Θεατρο - Οπερα

Η δυναμική είσοδος του Θεάτρου Θησείον στη νέα σεζόν

Αλλαγές στον χώρο, νέες συνεργασίες και μεταμεσονύχτιες και εφηβικές παραστάσεις

foto_1.jpg
Νικολέττα Σταμάτη
9’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
enas_kapoios_vyssinokipos.jpg
Ένας Κάποιος Βυσσινόκηπος

Ο Γεράσιμος Σκαφίδας και ο Νικορέστης Χανιωτάκης της Μυθωδίας μιλάνε για τις εκπλήξεις και τις θεατρικές παραστάσεις που θα δούμε στο Θέατρο Θησείον.

Το Θέατρο Θησείον «Ένα θέατρο για τις τέχνες» επιστρέφει και αυτή τη θεατρική σεζόν, αυτή τη φορά ακόμα πιο ανανεωμένο και με βασικό σκοπό να μιλήσει μέσα από τις παραστάσεις που φιλοξενεί για όλα όσα συμβαίνουν στην εποχή μας. Την Δευτέρα 16 Σεπτεμβρίου, μάλιστα, ο Γεράσιμος Σκαφίδας και ο Νικορέστης Χανιωτάκης της καλλιτεχνικής εταιρείας Μυθωδία αποκάλυψαν σε συνέντευξη τύπου, όχι μόνο το πρόγραμμα των παραστάσεων, αλλά όλες τις νέες εκπλήξεις που θα δούμε την φετινή χρονιά.

photo_1.jpg


Το Θέατρο Θησείον δεν σκοπεύει να μας συνηθίσει σε κάποια σταθερότητα. Όχι μόνο γιατί οι παραστάσεις του θα είναι πολλές και διαφορετικού ρεπερτορίου η κάθε μία, αλλά και διότι ο ίδιος του ο χώρος γίνεται μεταβλητός, με τις θέσεις των κερκίδων και τον σκηνικό χώρο να αναδιαμορφώνονται ανάλογα την παράσταση, ώστε να εξυπηρετήσουν στο μέγιστο τις εκάστοτε σκηνοθετικές ανάγκες. Την ίδια στιγμή, το φετινό πρόγραμμα φροντίζει και τους πιο νυχτόβιους θεατρόφιλους. Στις 18 Οκτωβρίου, με την παράσταση «Ο θρύλος του 1900», η Μεταμεσονύχτια Σκηνή εγκαινιάζεται και έρχεται να συντροφεύσει τα βράδια μας όσο πιο θεατρικά γίνεται.

Στα νέα, όμως, της θεατρικής αυτής σεζόν, έχουμε και δύο καινούριες συνεργασίες. Από τη μία, κάποιες από τις πιο πετυχημένες παραστάσεις της Μυθωδίας θα βρεθούν τον ερχόμενο Φεβρουάριο στο Θέατρο Ροές του Κεραμεικού. Από την άλλη, δύο παραστάσεις, η «Μήδεια» του Μποστ και η «Γίδα ή Ποια είναι η Σύλβια;», θα ταξιδέψουν μέχρι την Θεσσαλονίκη, για να φιλοξενηθούν στη σκηνή του Θεάτρου Αυλαία.

Παράλληλα με όλα αυτά, βέβαια, θα συνεχιστεί και η συνεργασία της Εφηβικής Σκηνής με το Μουσείο Μπενάκη. Το νεανικό θεατρικό κοινό θα έχει την ευκαιρία να απολαύσει τρεις διαφορετικές παραστάσεις, ώστε να επιτευχθεί ο στόχος του Θεάτρου Θησείον όχι μόνο να φέρει γενικά τους ανθρώπους στο θέατρο, αλλά και να δημιουργήσει μία νέα γενιά σταθερών θεατρόφιλων.

