Θεατρο - Οπερα

Περηφάνια και Προκατάληψη: Οι πρώτες εικόνες της παράστασης

Δείτε τις πρώτες φωτογραφίες και το τρέιλερ της παράστασης αποκλειστικά στην ATHENS VOICE

foto_1.jpg
Νικολέττα Σταμάτη
3’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
coverpp_wwwcstavroshabakis.com-3.jpg
© Σταύρος Χαμπάκης

Η θεατρική παράσταση «Περηφάνια και Προκατάληψη» στο Θέατρο Αλκυονίς σε σκηνοθεσία Ιόλης Ανδρεάδη και διασκευή της ίδιας και του Άρη Ασπρούλη

Μία από τις πιο δυνατές ερωτικές ιστορίες όλων των εποχών θα ανέβει για πρώτη φορά στην ελληνική θεατρική σκηνή τη νύχτα των ερωτευμένων, στις 14 Φεβρουαρίου. Ο λόγος για το «Περηφάνια και Προκατάληψη», το έργο που η Τζέιν Όστεν έγραψε το 1797 σε ηλικία μόλις 22 ετών, για να μάς διηγηθεί τον έρωτα που γεννήθηκε ανάμεσα στην ανεξάρτητη Ελίζαμπεθ και τον υπερόπτη κύριο Ντάρσι.

pp_wwwcstavroshabakis.com-4.jpg
© Σταύρος Χαμπάκης

Το μυθιστόρημα, που έγινε ευρέως γνωστό από τις κινηματογραφικές μεταφορές του το 1995 και το 2005, τώρα θα βρεθεί στο Θέατρο Αλκυονίς, σε πρωτότυπη διασκευή του Άρη Ασπρούλη και της Ιόλης Ανδρεάδη, η οποία αναλαμβάνει και τη σκηνοθεσία της παράστασης. Στη σκηνή θα δούμε τον Αγησίλαο Μικελάτο, την Ελεάννα Καυκαλά και τον Κώστα Φαλελάκη, ενώ τους πρωταγωνιστικούς ρόλους της Ελίζαμπεθ Μπένετ και του κύριου Ντάρσι αναλαμβάνουν να ζωντανέψουν η Ευγενία Δημητροπούλου και ο Δημήτρης Μοθωναίος αντίστοιχα.

Η πλοκή παραμένει πιστή στο πρωτότυπο του 18ου αιώνα. Δύο πλούσιοι αριστοκράτες καταφθάνουν σε μία μικρή πόλη της επαρχιακής Αγγλίας και αμέσως θεωρούνται περιζήτητοι γαμπροί. Ένας ανταγωνισμός γεννιέται ανάμεσα σε όλες τις οικογένειες με ανύπαντρες κόρες, μεταξύ αυτών και η οικογένεια Μπένετ. Ωστόσο, τόσο η Ελίζαμπεθ, όσο και η πιο αθώα αδερφή της, Τζέιν, δεν αναζητούν απλά έναν «καλό» γαμπρό, αλλά την πραγματική ευτυχία και τον έρωτα.

pnp_wwwcstavroshabakis.com-10.jpg
© Σταύρος Χαμπάκης

Κοινωνικές προκαταλήψεις βγαίνουν στην επιφάνεια και παρεξηγήσεις, ματαιώσεις, χιούμορ, συγκίνηση, πείσμα, μίσος, θυμός και απογοήτευση έρχονται ως φυσικά επακόλουθα. Είναι ο αληθινός, μεγάλος και ατόφιος έρωτας ικανός να κάνει όλα αυτά να υποχωρήσουν, να συμφιλιώσει τους ήρωες και να τους οδηγήσει στην τελική παραδοχή των συναισθημάτων τους;

pnp_wwwcstavroshabakis.com-7.jpg
© Σταύρος Χαμπάκης

pnp_wwwcstavroshabakis.com-5.jpg
© Σταύρος Χαμπάκης

Ποια είναι η σκηνοθέτης; Η Ιόλη Ανδρεάδη γεννήθηκε στην Κυψέλη. Σπούδασε σκηνοθεσία στη RADA και στο King’s College London, στο οποίο ολοκλήρωσε το 2014 τη διδακτορική της διατριβή γύρω από το Θέατρο και την Τελετουργία, ως υπότροφος του Ιδρύματος Ωνάση. Έζησε 7 χρόνια στο Λονδίνο και τη Νέα Υόρκη, σπουδάζοντας και δουλεύοντας πάνω στο θέατρο ως υπότροφος των ιδρυμάτων FULBRIGHT FOUNDATION GREECE, Ίδρυμα Ωνάση / Onassis Foundation, Stavros Niarchos Foundation και J. F. COSTOPOULOS FOUNDATION. Είναι απόφοιτος του Θεάτρου Τέχνης Καρόλου Κουν, του Τμήματος Θεατρικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Αθηνών και κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών στην Πολιτιστική Πολιτική στο Πάντειο Πανεπιστήμιο.

