- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
Πιο γριές από ποτέ: Το νέο σλόγκαν του Ηρακλή για τη νέα μπουτίκ
Ακομπλεξάριστος και έτοιμος για τη μεγάλη επιστροφή ο «Γηραιός»
Έναν ευφάνταστο τρόπο βρήκε η διοίκηση του Ηρακλή για να προωθήσει τα νέα προϊόντα της μπουτίκ. Με κεντρικό σλόγκαν «πιο γριές από ποτέ» ο «Γηραιός» ατενίζει με αισιοδοξία το ποδοσφαιρικό του μέλλον και ελπίζει σε οικονομική στήριξη από τους οπαδούς.
Η ανακοίνωση:
Όταν πριν από λίγους μήνες, σας είχαμε ενημερώσει για τις προσπάθειες που γίνονται σε όλους τους τομείς, είχαμε υποσχεθεί ότι σε βάθος χρόνου, αλλά σίγουρα, ο Ηρακλής μας θα βαδίσει με σταθερά βήματα και στο οργανωτικό κομμάτι.
Στο πλαίσιο αυτό, είμαστε στην ευχάριστη θέση να σας ενημερώσουμε ότι υπάρχει πλέον μια νέα σελίδα, προς το παρόν στο Facebook, που θα σας παρέχει όλες τις πληροφορίες για την επικείμενη έναρξη των εργασιών στη νέα μπουτίκ που θα λειτουργήσει στο Κατσάνειο και αμέσως μετά για τη διαδικτυακή (e-shop).
Η νέα αυτή σελίδα θα έχει το ύφος που χρειάζεται και μια τρελαμένη Γριά (πιο τρελαμένη από ποτέ, όπως είναι και το σχετικό σλόγκαν) θα έχει μια απάντηση για κάθε σας ερώτηση. Ντου λοιπόν… και τις επόμενες ημέρες να περιμένετε τα καλύτερα.