photo3.jpg


Αναλυτικά ο Γεράσιμος Σκαφίδας και ο Νικορέστης Χανιωτάκης σημειώνουν για τον καλλιτεχνικό προγραμματισμό 2019-2020: «Το όνειρο έγινε πραγματικότητα πέρυσι και συνεχίζεται φέτος…  παρέα με παλιούς φίλους από την Δραματική Σχολή του Θεάτρου Τέχνης, νέους φίλους που κάναμε εδώ στο Θησείο και ανθρώπους που ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμά μας και μπλέκουμε για πρώτη φορά τις ανησυχίες μας. Οι παραστάσεις που είχαμε προγραμματίσει πριν από έναν χρόνο πήραν σάρκα και οστά, οι θεατές μάς συγκίνησαν με την παρουσία τους και τώρα ανοίγεται μπροστά μας η δεύτερη συνεχόμενη θητεία της Μυθωδίας στην καλλιτεχνική διεύθυνση του αγαπημένου μας θεάτρου. Το θησείον, ΕΝΑ ΘΕΑΤΡΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΤΕΧΝΕΣ είναι πια το δεύτερο σπίτι μας και εν όψει της νέας θεατρικής περιόδου το αίσθημα ευθύνης που έχουμε απέναντι σε δημιουργούς και κοινό μεγαλώνει. Η παρέα του Θησείου είναι στην αφετηρία για ακόμα μία ομαδική περιπέτεια. Είμαστε, λοιπόν, ξανά εδώ έτοιμοι να κουβαλήσουμε σκηνικά μαζί, να αναζητήσουμε κοστούμια μαζί, να εξυπηρετήσουμε τους θεατές μαζί, να βουτήξουμε βαθιά μέσα σε καινούργια θεατρικά έργα, να γνωρίσουμε νέους καλλιτέχνες, να μάθουμε δίπλα στους παλιούς και να βιώσουμε έντονα συναισθήματα μπροστά αλλά και πάνω στην σκηνή.

Τα φετινά στοιχήματα είναι πολλά και διαφορετικά… Πρώτον, το θησείον για πρώτη φορά δεν θα έχει μία σταθερή διάταξη, αλλά οι θέσεις των κερκίδων των θεατών καθώς και ο σκηνικός χώρος θα αλλάζουν και θα αναδιαμορφώνονται από παράσταση σε παράσταση, αναλόγως με τις σκηνοθετικές ανάγκες κάθε έργου. Επίσης, η Εφηβική Σκηνή συνεχίζει την συνεργασία της με το Μουσείο Μπενάκη κι ενισχύεται με ένα ακόμα σημαντικό έργο («Chatroom»). Έτσι, δεν θα έχει ούτε μία, ούτε δύο, αλλά τρεις διαφορετικές παραστάσεις για το νεανικό κοινό, αποδεικνύοντας για ακόμα μία φορά ότι σημασία δεν έχει μόνο να διατηρείς τους ανθρώπους κοντά στο θέατρο, αλλά και να δημιουργείς νέους ΕΝΕΡΓΟΥΣ θεατές – άρα και ενεργούς πολίτες - για το μέλλον! Συν τοις άλλοις, η Μυθωδία εγκαινιάζει και την Μεταμεσονύχτια Σκηνή του θησείου με την παράσταση «Ο θρύλος του 1900 (κάθε Παρασκευή στις 23:30). Τέλος, ξεκινάμε την συνεργασία μας με δύο ακόμα θεατρικές σκηνές. Συγκεκριμένα στο Θέατρο Ροές στον Κεραμεικό θα παρουσιάσουμε κάποιες από τις πιο πετυχημένες παραστάσεις μας από τον Φεβρουάριο του 2020 και στο Θέατρο Αυλαία στην Θεσσαλονίκη θα ταξιδέψει τόσο η «Μήδεια» του Μποστ, όσο και η «Γίδα ή Ποια είναι η Σύλβια;».  Με στόχο να μιλήσουμε χωρίς φόβο για το «εδώ» και το «σήμερα», το θησείον, ΕΝΑ ΘΕΑΤΡΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΤΕΧΝΕΣ ανοίγει και φέτος τις πόρτες του και σας προσκαλεί να αποτελέσετε το πιο σημαντικό μέλος της παρέας του. Διότι το θέατρο υπάρχει μόνο όταν έχει θεατές…».

photo6.jpg


Αναλυτικά οι παραστάσεις που θα δούμε στο Θέατρο Θησείον αυτή τη θεατρική σεζόν:

