Black Friday: Πόσοι Έλληνες σκοπεύουν να ψωνίσουν
Οι πρώτες τάσεις για τα Χριστούγεννα
Αγορές την Black Friday σκοπεύουν να κάνουν 6 στους 10 Έλληνες καταναλωτές, όπως προκύπτει από έρευνα της Sitecore για τις online και φυσικές αγορές.
Περισσότεροι από τους μισούς Έλληνες καταναλωτές (59%) σκοπεύουν να πραγματοποιήσουν τις χριστουγεννιάτικες αγορές τους την περίοδο της Black Friday, σύμφωνα με τα αποτελέσματα έρευνας «Holiday Shopping Trends 2021» που πραγματοποίησε η Sitecore.
Η Sitecore διεξήγαγε την έρευνα για την περίοδο των γιορτών με τη συμμετοχή 1.001 εμπόρων και καταναλωτών από την Ελλάδα, από τις 23 Ιουλίου έως τις 04 Αυγούστου 2021.
Μεταξύ αυτών που δηλώνουν ότι σκοπεύουν να ψωνίσουν, το 41% των καταναλωτών δήλωσε ότι θα συνδυάσουν online και offline αγορές, με τους νεότερους να τάσσονται ελαφρώς υπέρ των διαδικτυακών αγορών (45%). Ωστόσο, υπήρξε και ένα ποσοστό 18% που δήλωσε ότι δεν πρόκειται να ψωνίσει στην Black Friday, με τους τρεις κύριους λόγους πίσω από μια τέτοια απόφαση να είναι ότι η μέρα έχει γίνει συνώνυμο με την κουλτούρα της υπερκατανάλωσης και ότι τους φαίνεται ξεπερασμένη, ότι δεν προσφέρει πλέον καλές προσφορές και ότι προσελκύει υπερβολικά πολύ κόσμο.
Όσον αφορά στις κατηγορίες αγορών, με εξαίρεση τα ταξίδια και τα παιχνίδια, όπου το 54% και το 37% αντίστοιχα δηλώνει ότι θα γίνουν online, η πλειονότητα των αγορών για υπηρεσίες διασκέδασης (45%), ένδυσης (41%), ομορφιάς (43%), φαγητού και ποτού (69%) θα πραγματοποιηθεί με επίσκεψη σε κατάστημα, δείχνοντας μια στροφή των καταναλωτών στις φυσικές αγορές μετά τους περιορισμούς που επέβαλε η πανδημία στη χώρα.
Επιπλέον, ένα μεγάλο ποσοστό καταναλωτών (65%) δήλωσε ότι βάζει σε πρώτη προτεραιότητα τις εκπτώσεις και τις προσφορές, όταν αγοράζει online, ενώ σχεδόν οι μισοί καταναλωτές (45%) δηλώνουν ότι αναζητούν προσφορές που δίνονται αποκλειστικά σε μέλη προγραμμάτων loyalty. Από την άλλη, οι μεγαλύτεροι σε ηλικία καταναλωτές δίνουν περισσότερη έμφαση στα εκπτωτικά προϊόντα. Τέλος, ένα αξιόλογο ποσοστό των νεότερων ηλικιών σκοπεύει να κάνει τις αγορές του μέσω βιντεοκλήσης (18%), εστιάζοντας στην αγορά limited edition προϊόντων (26%), αλλά και υπηρεσιών που μπορεί να απολαύσει όλη η οικογένεια (20%).
Εκτός από τις καταναλωτικές συνήθειες των Ελλήνων σε σχέση με την Black Friday, η έρευνα της Sitecore εστιάζει και στο πως σκοπεύουν να περάσουν οι καταναλωτές τις φετινές γιορτές. Από τα ευρήματα προκύπτει ότι περισσότεροι από τους μισούς Έλληνες (52%) σχεδιάζουν να ξεκινήσουν τους εορτασμούς νωρίτερα από άλλες χρονιές και να γιορτάσουν περισσότερο με επισκέψεις σε σπίτια αγαπημένων προσώπων (23%) και ημερήσιες εκδρομές (20%), ενώ η γενιά Ζ, σε ποσοστό 31%, δίνει προτεραιότητα στα πάρτι με φίλους.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Ακολουθήστε την Athens Voice στο Google News κι ενημερωθείτε πρώτοι για όλες τις ειδήσεις
ΚΟΡΩΝΟΪΟΣ: Live updates - Τι πρέπει να ξέρουμε για τον κορωνοϊό- Συνεχής ενημέρωση εδώ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Η επιστολή στον Κωνσταντίνο Τασούλα
Πότε θα ξεκινήσουν οι αιτήσεις για ένταξη στο πρόγραμμα
Ο αυτοσεβασμός, η σοβαρότητα, η αναζήτηση της αλήθειας και η ατομική προσπάθεια για ήθος
Σε εξέλιξη η τριμερής Ελλάδας - Κύπρου - Αιγύπτου
Πώς κινήθηκαν οι τιμές στα σούπερ μάρκετ τον Δεκέμβριο και σε ποια προϊόντα υπήρξε μεγάλη μείωση τιμής
H χώρα έχει Πρόεδρο της Δημοκρατίας
Μέσα σε 15 χρόνια, η ζωή μας πήγε από τον εκσυγχρονισμό στην οπισθοδρόμηση, από την ελπίδα στην απελπισία, από τον παράδεισο στην κόλαση
Η βουλεύτρια Α' Πειραιά της ΝΔ αποκάλυψε το φύλο του μωρού που περιμένει
Δείτε αναλυτικό οδηγό για τα προγράμματα
Στο επίκεντρο η ενεργειακή ασφάλεια
Με αφορμή τις πρόσφατες δηλώσεις της
Απολογισμός της κυβερνητικής πολιτικής αναφορικά με την αστυνομία, για το έτος 2024
Aπειλεί με προσφυγή ο δήμαρχος Αθηναίων
Τι είπε η πρόεδρος της Φωνής Λογικής
Ο ηγέτης που σφράγισε την πορεία της μεταπολιτευτικής Ελλάδας, μέσα από ξεχωριστά φωτογραφικά στιγμιότυπα
Tι είπε για την Κατερίνα Σακελλαρόπουλου
Οι περιφερειακές εξελίξεις με έμφαση στη Συρία είναι μεταξύ των θεμάτων που θα συζητηθούν
Το συνολικό κόστος της ενίσχυσης για τον Ιανουάριο ανέρχεται σε 20,9 εκατ. ευρώ
Τους δυο άνδρες συνέδεε μεταξύ άλλων μια φιλία πενήντα ετών
Η ερώτηση της Μιλένας Αποστολάκη με την οποία αναδείκνυε την καταστρατήγηση των νέων διατάξεων για την golden visa
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.