Πολιτικη & Οικονομια

Το Skroutz θέλει να γίνει Amazon;

Η ελληνική ηλεκτρονική πλατφόρμα αγορών και η νέα συνδρομητική υπηρεσία που ετοιμάζεται να δοκιμάσει

the_total_business.jpg
The Total Business
2’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
Skroutz

Φαίνεται ότι το Skroutz σχεδιάζει να δοκιμάσει ένα συνδρομητικό μοντέλο που έχει αναφορές στη συνδρομή Prime του Amazon.

Το Amazon είναι αδιαμφισβήτητα η μεγαλύτερη εταιρεία στον κόσμο στο ηλεκτρονικό εμπόριο και όλη η τεχνολογική της πλατφόρμα είναι παράδειγμα προς μίμηση για όλες τις αντίστοιχες πλατφόρμες σε όλο τον κόσμο. Ένα από τα πιο βασικά και δομικά πλεονεκτήματα της πλατφόρμας είναι η συνδρομή Prime. Και φαίνεται ότι το Skroutz σχεδιάζει να δοκιμάσει ένα συνδρομητικό μοντέλο που έχει αναφορές στη συνδρομή Prime του Amazon.

H συνδρομή Amazon Prime έχει τώρα 200 εκατομμύρια μέλη και ουσιαστικά πρόκειται για αύξηση περίπου 50 εκατομμυρίων νέων συνδρομητών από τις αρχές του 2020. Η συνδρομή παίζει έναν καθοριστικό ρόλο στην ανάπτυξη του Amazon αφού πρόκειται για επιπλέον έσοδα, πιστότητα των πελατών, πολύτιμα δεδομένα αυτών των πελατών.

Η τιμή συνδρομής του Amazon Prime: 12,99 $ / μήνα ή 119 $ / έτος και τα οφέλη για τους πελάτες πολλά όπως η δωρεάν και γρήγορη αποστολή, οι αποκλειστικές εκπτώσεις μόνο για τα μέλη. Επίσης μέρη της συνδρομής αλλά με ξεχωριστή τιμολόγηση είναι το Prime Video – πρόσβαση σε ταινίες, τηλεοπτικές εκπομπές, το Amazon Gaming – πρόσβαση σε δωρεάν ή αποκλειστικά δημοφιλή παιχνίδια, Amazon Music – πρόσβαση σε 2 εκατομμύρια τραγούδια, Prime Reading – πρόσβαση σε βιβλία.

Βέβαια τα πιο σημαντικά χαρακτηριστικά για τους πελάτες είναι η γρήγορη παράδοση και οι καλύτερες τιμές σε ορισμένα προϊόντα. Όπως όλοι είδαμε κατά την διάρκεια της πανδημίας η γρήγορη παράδοση είναι το απόλυτο πλεονέκτημα πλέον για τις εταιρείες αφού οι πελάτες απαιτούν όλο και λιγότερο χρόνο αναμονής. Αλλά η συνδρομή Prime δίνει πλεονέκτημα και πρόσβαση σε ένα ακόμη σημαντικό γεγονός, την Prime Day, που είναι ένα διήμερο αγορών που έχει δημιουργήσει το Amazon.Και για να μπορούμε να «μετρήσουμε» το μέγεθος και την σημασία της Prime Day αρκεί να αναφέρουμε ότι το 2020 κατά την διάρκεια των δύο ημερών πουλήθηκαν προϊόντα κοντά στα 11 δις δολάρια. Ιστορικά, η Prime Day πραγματοποιείται γύρω στον Ιούλιο, αλλά φέτος προγραμματίζεται για τον Ιούνιο ενώ το 2020 είχε γίνει τον Οκτώβριο λόγω της πανδημίας.

Προφανώς λοιπόν το Skroutz έχει πάρα πολλούς λόγους να δοκιμάσει μια τέτοια αντίστοιχη προσέγγιση η οποία από την άλλη δεν μπορεί να συγκριθεί σε μεγέθη με την Prime αλλά στην ελληνική αγορά μπορεί να έχει καταλυτικό ρόλο. Η υποστήριξη των πωλήσεων και η πιστότητα στην πλατφόρμα του Skroutz, η ενδυνάμωση της SendX την οποία νωρίτερα φέτος η εταιρεία εξαγόρασε και προχώρησε σε στρατηγική επένδυση στον κλάδο του “last-mile”, η ηγετική θέση που θα κατακτήσει στην αγορά αλλά και στην προσέλκυση ακόμη περισσότερων εμπόρων, η κυριαρχία σε ημέρες εκπτώσεων όπως το Black Friday η το Cyber Monday ακόμη και η δημιουργία μιας ελληνικής Prime Day είναι όλα πολύ θετικά χαρακτηριστικά. Τελικά, η ολοκλήρωση του Skroutz ως πλατφόρμα που δεν είναι μόνο μια μηχανή σύγκρισης τιμών.

Η ελληνική ηλεκτρονική πλατφόρμα αγορών έχει ξεκινήσει εδώ και κάποιους μήνες την υπηρεσία “last mile”και τώρα ετοιμάζεται να δοκιμάσει μια συνδρομητική υπηρεσία για δωρεάν μεταφορικά στις παραγγελίες που γίνονται μέσω από το «καλάθι αγορών» της ιστοσελίδας. Σύμφωνα με πληροφορίες η νέα υπηρεσία με τον τίτλο Skroutz Plus θα κοστίζει 17 ευρώ τον χρόνο και θα προσφέρει δωρεάν μεταφορικά σε όλη την Ελλάδα αν και με δύο περιορισμούς. Ο πρώτος περιορισμός έχει να κάνει με το ελάχιστο ποσό παραγγελίας και ο δεύτερος με το συνολικό βάρος της αποστολής. Με βάση πληροφορίες η υπηρεσία Skroutz Plus, βρίσκεται σε στάδιο BETΑ μεταξύ περιορισμένου αριθμού χρηστών της πλατφόρμας και αναμένεται να γίνει διαθέσιμη στο καταναλωτικό κοινό μέσα στους επόμενους μήνες, το αργότερο μέσα στο Φθινόπωρο.

Το Skroutz έχει καταφέρει μέσα από τον ρόλο του ως μηχανή αναζήτησης ουσιαστικά να έχει μετατραπεί ίσως στην πιο σημαντική «πύλη» για την είσοδο στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Και μάλιστα για δύο κοινά, τους πελάτες αλλά και πολλούς εμπόρους. Έχει λοιπόν κατακτήσει την κρίσιμη δύναμη και εάν καταφέρει να αποκτήσει και πιστότητα με βάση ποιοτικά χαρακτηριστικά και όχι μόνο την σύγκριση τιμών θα είναι ακόμη πιο κοντά στον στόχο για μια ολοκληρωμένη πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου, κυρίαρχης στην ελληνική αγορά.

Πηγή: thetotalbusiness.com

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ

Tα καλύτερα άρθρα της ημέρας έρχονται στο mail σου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.