Αθλητισμος

Super Bowl: Mε Μπιλ Μάρεϊ στη «Μέρα της Μαρμότας» το διαφημιστικό της Jeep

Καθώς ο μεγάλος τελικός του πρωταθλήματος αμερικανικού ποδοσφαίρου πέφτει ακριβώς πάνω στο Groundhog Day

62224-137655.jpg
Newsroom
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
jeep3.jpg
Μπιλ Μάρεϊ - JEEP © video / youtube

Το τηλεοπτικό δίκτυο Fox ζητάει φέτος 5,6 εκ, δολάρια για κάθε σποτάκι 30 δευτερολέπτων και η Jeep βάζει τα δυνατά της με Μπιλ Μάρεϊ και τη «Μέρα της Μαρμότας»

Για δεύτερη φορά στα 54 χρόνια της ιστορίας του το Super Bowl, ο μεγάλος τελικός του πρωταθλήματος αμερικανικού ποδοσφαίρου συνέπεσε με τη Μέρα της Μαρμότας που γιορτάζεται στις 2 Φεβρουαρίου. Και η Jeep (που ανήκει στη Fiat/Chrysler) το εκμεταλλεύτηκε με τον καλύτερο τρόπο, βάζοντας τον Μπιλ Μάρεϊ να πρωταγωνιστήσει σε μια διαφήμιση-σίκουελ της επιυχημένης κωμωδίας του 1993 «Η Μέρα της Μαρμότας» (Groundhog Day).

Δεκαεπτά χρόνια μετά, ο Φιλ Κόνορς (Μάρεϊ) ξυπνάει ξανά στην πόλη του Πανξατόνι, και φρικάρει συνειδητοποιώντας ότι πρόκειται να ζήσει ξανά και ξανά τη Μέρα της Μαρμότας. Αρχίζει να τρέχει όταν στο δρόμο πετυχαίνει τον «κολλιτσίδα» Νεντ Ράιερσον (Στίβεν Τομπολόφσκι), αλλά η διάθεσή του αλλάζει όταν προσέξει ένα ολοκαίνουγιο πορτοκαλί Jeep. Απαγάγει τη μαρμότα και αρχίζει να το διασκεδάζει σε μια σειρά από χιουμοριστικά στιγμιότυπα που μας θυμίζουν πόσο καλή ήταν η πρωτότυπη ταινία του Χάρολντ Ράμις και πόσο κουλ παραμένει ο Μάρεϊ στα 69 του.

 

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ

Tα καλύτερα άρθρα της ημέρας έρχονται στο mail σου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.