- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
Δεν πάνε πολλά χρόνια που η Μπαρτσελόνα, αποτελούσε το καμάρι της Καταλονίας, αλλά και κάθε ρομαντικού φιλάθλου. Ήταν η ομάδα που αρνούταν να βάλει χορηγό στη φανέλα της και όταν το έκανε, επέλεξε να διαφημίσει τη Unicef.
Οι καιροί αλλάζουν και σίγουρα μια τόσο μεγάλη ομάδα δεν μπορεί να μείνει πίσω στις εξελίξεις. Μόνο που δεν έβαλε απλά έναν σπόνσορα, όπως κάνουν όλες οι ομάδες του κόσμου. Μέσα σε λίγο καιρό, το DNA της Μπάρτσα αλλοτριώθηκε. Ήδη, μετρά τρεις χορηγούς στις εμφανίσεις της, δίχως να μετράμε και την εταιρεία που την «ντύνει».
Γενικά, πολύς κόσμος είναι δυσαρεστημένος με τις τακτικές μάρκετινγκ, στις οποίες δεν είχε συνηθίσει ο σύλλογος, όμως μάλλον το επόμενο βήμα είναι το χειρότερο. Σύμφωνα με ρεπορτάζ από την Ισπανία, η διοίκηση των «μπλαουγκράνα» ψάχνει χορηγό που θα δώσει το όνομά του, στο «Καμπ Νόου», την ιστορική έδρα του συλλόγου με το εξίσου ιστορικό όνομα!
Μάλιστα, λέγεται πως «ψήνεται» συμφωνία άνω των 200 εκατομμυρίων ευρώ, που θα συνδυαστεί και με την ανακαίνιση του γηπέδου.