- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
Παγκόσμια Ημέρα Σκαραβαίου: Η ιστορία του θρυλικού Beetle
To μπεστ-σέλερ της αυτοκινητοβιομηχανίας
Σήμερα 22 Ιουνίου, Παγκόσμια Ημέρα Σκαραβαίου, αναπολούμε την ιστορία του θρυλικού Volkswagen «Beetle»
Στις 22 Ιουνίου κάθε χρόνο, οι φανατικοί φίλοι του «Σκαραβαίου» (του δημοφιλούς μοντέλου της Volkswagen «Beetle»), που δεν είναι λίγοι σε όλο τον κόσμο, γιορτάζουν το αντικείμενο της λατρείας τους, κατά την Παγκόσμια Ημέρα Σκαραβαίου.
Η ημερομηνία αυτή επιλέχθηκε γιατί στις 22 Ιουνίου 1934 υπογράφτηκε το συμβόλαιο για την κατασκευή του «σκαραβαίου», που αποδείχθηκε με το πέρασμα των ετών, ένα από τα μπεστ-σέλερ της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας.
To Volkswagen Beetle, ήταν το πρώτο χρονολογικά αυτοκίνητο στην ιστορία της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας Volkswagen και γενικότερα του μετέπειτα Ομίλου Volkswagen, και παρήχθη από τον Αύγουστο του 1938 έως τις 30 Ιουλίου 2003.
Κατά τη διάρκεια αυτής της μεγάλης χρονικής περιόδου, κατασκευάστηκαν συνολικά 21.529.464 αντίτυπα, με αποτέλεσμα το Σκαθάρι να γίνει, σε παγκόσμια κλίμακα, το αυτοκίνητο με την μεγαλύτερη χρονική διάρκεια παραγωγής και τον μεγαλύτερο αριθμό οχημάτων υπό την ίδια πλατφόρμα.
Το κλασικό Σκαθάρι του 1938, ανήκει σε έναν πολύ μικρό κατάλογο οχημάτων που λανσαρίστηκαν λίγο πριν ή μετά τον Δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο και που παρέμειναν ανταγωνιστικά για πολλές δεκαετίες, ενώ μέχρι το 2002, έφερε και τον τίτλο του αυτοκινήτου με τις περισσότερες πωλήσεις υπό το ίδιο όνομα.
Παγκόσμια Ημέρα Σκαραβαίου - Η αρχή και το τέλος
Το εγχείρημα εκκίνησε - δυστυχώς- από τη ναζιστική Γερμανία και την ιδέα για ένα μικρό, φτηνό οικογενειακό αυτοκίνητο, που μπορούν να αποκτήσουμ όλοι. Το «αυτοκίνητο του λαού».
Στις 22 Ιουνίου 1934 η German Automobilistic Industry National Association υπέγραψε συμβόλαιο με τον σχεδιαστή αυτοκινήτων Φέρντιναντ Πόρσε. Σχεδόν ενάμιση χρόνο μετά, στις 15 Φεβρουαρίου 1936, ανακοινώθηκε επισήμως η κατασκευή του Σκαραβαίου και ο Πόρσε παρουσίασε τα σχέδιά του, που ήταν βασισμένα κατά πολύ στα προηγμένης τεχνολογίας Tatra. Ο πρώτος Σκαραβαίος κατασκευάστηκε την ίδια χρονιά στη Στουτγάρδη και είχε την ίδια μορφή με την οποίο τον γνωρίζουμε και σήμερα.
Παρότι σχεδιάστηκε ως το «λαϊκό αυτοκίνητο», το θρυλικό κατσαριδάκι διέψευσε κάθε πρόβλεψη. Έγινε διαχρονικό, κυρίως μετά τη δεκαετία του ’60, οπότε «υιοθετήθηκε» από τους χίπις.
Στις 21 Ιουλίου του 2003 βγήκε από τη γραμμή παραγωγής του εργοστασίου στο Μεξικό ο τελευταίος κλασσικός Σκαραβαίος, ο οποίος τοποθετήθηκε στο μουσείο της εταιρίας στο Βόλφσμπαργκ της Γερμανίας.
Τέλος στα μέσα του 2019 η Volkswagen ανακοίνωσε ότι είχε φτάσει το τέλος εποχής για τον εμβληματικό Σκαραβαίο, ανακοινώνοντας επίσημα τη διακοπή της παραγωγής του.
Στο συγκινητικό σποτάκι, με τίτλο The Last Mile, το θρυλικό κατσαριδάκι εμφανίζεται σε κάθε σημαντική στιγμή της ζωής ενός αγοριού μέχρι και τα βαθιά του γεράματα. Μέχρι που περνάει στην ιστορία υπό τους ήχους του Let it Be.
Ανάμεσα στον κόσμο που το αποχαιρετά στην τελευταία του διαδρομή και οι φιγούρες του Andy Warhol που μετέτρεψε τον Σκαραβαίο σε έργο τέχνης και του Kevin Bacon που ως Ren McCormack οδηγούσε ένα κίτρινο κατσαριδάκι στην ταινία Footloose.
Ακολουθήστε την Athens Voice στο Google News κι ενημερωθείτε πρώτοι για όλες τις ειδήσεις
ΚΟΡΩΝΟΪΟΣ: Live updates - Τι πρέπει να ξέρουμε για τον κορωνοϊό- Συνεχής ενημέρωση εδώ