Παραστάσεις

Μήδεια
του Μποστ

«Όπως  γνωρίζεις, Μήδεια, δεν αγαπώ τα μύδια. Άλλωστε, πριν ετσίμπησα στιφάδο με κρεμμύδια»

Ιάσονας
Μια από τις κορυφαίες σατιρικές κωμωδίες της ελληνικής δραματουργίας (1993). Ο Μποστ, βασιζόμενος στην τραγωδία του Ευριπίδη, κατέληξε να μιλάει σε δεκαπεντασύλλαβο για μια γυναίκα στυγνή, κακούργα δολοφόνισσα, που έσφαξε τα παιδιά της επειδή τεμπέλιαζαν και δεν έπαιρναν τα γράμματα. Σαν να μην της έφτανε αυτό ο Ιάσων την απατά με καλόγρια! Τον ρόλο της Μήδειας ενσαρκώνει για πρώτη φορά άντρας (Μ. Παπαδημητρίου)! Ο Μποστ θέλει «οι θεατές περισσότερο να χαμογελάνε και λιγότερο να χαχανίζουν» και το πετυχαίνει με αριστοφανικές μεταφορές, ενώ ταυτόχρονα καυτηριάζει την νεοελληνική πραγματικότητα.
Διασκευή – Απόδοση Στίχων Σκηνοθεσία: Νικορέστης Χανιωτάκης
Πρωτότυπη Μουσική: Monika
Παίζουν: Μάκης Παπαδημητρίου, Κώστας Τριανταφυλλόπουλος. Γιάννης Δρακόπουλος, Νίκος Πουρσανίδης, Γεράσιμος Σκαφίδας, Μπέτυ Αποστόλου, Άννα Κλάδη
Στον ρόλο της Καλόγριας Πόλυ η Μίνα Αδαμάκη!
Σκηνικά: Αρετή Μουστάκα  Ι  Κοστούμια: Χριστίνα Πανοπούλου  Ι  Χορογραφίες-Επιμέλειακίνησης: Ειρήνη – Ερωφίλη Κλέπκου  Ι  Φωτισμοί: Χριστίνα Θανάσουλα  Ι  Μουσική προσαρμογή/επιμέλεια: Άρης Ζέρβας  Ι  Mουσική διδασκαλία: Γιάννης Μαθές  Ι  Βοηθός σκηνοθέτη: Μαριάννα Παπασάββα  Ι  Φωτογραφίες: Αγγελική Κοκκοβέ  Ι  Οργάνωση παραγωγής: Αναστασία Γεωργοπούλου  Ι  Εκτέλεση παραγωγής: Μαριάννα Κολυβοδιάκου
Παραγωγή: Μυθωδία  Ι  Επικοινωνία: BrainCo
από 13 Νοεμβρίου Τετάρτη, Πέμπτη, Σάββατο, Κυριακή, 19:00
Παρασκευή, 21:15
επιπλέον παραστάσεις: Δευτέρα 23/12/2019, 21:15 Δευτέρα 30/12/2019, 21:15

mideia.jpg


Reigen
Δέκα Διάλογοι Για Το Σεξ
του Άρτουρ Σνίτσλερ

Μια περίτεχνη σκυταλοδρομία ερωτικών συνευρέσεων, όπου οι ήρωες κινούνται πέραν της κοινωνικής τους θέσης και της οικονομικής και οικογενειακής τους κατάστασης,  δημιουργώντας ένα κύκλο διαδοχικών ιστοριών, που σκιαγραφούν το πορτρέτο μιας ολόκληρης κοινωνίας.

Μετάφραση - Σκηνοθεσία: Αλίκη Δανέζη Knutsen
Παίζουν: Θεοδώρα Τζήμου, Γιώργος Χρανιώτης
Σκηνικά-Κοστούμια: Πάρις Μέξης  Ι  Μουσική: Blaine Reininger Σχεδιασμός φωτισμών: Χριστίνα Θανάσουλα  Ι  Κίνηση: Θανάσης Ακοκαλίδης Βοηθός σκηνοθέτη: Κατερίνα Παπαναστασάτου Κατασκευή κοστουμιών: Μαρία Σιαφάκα  Ι  Διεύθυνση παραγωγής: Αναστασία Γεωργοπούλου  Επικοινωνία: Ανζελίκα Καψαμπέλη  Ι  Παραγωγή: Stefi Productions-Γιάννης Μ. Κώστας
από 16 Οκτωβρίου έως 10 Νοεμβρίου Τετάρτη έως Κυριακή, 19:00
από 13 Νοεμβρίου 2019 έως 12 Ιανουαρίου 2020 Τετάρτη, Πέμπτη, Σάββατο, Κυριακή, 21:15 και Παρασκευή, 19:00

