- CITY GUIDE
- PODCAST
-
11°
Μένουμε σπίτι και βλέπουμε τη «Λούλου» στο Μέγαρο Μουσικής
Μία από τις πιο πετυχημένες παραγωγές του Μεγάρου
Η όπερα «Λούλου» του Άλμπαν Μπεργκ, σε σκηνοθεσία Άικε Γκραμς, στο site του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών για τον κύκλο «Μένουμε σπίτι - Βλέπουμε Μέγαρο»
Το Μέγαρο Μουσικής Αθηνών έχει φιλοξενήσει ανά τα χρόνια παραστάσεις που κατάφεραν να γράψουν ιστορία στην ελληνική καλλιτεχνική σκηνή. Με αφορμή την πανδημία του κορωνοϊού, που μάς έκανε όλους να μείνουμε σπίτι, ο φορέας ξεκινάει τον κύκλο διαδικτυακών αναμεταδόσεων «Μένουμε σπίτι - Βλέπουμε Μέγαρο», ώστε να μάς δώσει την ευκαιρία να απολαύσουμε από τον καναπέ μας κάποια από τα εμβληματικότερα έργα του αρχείου του.
Οι προβολές θα πραγματοποιούνται στην ιστοσελίδα του Μεγάρου κάθε Τετάρτη και Σάββατο στις 21:30. Η αρχή θα γίνει αύριο, Σάββατο 4 Απριλίου, με τη «Λούλου», την όπερα που ανέβηκε στην Αίθουσα Αλεξάνδρα Τριάντη του Μεγάρου τον Οκτώβριο του 2005 και αναδείχτηκε σε μία από τις πιο πετυχημένες παραγωγές του. Επρόκειτο για την πρώτη πανελλήνια παρουσίαση του έργου, που ο Άλμπαν Μπεργκ συνέθεσε τον 20ο αιώνα, την οποία υπέγραψε σκηνοθετικά ο Άικε Γκραμς.
Ο Μπεργκ βάσισε το λιμπρέτο του στα δράματα του Φρανκ Βέντεκιντ, «Το Πνεύμα της Γης» και «Το Κουτί της Πανδώρας». Στο ελληνικό κοινό η τραγική περσόνα της Λούλου συστήθηκε μέσα από την ερμηνεία της σοπράνο Μάρλις Πέτερσεν, δίπλα στην οποία στάθηκαν μεταξύ άλλων η Δάφνη Γκραμς στον ρόλο της Κόμισσας Γκέσβιτς, που ήταν ερωτευμένη με τη Λούλου, ο Φαμπρίς Νταλίς στον ρόλο του Άλβα, με τον οποίο το έσκασε, και ο Βόλφγκανγκ Σαίνε, σε δύο ρόλους, αυτόν του Δρ. Σαιν και αυτόν του Τζακ του Αντεροβγάλτη. Αυτούς θα έχουμε την ευκαιρία να απολαύσουμε, μέσα από τη μαγνητοσκόπηση της 19ης Οκτωβρίου του 2005, συνδυαστικά με την Ορχήστρα της Ραδιοφωνίας της Πράγας, υπό τη διεύθυνση του Νίκου Τσούχλου, η οποία πλαισίωσε τους σολίστ.
Το Μέγαρο στο σπίτι, βέβαια, δεν σταματάει στη «Λούλου». Την Τετάρτη 8 Απριλίου, μέσα πάλι από το «Μένουμε σπίτι - Βλέπουμε Μέγαρο», θα έχουμε την ευκαιρία να δούμε το προκλασικό έργο του Κλαούντιο Μοντεβέρντι, «Η στέψη της Ποππαίας». Παράλληλα, ο ιστότοπος του Ιδρύματος Μποδοσάκη έχει βιντεοσκοπήσει εκδηλώσεις του Megaron Plus, τις οποίες έχουμε τώρα τη δυνατότητα να παρακολουθήσουμε, όποτε εμείς θέλουμε on demand, μπαίνοντας στην ιστοσελίδα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών.
Μένουμε σπίτι - Βλέπουμε Μέγαρο
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Μιλήσαμε με τον δημοφιλή σκηνοθέτη που μετέτρεψε τη σκηνή της Στέγης σε «αρένα» ενός rave party για την παράσταση «Οξυγόνο»
Το θεατρικό ισπανικό έργο της Μάρτα Μπαρσελό, σε σκηνοθεσία Νίκου Καραγέωργου, είναι ένας ύμνος στη αγάπη δίχως όρους
Ο ηθοποιός φέρνει στη σκηνή την αληθινή ιστορία της Charlotte Von Mahlsdorf, της πιο διάσημης Γερμανίδας trans γυναίκας
Τι παραστάσεις ξεκινούν στα θέατρα της Αθήνας τις μέρες που ακολουθούν;
Το έργο του Τζέφρι Ναφτς, εντασσόμενο στην γκέι δραματουργία, διαθέτει μια στιβαρή, αν και πλέον κλασική, δομή, αλλά κυρίως θίγει ζητήματα που η τρέχουσα δραματουργία σπάνια τολμά να θίξει
Ο Ιωάννης Απέργης πρωταγωνιστεί στο διασημότερο μουσικό παραμύθι όλων των εποχών
Τι μας είπε ο σκηνοθέτης για το έργο και τον Μποστ λίγο πριν την πρεμιέρα στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών
Μιλήσαμε με τη συγγραφέα του «Frankenstein & Eliza» λίγο πριν την πρεμιέρα στο θέατρο Πορεία
Μια παράσταση της Χριστίνας Κυριαζίδη για το φως και το σκοτάδι της γυναικείας ψυχής
Η γνωστή ηθοποιός μιλάει για το έργο «Τα πικρά δάκρυα της Πέτρα φον Καντ» στο θέατρο ΕΛΕΡ και όλα όσα την απασχολούν
Το θέατρο Πόρτα άνοιξε την πρόβα του έργου του Μπέκετ σε σκηνοθεσία Θωμά Μοσχόπουλου, σε νέους 14-17 ετών
Κριτική για την παράσταση στο θέατρο Κνωσός
Κωμωδίες, υπαρξιακές αναζητήσεις, σάτιρα, σύγχρονες μεταφορές κλασικών έργων, πρεμιέρες σύγχρονων έργων
Το έργο της Μάρτα Μπαρσελό αποτυπώνει τη διαδρομή της σχέσης «μητέρας-κόρης», μετά την ανατρεπτική απόφασή τους να εφαρμόσουν τους όρους ενός άρρηκτου συμβολαίου
Μια καριέρα που ξεπερνάει τα σύνορα της Ελλάδας
Η γνωστή ηθοποιός μιλάει για το show «Σούπερ Ατού» και για την παράσταση «Διάφανος Ύπνος»
Ο ράπερ μιλάει για την απόφασή του να δοκιμάσει κάτι που δεν έχει ξανακάνει, το θεατρικό σανίδι, στο ψυχολογικό θρίλερ που σκηνοθετεί ο Δημήτρης Αγοράς
Φωνές από το περιθώριο και τροφή για σκέψη για την αποδοχή και τα σύγχρονα κοινωνικά στερεότυπα
Η παράσταση του Γιάννη Χουβαρδά αποτελεί το τελευταίο μέρος της σκηνοθετικής του τετραλογίας, με την οποία ολοκληρώνει την προσωπική του διερεύνηση πάνω στη σχέση θεάτρου και κινηματογράφου
Οι πρώτες πληροφορίες και φωτογραφίες της παράστασης που θα κάνει πρεμιέρα τον Ιανουάριο του 2025
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.