Θεατρο - Οπερα

Άντζελα Μπρούσκου & Παρθενόπη Μπουζούρη

Tο πιο rock attitude στην αθηναϊκή θεατρική φάση

max.jpg
Μάκης Μηλάτος
ΤΕΥΧΟΣ 500
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
79016-176500.jpg

Συνέντευξη της Άντζελας Μπρούσκου στον Μάκη Μηλάτο.

Το «Θέατρο Δωματίου» έκανε DIY παραστάσεις πολύ πριν αυτό γίνει hype της ποπ κουλτούρας και της μόδας λόγω κρίσης. Η Άντζελα Μπρούσκου και η Παρθενόπη Μπουζούρη έχουν το πιο rock attitude στην αθηναϊκή θεατρική φάση, στήνουν απλές, αυτοσχέδιες παραστάσεις με το τίποτα αλλά με πολύ ταλέντο, μεράκι, κόπο και γνώση, και η διαδρομή από το υπόγειο του Bios ως την Επίδαυρο και το Εθνικό είναι του χεριού τους. Η Άντζελα σκηνοθετεί, είναι δασκάλα (με μαθητές που τη γουστάρουν φανατικά), έχει άποψη και πολιτική συνείδηση, και η Παρθενόπη όλο και δίνει προστιθέμενη αξία στις παραστάσεις που ανεβάζουν. Το underground στην περίπτωσή τους έχει νόημα και το μέγεθος του «Θεάτρου Δωματίου» όλο και μεγαλώνει, αλλά –ευτυχώς– δεν κινδυνεύει να γίνει στο μέλλον πολυχώρος.

Η Άντζελα Μπρούσκου μας λέει:

«Άνοιξε τα μάτια σου και πες μου, ποιος είσαι;

Μία ερώτηση για το θέατρο του μέλλοντος, την ώρα που οι υπάλληλοι του Υπουργείου Πολιτισμού θα συστεγάζονται σε βιομηχανικούς χώρους ανάμεσα σε νέους ηθοποιούς που θα δουλεύουν εθελοντικά για την πατρίδα, σε αποκλειστικά ελληνικά έργα με μηδέν παραγωγή, για μία αιώνια φτωχή τέχνη ντυμένη στα μπλε και άσπρα χρώματα της σημαίας. O υπουργός Πολιτισμού “o χωρίς όραμα” θα ξεσκονίζει ακόμα τις Καρυάτιδές του και θα ζητάει πίσω τα αγάλματά του, καθώς εσύ θα γερνάς μέσα στο μακό του performer στο παιδικό σου δωμάτιο. Το κράτος και τα παιδιά του συναινούν σε μία ομαδική θεατροθεραπεία συν το φπα. Όλα δωρεάν, χωρίς απαίτηση, χωρίς επάγγελμα, χωρίς παιδεία, αλλά με φόρους. Αυτοδίδακτοι ήρωες με καλλιτεχνικές αυταπάτες βρίσκουν το χώρο τους σε freepress περιοδικά εβδομαδιαίας ύλης. Η δημιουργικότητα έχει αναλωθεί μέσα στον αγώνα να έχεις κοινό την Ελλάδα με τις 900.000 οικογένειες κάτω από το όριο της φτώχειας. Το Λότο της Τέχνης θα σου χαμογελάσει κάποια στιγμή.

Όσοι δεν έχουν σελίδα στο Facebook, τέλος, θα αποφασίσουν να ακούνε μόνο ραδιόφωνο. Ίσως το τελευταίο καταφύγιο των τυφλών που μπορούν να ονειρεύονται.

Το θέατρο του μέλλοντος είναι ήδη SOLD OUT».

Επιμέλεια: Μάκης Μηλάτος

* H Ά.Μπ. θα σκηνοθετήσει την παράσταση «Τα πικρά δάκρυα της Πέτρα φον Καντ», όπου θα παίζει η Π.Μπ. 

(Εθνικό, από 12/11).

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ

Tα καλύτερα άρθρα της ημέρας έρχονται στο mail σου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Αιμίλιος Χειλάκης: «Δεν είμαστε κατά φαντασίαν ασθενείς, είμαστε κοινωνικά ασθενείς»
Αιμίλιος Χειλάκης: «Δεν είμαστε κατά φαντασίαν ασθενείς, είμαστε κοινωνικά ασθενείς»

Μιλήσαμε για τον ρόλο του ως Αργκάν στην περιοδεία της παράστασης «Ο κατά φαντασίαν ασθενής», το θέατρο και τη δύσκολη απόφαση που έχει πάρει μέχρι τώρα στην καριέρα του

Ευθύμης Φιλίππου & Αγγελική Παπούλια, "Ετυμολογίες"
Ευθύμης Φιλίππου - Αγγελική Παπούλια: «Ετυμολογίες» κόντρα στα δεδομένα

Τι κάνουν ο βραβευμένος σεναριογράφος και η καταξιωμένη ηθοποιός στο Μέγαρο της Παλαιάς Βουλής; Τους ζητήσαμε να αποκωδικοποιήσουν τις «Ετυμολογίες», αυτή τη διαφορετική παράσταση-«ημερίδα»

Ανέστης Αζάς, "Τα σκυλιά"
Ανέστης Αζάς: Όταν «Τα σκυλιά» ψάχνουν το δίκιο τους

Ένας τετράποδος ντετέκτιβ αναλαμβάνει να εξιχνιάσει τη δολοφονία ενός άλλου σκύλου. Η βία και η μη απόδοση δικαιοσύνης βρίσκονται στο επίκεντρο της νέας παράστασης του γνωστού σκηνοθέτη

Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.