reigen.jpg


Ο Καλός Άνθρωπος Του Σετσουάν
του Μπέρτολτ Μπρεχτ

2ος ΧΡΟΝΟΣ
«Πως μπορείς να είσαι καλός όταν όλα γύρω σου είναι τόσο ακριβά;»   Ι   Σεν Τε
Τρεις Θεοί έρχονται στην Γη για να βρουν αρκετούς καλούς ανθρώπους και να μην καταστρέψουν τον κόσμο. Έπειτα από πολλές δυσκολίες, εντοπίζουν έναν και μοναδικό στην κινέζικη επαρχία του Σετσουάν: την Σεν Τε. Οι Θεοί την ανταμείβουν μ’ ένα μεγάλο χρηματικό ποσό κι εκείνη ανοίγει ένα μικρό καπνοπωλείο. Προκειμένου, όμως, να αντιμετωπίσει τους συμπολίτες της που την εκμεταλλεύονται, η Σεν Τε εφευρίσκει ένα alter ego, τον «φανταστικό» και σκληρό ξάδερφο Σουί Τα, παίρνοντας την μορφή του όποτε το απαιτούν οι περιστάσεις. Πόσο καιρό, όμως, θα αντέξει να παίζει αυτόν τον διπλό ρόλο;

Παίζουν: Πέγκυ Τριακαλιώτη, Ηρώ Μουκίου, Νίκος Πουρσανίδης, Κώστας Κάππας, Γεράσιμος Σκαφίδας, Αλκιβιάδης Κωνσταντόπουλος, Μπέτυ Αποστόλου, Ηλέκτρα Σαρρή Στον ρόλο του Μαραγκού Λιν Το ο Γιάννης Καλατζόπουλος
Μετάφραση - Σκηνοθεσία: Νικορέστης Χανιωτάκης
Πρωτότυπη Μουσική: Βασίλης Παπακωνσταντίνου
Δραματολογική συνεργασία & Απόδοση στίχων: Μαριλένα Παναγιωτοπούλου  Ι  Σκηνικά - Κοστούμια: Άννα Μαχαιριανάκη  Ι  Ενορχηστρώσεις - Μουσική διδασκαλία: Αλκιβιάδης Κωνσταντόπουλος  Ι  Χορογραφίες – Επιμέλεια κίνησης: Ειρήνη Ερωφίλη Κλέπκου  Ι  Φωτισμοί: Χριστίνα Θανάσουλα Ι  Βοηθός σκηνοθέτη: Τόνια Καζάκου Βοηθός παραγωγής: Αναστασία Γεωργοπούλου  Ι  Φωτογραφίες: Αγγελική Κοκκοβέ Παραγωγή: Μυθωδία  Ι 
Επικοινωνία: BrainCo
από 2 Οκτωβρίου έως 10 Νοεμβρίου Τέταρτη έως Κυριακή, 21:00

o_kalos_anthropos_tou_setsouan.jpg


Η Γίδα Ή Ποια Είναι Η Σύλβια;
(Σημειώσεις για τον ορισμό της τραγωδίας)
του Έντουαρντ Άλμπι

2ος ΧΡΟΝΟΣ
«Γιατί είναι κακό να είναι κάποιος ερωτευμένος… έτσι;»  I  Μάρτιν

Μετά από συνεχόμενα sold out και τον τίτλο της «Παράστασης της χρονιάς» στα 9α θεατρικά βραβεία Θεσσαλονίκης, το κορυφαίο και τολμηρό έργο του βραβευμένου με τρία Πούλιτζερ συγγραφέα επιστρέφει. Ένας επιτυχημένος οικογενειάρχης ερωτεύεται την Σύλβια, η οποία τυχαίνει να είναι... γίδα!    

