Θεατρο - Οπερα

Ο εικαστικός Γιάννης Σκουρλέτης στην Athens Voice

H bijoux de kant ζωγραφίζει

4741-35213.jpg
Δημήτρης Μαστρογιαννίτης
ΤΕΥΧΟΣ 500
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
79018-176499.jpg

O εικαστικός Γιάννης Σκουρλέτης σε μια συνέντευξη στον Δημήτρη Μαστρογιαννίτη.

Έρχεται από το χώρο των εικαστικών. Τα έφερε και στις παραστάσεις που ανεβάζει με την ομάδα bijoux de kant, μπολιάζοντάς τα με μια προσωπική μυθολογία που περιλαμβάνει από τσαρουχικούς αγγέλους μέχρι λαϊκά τραγούδια· έτσι αρθρώνει ένα δικό του παραστασιολογικό λόγο που αφορά και την ανακάλυψη της ελληνικότητας.

O Γιάννης Σκουρλέτης μας είπε:

«Η ίδια η ζωή είναι μια πελώρια εικαστική εγκατάσταση. Η ίδια η ζωή είναι μια δραματουργία εν εξελίξει. Δεν κάνω τίποτε τεχνητό επί της ουσίας, μερικές φορές μάλιστα νομίζω ότι αγγίζω τον απόλυτο νατουραλισμό. Άγγελοι και εξάγγελοι κυκλοφορούν στα σπίτια μας, στο μετρό, στις υπόγειες διαβάσεις. Σκηνικά και μονόλογοι είναι ο κόσμος. Κουρέλια και τιάρες και στόματα που θέλουν να μιλήσουν, να ανέβουν στη σκηνή και να πουν την εκδοχή τους. Ένας εικαστικός-σκηνοθέτης που καταγράφει έπιπλα και φωνές είμαι. Και η bijoux de kant είναι και το μέσον και το μήνυμα». 

*Αυτές τις μέρες παίζεται από την bijoux de kant στο θέατρο Οδού Κυκλάδων-Λευτέρης Βογιατζής το έργο «Ραμόνα travel/Η γη της καλοσύνης» της Γλυκερίας Μπασδέκη.

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ

Tα καλύτερα άρθρα της ημέρας έρχονται στο mail σου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Κράτα με: Ο Βασίλης Μυριανθόπουλος σκηνοθέτησε θέλοντας να ακουστεί το κείμενο
Κράτα με: Ο Βασίλης Μυριανθόπουλος σκηνοθέτησε θέλοντας να ακουστεί το κείμενο

Το έργο του Τζέφρι Ναφτς, εντασσόμενο στην γκέι δραματουργία, διαθέτει μια στιβαρή, αν και πλέον κλασική, δομή, αλλά κυρίως θίγει ζητήματα που η τρέχουσα δραματουργία σπάνια τολμά να θίξει

Κερδίστε 15 διπλές προσκλήσεις για τον Δον Κάρλος στο Θέατρο Εταιρείας Μακεδονικών Σπουδών
Κερδίστε 15 διπλές προσκλήσεις για τον Δον Κάρλος στο Θέατρο Εταιρείας Μακεδονικών Σπουδών

Η παράσταση του Γιάννη Χουβαρδά αποτελεί το τελευταίο μέρος της σκηνοθετικής του τετραλογίας, με την οποία ολοκληρώνει την προσωπική του διερεύνηση πάνω στη σχέση θεάτρου και κινηματογράφου

Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.