κατά τη διάρκεια των βραδινών αγώνων.

n

Design Stories

Η νέα εντός έδρας φανέλα της Εθνικής ομάδας είναι λευκή με γαλάζιο πόλο γιακά και γαλάζιες μανσέτες στα μανίκια. Ο γιακάς και τα μανίκια διαθέτουν μια λεπτή ρίγα, ενώ ένα πρόσθετο κομμάτι υφάσματος στο γιακά δημιουργεί τη σιλουέτα μιας κομψής πόλο μπλούζας.

Το νέο σορτς της εμφάνισης είναι λευκό, απλό και εμβληματικό. Έχει πιο στενή εφαρμογή και αγκαλιάζει καλύτερα το σώμα, με ειδικά σχεδιασμένο κόψιμο που βοηθάει την κίνηση του ποδοσφαιριστή. Ενώ οι νέες κάλτσες της εντός έδρας εμφάνισης είναι επίσης λευκές.

Όσο για την εκτός έδρας εμφάνιση, εκείνη φιγουράρει σε αντίθετα χρώματα. Η φανέλα είναι γαλάζια με λευκό πόλο γιακά και λευκές μανσέτες στα μανίκια, ενώ και στα δύο σημεία υπάρχει μια λεπτή γαλάζια ρίγα. Το σορτς και οι κάλτσες είναι επίσης χρώματος γαλάζιου.

n

I care because you do

Εάν αξίζει να δοθεί ιδιαίτερη μνεία σε κάποιο χαρακτηριστικό της νέας εμφάνισης πέρα από το σχεδιασμό και την τεχνολογία, ας σημειωθεί ότι τόσο η φανέλα, όσο και το σορτς της στολής έχουν φτιαχτεί από ύφασμα κατασκευασμένο από ανακυκλωμένα υλικά.

Για την κατασκευή κάθε εμφάνισης έχουν χρησιμοποιηθεί κατά μέσο όρο 18 ανακυκλωμένα πλαστικά μπουκάλια. Από το 2010, η Nike έχει χρησιμοποιήσει σχεδόν 2 δισεκατομμύρια μπουκάλια που θα κατέληγαν σε χωματερές, αρκετά για να καλύψουν πάνω από 2.800 γήπεδα ποδοσφαίρου. Εντυπωσιακό;

n

Attack as One

Τα αποκαλυπτήρια πραγματοποιήθηκαν εχθές στο προπονητικό κέντρο του Αγίου Κοσμά. Λίγα λεπτά μετά την έναρξη της προπόνησης, δύο νεαροί ποδοσφαιριστές μπήκαν στο γήπεδο, μεταφέροντας ένα από τα ταξιδιωτικά μπαούλα της αποστολής της Εθνικής. Φτάνοντας στη σέντρα του γηπέδου, άνοιξαν το μπαούλο και κάλεσαν όλους τους παίκτες της ομάδας να δουν για πρώτη φορά και να παραλάβουν τις νέες φανέλες τους, ενώ από τα μεγάφωνα του γηπέδου ακουγόταν το μήνυμα της Nike προς το αντιπροσωπευτικό συγκρότημα, ενόψει της μεγάλης πρόκλησης του φετινού World Cup.

Η συμβολική παράδοση της φανέλας αποτελεί συνέχεια του μηνύματος της Nike «Attack as One», που υιοθετήθηκε κατά τη διάρκεια των προκριματικών αγώνων για τη μεγάλη ποδοσφαιρική διοργάνωση του καλοκαιριού. Η καμπάνια υμνεί το πνεύμα της ενότητας και της συνοχής της Εθνικής Ελλάδας. Ενότητα, θέληση, ταλέντο και συνοχή μας έφεραν άλλωστε ως εδώ. Ευχή όλων, να μας ταξιδέψουν ακόμη πιο μακριά.

(Η νέα εμφάνιση της Eθνικής Ελλάδας είναι διαθέσιμη στα καταστήματα Nike και στο nike.com από τις 5 Μαρτίου)