Ο δημοσιογράφος και καλύτερός του φίλος το «καρφώνει» στην οικογένειά του. Η μία ακραία αντίδραση φέρνει την άλλη μέχρι το συναρπαστικό φινάλε! Έργο σκληρό, αλλά ταυτόχρονα τρυφερό και με χιούμορ, υποδεικνύει το μέλλον των παραδοσιακών δομών της κοινωνίας και τα κρίσιμα ερωτήματα που βασανίζουν τον σύγχρονο άνθρωπο.
Μετάφραση - Σκηνοθεσία: Νικορέστης Χανιωτάκης
Παίζουν: Νίκος Κουρής, Λουκία Μιχαλοπούλου, Γιάννης Δρακόπουλος, Μιχαήλ Ταμπακάκης
Σκηνικά - Κοστούμια: Αρετή Μουστάκα  Ι  Πρωτότυπη μουσική - Επιμέλεια ήχων: Γιάννης Μαθές  Ι  Βοηθός Σκηνοθέτη: Τόνια Καζάκου  Ι  Φωτισμοί: Χριστίνα Θανάσουλα Οργάνωση παραγωγής: Μαριάννα Παπασάββα Ι Επιμέλεια και εκτέλεση χτενισμάτων: Ελένη Πανέτσου  ΙΜακιγιάζ: Μαρίζα Μέξα Ι Φωτογραφίες: Αγγελική Κοκκοβέ Παραγωγή: Μυθωδία Ι  Επικοινωνία: BrainCo
από 7 Οκτωβρίου Δευτέρα & Τρίτη, 21:15
επιπλέον παραστάσεις: Δευτέρα 23/12/2019, 18:00 Δευτέρα 30/12/2019, 18:00

gida.jpg


Ένας Κάποιος Τέτοιος Βυσσινόκηπος
της ομάδας Nunc

Με ό,τι θυμόμαστε, με αυτό πορευόμαστε.
Η παράσταση της ομάδας Nunc, εμπνευσμένη από τον Βυσσινόκηπο του Άντον Τσέχοφ και το Quizoola! των  Forced  Entertainment, ξεκινά με ένα παιχνίδι ερωτοαποκρίσεων μεταξύ των ηθοποιών. Οι ερωτήσεις αποκαλύπτουν στους ηθοποιούς το είδωλό τους, καθρεφτισμένο στους ήρωες του Βυσσινόκηπου και το παιχνίδι εξελίσσεται σε μήτρα από την οποία προκύπτουν οι σκηνές του έργου. Ποιοι είμαστε πραγματικά; Τι είναι αυτό που μας καθορίζει; Η ανάμνηση κάποιας απουσίας; Μερικές ανεκπλήρωτες επιθυμίες; Οι πρώτες εικόνες που θυμόμαστε από τότε που ήμασταν παιδιά, διαμορφώνουν την ταυτότητά μας σήμερα. Η ομάδα Nunc διαρρηγνύει την δραματική ροή του έργου με ένα παιχνίδι αλήθειας και θάρρους. Tελικά τι μπορεί ο καθένας από εμάς να παραχωρήσει, για να διατηρήσει τον προσωπικό του βυσσινόκηπο; Τι είμαστε διατεθειμένοι να θυσιάσουμε, για να τον προφυλάξουμε;
Σκηνοθεσία: Μάρια Φλωράτου
Ερμηνεύουν: Θράσος Αρβανίτης, Ορφέας Γεωργίου, Μαριάννα Δεβετζή, Ελένη Ζαφείρη, Μάρια Φλωράτου
Σκηνικά - Κοστούμια: Μαρία Βασιλάκη  Ι  Μουσική: Γιωργής Καρράς Φωτισμοί: Νίκος Σωτηρόπουλος  Ι  Κίνηση: Μυρτώ Δελημιχάλη Φωτογραφίες-Αφίσα: Αλέξανδρος Γκαρτζονίκας  Ι  Επικοινωνία: Χρύσα Ματσαγκάνη
από 16 Σεπτεμβρίου Δευτέρα & Τρίτη, 21:00