pnp_wwwcstavroshabakis.com-9.jpg
© Σταύρος Χαμπάκης

Έχει σκηνοθετήσει 30 παραγωγές σε Αθήνα, Λονδίνο, Εδιμβούργο, Βερολίνο, Ρώμη και Νέα Υόρκη. Έχει υπάρξει ιδρυτικό μέλος της διεθνούς πλατφόρμας σκηνοθετών «World Wide Lab», η οποία δημιουργήθηκε στο Watermill Center του Bob Wilson το 2011 και της οποίας διετέλεσε Καλλιτεχνική Διευθύντρια το 2013 και το 2015.

pnp_wwwcstavroshabakis.com-4.jpg
© Σταύρος Χαμπάκης

Έκτοτε, η Ιόλη εργάζεται εντατικά στην Ελλάδα. Στη χώρα μας, τα τελευταία 5 χρόνια, έχει παρουσιάσει τις εξής 12 παραστάσεις: «Αρτώ – Βαν Γκογκ / avec un pistolet» στο Θέατρο Σημείο το 2015, «Οικογένεια Τσέντσι» στο Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης τη σεζόν 2015-2016, «Διακόσιες δέκα χιλιάδες οκάδες βαμβακιού – μια παράσταση στο Αρχείο» στο Πολιτιστικό Ίδρυμα του Ομίλου Πειραιώς το 2016, «Young Lear» στο Φεστιβάλ Αθηνών το 2016, «Φονικό στην Εκκλησιά» στο Φεστιβάλ Φιλίππων το 2016, «Το βασίλειο της γης» στο Olvio τη σεζόν 2016 – 2017, «Όλα αυτά τα υπέροχα πράγματα» στο Θέατρο του Νέου Κόσμου και στο Bob Festival (Φεστιβάλ Αθηνών) το 2017, «Ένας άνθρωπος επιστρέφει στην πατρίδα του πιστεύοντας ότι θα τον σκοτώσουν και τον σκοτώνουν» στο Υπόγειο του Θεάτρου Τέχνης τη σεζόν 2017 – 2018, «Ο Μισάνθρωπος» στο Σύγχρονο Θέατρο την άνοιξη του 2018, «Ίων» στο Φεστιβάλ Φιλίππων, στο θέατρο Άλφα, σε περιοδεία στην Ελλάδα, στη Βόρεια Κλιτύ της Ακρόπολης και στο ΤΗΕ ΤΑΝΚ theatre στο Μανχάταν της Νέας Υόρκης, τη διετία 2017-2019, «Στη μνήμη ενός μικρού παιδιού» στον προαύλιο χώρο του Ασύλου Ανιάτων και στο University of Roehampton στο Λονδίνο το 2019 και ”Πόλεμος και Ειρήνη» στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά τη σεζόν 2019 - 2020. Το ίδιο διάστημα δίδαξε Αρχαίο Δράμα και Devised Theater στο Κέντρο Πολιτισμού του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος, όπου πραγματοποίησε και σεμινάρια θεάτρου για άτομα σε απεξάρτηση και συμμετείχε στο «Caravan Project» μέσω του οποίου ταξίδεψε σε ακριτικές περιοχές της Ελλάδας για να διδάξει δημιουργική γραφή. Έχει διδάξει στο Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα του Τμήματος Θεατρικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Αθηνών και στην Ανωτέρα Δραματική Σχολή Δήλος. Είναι επίσης πιστοποιημένη Yoga Teacher και διδάσκει Acting Yoga.

pp_wwwcstavroshabakis.com-3.jpg
© Σταύρος Χαμπάκης

Δείτε το πρώτο τρέιλερ της παράστασης αποκλειστικά στην ATHENS VOICE:

Περηφάνια και Προκατάληψη | Θέατρο Αλκυονίς | 2020

pnp_wwwcstavroshabakis.com-1.jpg
© Σταύρος Χαμπάκης

pnp_wwwcstavroshabakis.com-2.jpg
© Σταύρος Χαμπάκης

Δείτε περισσότερες πληροφορίες για την παράσταση στο Guide της Athens Voice

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ

Tα καλύτερα άρθρα της ημέρας έρχονται στο mail σου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Κράτα με: Ο Βασίλης Μυριανθόπουλος σκηνοθέτησε θέλοντας να ακουστεί το κείμενο
Κράτα με: Ο Βασίλης Μυριανθόπουλος σκηνοθέτησε θέλοντας να ακουστεί το κείμενο

Το έργο του Τζέφρι Ναφτς, εντασσόμενο στην γκέι δραματουργία, διαθέτει μια στιβαρή, αν και πλέον κλασική, δομή, αλλά κυρίως θίγει ζητήματα που η τρέχουσα δραματουργία σπάνια τολμά να θίξει

Κερδίστε 15 διπλές προσκλήσεις για τον Δον Κάρλος στο Θέατρο Εταιρείας Μακεδονικών Σπουδών
Κερδίστε 15 διπλές προσκλήσεις για τον Δον Κάρλος στο Θέατρο Εταιρείας Μακεδονικών Σπουδών

Η παράσταση του Γιάννη Χουβαρδά αποτελεί το τελευταίο μέρος της σκηνοθετικής του τετραλογίας, με την οποία ολοκληρώνει την προσωπική του διερεύνηση πάνω στη σχέση θεάτρου και κινηματογράφου

Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.