enas_kapoios_vyssinokipos.jpg


Σούπερ ΣΟΣ
Η Άρτεμις, η Στεφανία, ο Μιχάλης και ο Πραξιτέλης τέσσερις τριτοετής φοιτητές ιατρικής, η νεοσύστατη  ομάδα μελέτης του γνωστού καθηγητή νευρολογίας Πορφυρίου Αλεξιάδη, γνωστό για τις πειραματικές του προσεγγίσεις. Μπαίνουν ανυποψίαστοι για το τι θα επακολουθήσει σε ένα Escape Room φτιαγμένο ειδικά για σούπερ δυνάμεις. Την επιμέλεια και τον σχεδιασμό του δωματίου έχει αναλάβει ο ίδιος ο καθηγητής νευρολογίας κύριος Πορφύριος Αλεξιάδης. Για να δραπετεύσουν πρέπει να ανακαλύψουν και να βρουν τις σούπερ δυνάμεις τους στα πιο απίθανα σημεία... Σε νευρολογικές παθήσεις... Πώς θα τις ανακαλύψουν; Τι θα κάνουν; Πώς θα συνεργαστούν; Έχουν να ζήσουν μία μοναδική εμπειρία ανακάλυψης με γέλιο και κλάμα! Θα βγουν από κει μέσα; Είναι αρκετά  σούπερ για να μπορέσουν να βγουν; Μήπως όλοι μπορούμε να γίνουμε σούπερ ήρωες; Καλή απόδραση!

Σύλληψη: Ηώς Αντωνοπούλου
Κείμενο-Σκηνοθέσια: Ηλίας Μενάγιερ
Ερμηνεύουν: Ειρήνη Καρπούζη, Γιάννης Μόσιος, Νατάσα Στεφανάτου, Τάσος Χρυσόπουλος
Κίνηση: Ηώς Αντωνοπούλου  Ι  Σκηνικά: Νατάσα Στεφανάτου Υπεύθυνη Επικοινωνίας: Μαρία Μανασή  Ι  Φιλική συμμετοχή: Γιώργος Σίμωνας
από 18 Σεπτεμβρίου Τετάρτη έως Κυριακή, 21:00

supersos.jpg


Ο Θρύλος Του 1900
βασισμένο στον θεατρικό μονόλογο του Alessandro Baricco
Ένας μονόλογος πάνω στο νερό μετατρέπεται σε μουσικό διάλογο πάνω στη σκηνή. Άλλοτε από τη θέση του αφηγητή, άλλοτε ερμηνεύοντας τους κεντρικούς χαρακτήρες, δυο άντρες με όχημα πρωτότυπες jazz μουσικές συνθέσεις, ζωντανεύουν μ’ ένα πιάνο και μια τρομπέτα τη μοναδική ιστορία του Χιλιαεννιακόσια, του πιανίστα που γεννήθηκε πάνω σε ένα υπερωκεάνιο και δεν πάτησε ποτέ το πόδι του στη στεριά. Η γνωριμία του με τον Τιμ Τιούνυ και η βαθιά φιλία τους, θα μας μεταφέρουν στις δεκαετίες του ‘20 και του ‘30, σ’ ένα συγκινητικό ταξίδι στην ανθρώπινη φύση καταμεσής ενός jazz ωκεανού.
Μετάφραση - Σκηνοθεσία - Μουσική: Γιάννης Φίλιας / Δημήτρης Σταματελόπουλος
Τιμ Τιούνυ, τρομπετίστας Δημήτρης Σταματελόπουλος
Χιλιαεννιακόσια, πιανίστας Γιάννης Φίλιας
Σχεδιασμός ήχου: Artracks R. StudiosΙ  Φωτογραφίες- βίντεο: Κωνσταντίνα Μαρίνου
από 18 Οκτωβρίου έως 6 Δεκεμβρίου κάθε Παρασκευή, 23:45

1900.jpg


Παραστάσεις & Για Σχολεία
Chatroom
του Enda Walsh
Μετά την επιτυχία που σημείωσε στο Θέατρο Τέχνης (2013-2015) το «Chatroom» επανέρχεται με ανανεωμένο θίασο, πλαισιωμένο με άφθονη νεανική μουσική! Μια ιστορία εφηβικής περιπλάνησης στον γοητευτικό, αλλά και επικίνδυνο, κόσμο του διαδικτύου. Έξι νέοι μπαίνουν στον Κυβερνοχώρο αντικαθιστώντας τα εφηβικά τους δωμάτια με chatroom. O Τζακ, ο Τζίμ, η Εύα, η Έμιλυ, η Λάουρα κι ο Ουίλιαμ γνωρίζονται, επικοινωνούν κι εξελίσσονται μέσα απ’ τα διαδικτυακά τους παράθυρα. Συχνά όμως η μάσκα της ανωνυμίας εγκλωβίζει τα πρόσωπα, οδηγώντας τα σε οριακές καταστάσεις…
Μετάφραση: Νικορέστης Χανιωτάκης  Ι  Σκηνοθεσία: Κωστής Καπελώνης
Επιμέλεια Κίνησης: Ειρήνη ΣτρατηγοπούλουΙ  Σκηνοθετική προσαρμογή: Νικορέστης Χανιωτάκης, Γεράσιμος Σκαφίδας  Ι  Σκηνικά - Κοστούμια: Έλλη Εμπεδοκλή
Παίζουν (αλφαβητικά): Μπέτυ Αποστόλου, Μαρία Δελετζέ, Φάνης Μιλλεούνης, Ελισάβετ Μπούρα, Στέφανος Παπατρέχας, Δημήτρης Σταματελόπουλος
Κυριακή 29 Σεπτεμβρίου στις 4 μ.μ. Κυριακή 6 Οκτωβρίου στις 4 μ.μ. Κυριακή 20 Οκτωβρίου στις 4 μ.μ. στο θησείο, ΕΝΑ ΘΕΑΤΡΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΤΕΧΝΕΣ
και καθημερινές το πρωί για σχολεία και ομάδες
η Μυθωδία School Art σε συνεργασία με τους οργανισμού Μουσείο Μπενάκη και ΘΗΣΕΙΟΝ, ΕΝΑ ΘΕΑΤΡΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΤΕΧΝΕΣ

chatroom.jpg


Το Συρματόπλεγμα
Του Νικορέστη Χανιωτάκη
2ος ΧΡΟΝΟΣ
Με την μουσική και τα τραγούδια του Μάνου Λοΐζου
Κατά τη διάρκεια του πολέμου, ένα μικρό αγόρι, γεμάτο ενέργεια, αποφασίζει να αγνοήσει τις προειδοποιήσεις της μητέρας του και να ανακαλύψει την περιπέτεια στο γειτονικό δάσος. Εκεί πίσω από ένα συρματόπλεγμα, συναντά ένα συνομήλικο αγόρι διαφορετικής καταγωγής. Το παιχνίδι θα νικήσει την έχθρα μεταξύ των λαών και μια εκπληκτική φιλία γεννιέται με απρόβλεπτες συνέπειες.
Κείμενο - Σκηνοθεσία: Νικορέστης Χανιωτάκης
Σκηνικά: Έλλη Εμπεδοκλή  Ι  Κοστούμια: Αναστασία Σπάνθη Μουσική Διδασκαλία - Ενορχηστρώσεις: Γιάννης Μαθές Κίνηση: Μόνικα Κολωκοτρώνη  Ι  Φωτισμοί: Χριστίνα Θανάσουλα Βοηθός σκηνοθέτη: Στέφανος Παπατρέχας  Ι  Προβολές: Ειρήνη Τηνιακού
Παίζουν (αλφαβητικά): Μπέτυ Αποστόλου, Μαρία Δελετζέ, Γιάννης Καλατζόπουλος, Φάνης Μιλλεούνης, Ελισάβετ Μπούρα, Στέφανος Παπατρέχας, Γεράσιμος Σκαφίδας, Δημήτρης Σταματελόπουλος
Κυριακή 6 Οκτωβρίου στη 1μμ
Κυριακή 13 Οκτωβρίου στις 3.30 μ.μ. στο θησείο, ΕΝΑ ΘΕΑΤΡΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΤΕΧΝΕΣ
και καθημερινές το πρωί για σχολεία και ομάδες
η Μυθωδία School Art σε συνεργασία με τους οργανισμούς Μουσείο Μπενάκη και ΘΗΣΕΙΟΝ, ΕΝΑ ΘΕΑΤΡΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΤΕΧΝΕΣ

syrmatoplegma.jpg


Η Μουσική Που Σταμάτησε Τον Πετροπόλεμο
του Δημήτρη Σπύρου (συγγραφέας του «Ψύλλου»)
3ος ΧΡΟΝΟΣ
Με την μουσική και τα τραγούδια του Μίκη Θεοδωράκη
Στο Πετροχώρι (η γνωστή μας Ζάτουνα) τη δεκαετία του ‘60, εκτυλίσσονται ιδιότυπες και συχνά σκληρές μάχες στον πετροπόλεμο, με πρωταγωνίστριες την Πάνω και την Κάτω Ρούγα. Ξαφνικά ο ερχομός ενός εξόριστου μουσικοσυνθέτη φέρνει τα πάνω κάτω μέχρι που τα παιδιά παρατάνε τις πέτρες για να ακούσουν τις μελωδίες που βγαίνουν απ’ το πιάνο
Θεατρική διασκευή - Σκηνοθεσία: Νικορέστης Χανιωτάκης
Μουσική διδασκαλία - Ενορχηστρώσεις: Γιάννης Μαθές  Ι  Σκηνικά: Έλλη Εμπεδοκλή Κοστούμια: Αναστασία Σπάνθη  Ι  Χορογραφίες: Μαργαρίτα Βαρλάμου Βοηθός σκηνοθέτη: Ηλέκτρα Κομνηνίδου  Ι  Φωτισμοί: Χριστίνα Θανάσουλα Προβολές: Ειρήνη Τηνιακού
Παίζουν (αλφαβητικά): Μπέτυ Αποστόλου, Μαρία Δελετζέ, Γιάννης Καλατζόπουλος, Φάνης Μιλλεούνης, Ελισάβετ Μπούρα, Στέφανος Παπατρέχας, Γεράσιμος Σκαφίδας, Δημήτρης Σταματελόπουλος
Κυριακή 13 Οκτωβρίου στις 12.30 μ.μ. στο θησείον, ΕΝΑ ΘΕΑΤΡΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΤΕΧΝΕΣ
και καθημερινές το πρωί για σχολεία και ομάδες
η Μυθωδία School Art σε συνεργασία με τους οργανισμού Μουσείο Μπενάκη και ΘΗΣΕΙΟΝ, ΕΝΑ ΘΕΑΤΡΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΤΕΧΝΕΣ

i_mousiki_pou_stamatise_ton_petropolemo.jpg

Περισσότερες Πληροφορίες:
Τουρναβίτου 7, Αθήνα (Ψυρρή)
2103255444

Αγορά εισιτηρίων: Public, ticketservices.gr, tickets.public.gr, 2107234567, Ticket Services (Πανεπιστημίου 39 – Στοά Πεσματζόγλου), ταμείο θεάτρου (Δευτέρα έως Κυριακή, 18:00-21:00)

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ

Tα καλύτερα άρθρα της ημέρας έρχονται στο mail σου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Συναντήσεις στα Εξάρχεια | Γιάννης Καλαβριανός
Podcast Συναντήσεις στα Εξάρχεια | Ο Γιάννης Καλαβριανός περνάει την «Πύλη της Κόλασης»

Ο πρώην γιατρός που αποφάσισε να ασχοληθεί σοβαρά με το θέατρο, οι πετυχημένες παραστάσεις, οι διακρίσεις και το νέο του έργο στο θέατρο του Νέου Κόσμου

Κράτα με: Ο Βασίλης Μυριανθόπουλος σκηνοθέτησε θέλοντας να ακουστεί το κείμενο
Κράτα με: Ο Βασίλης Μυριανθόπουλος σκηνοθέτησε θέλοντας να ακουστεί το κείμενο

Το έργο του Τζέφρι Ναφτς, εντασσόμενο στην γκέι δραματουργία, διαθέτει μια στιβαρή, αν και πλέον κλασική, δομή, αλλά κυρίως θίγει ζητήματα που η τρέχουσα δραματουργία σπάνια τολμά να θίξει

Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.