Γιατί ο Bruce Springsteen πήρε μέρος στη διαφήμιση της Jeep
Αμέσως άρχισε μια μεγάλη συζήτηση ανάμεσα στους fans που διχάστηκαν
Ο Αλέξανδρος Ριχάρδος σχολιάζει τη διαφήμιση του Bruce Springsteen για την αυτοκινητοβιομηχανία Jeep που προβλήθηκε στο Super Bowl και το μήνυμα που έστειλε.
Οι διαφημίσεις στο ημίχρονο του Super Bowl, που είναι το μεγαλύτερο αθλητικό-τηλεοπτικό γεγονός στην Αμερική, είναι πανάκριβες και κάθε χρόνο υπάρχει μια που ξεχωρίζει. Tην Κυριακή 7 Ιανουαρίου, η διαφήμιση που συζητήθηκε περισσότερο, όχι μόνο στην Αμερική αλλά και σε όλο τον κόσμο, ήταν της αυτοκινητοβιομηχανίας Jeep όπου πρωταγωνίστησε ο 71χρονος Bruce Springsteen, οδηγώντας το δικό του jeep CJ-5 του 1980, ηλικίας 40 χρόνων. Ο μεγάλος Αμερικάνος καλλιτέχνης, είχε απορρίψει κάθε προσφορά για συμμετοχή του σε διαφήμιση αλλά αυτή τη φορά επέλεξε να «σπάσει το προσωπικό του εμπάργκο» για να καλέσει τους διχασμένους Αμερικανούς να «συναντηθούν στη μέση».
Η δίλεπτη (!) διαφήμιση παίχτηκε το βράδυ της Κυριακής 7 Ιανουαρίου, πριν από την έναρξη του Super Bowl κι αν και δημιουργήθηκε για να πουλήσει αυτοκίνητα, το σποτ χαρακτηρίστηκε ύμνος για την αμερικανική ενότητα σε καιρούς διχασμού. Και συμβιβαστικός παράγων, η εμφάνιση του αποδεκτού από όλους Bruce Springsteen. Το σποτ γυρίστηκε στο μέσον της Βορειοαμερικανικής ηπείρου, στο Λέμπανον στο Κάνσας, που είναι το γεωγραφικό κέντρο της Αμερικής. «Το φως μας έβρισκε πάντα τον δρόμο του μέσα στο σκοτάδι. Και υπάρχει ελπίδα στον δρόμο μπροστά», ακούγεται να λέει ο τραγουδιστής με την επιβλητική φωνή, οδηγώντας σε ένα παγωμένο για να καταλήξει σε ένα παρεκκλήσι και ανάψει ένα κερί.
Το αξιοπερίεργο είναι ότι παρ’ όλο που το σποτ διαφημίζει αυτοκίνητο, το jeep (40ετίας!) εμφανίζεται πολύ λίγο και περνάει απαρατήρητο. Ο τίτλος της διαφήμισης είναι «The Middle» (παραπέμπει στο «ας συναντηθούμε κάπου στη μέση» και στη μέση της Αμερικής γυρίστηκε και τελειώνει με την αφιέρωση «To The ReUnited States of America». Οι πρόσφατες πολιτικές διαμάχες που ξέσπασαν στη χώρα του με τη μη αποδοχή της ήττας από τον παρελθόντα Προέδρο και τα θλιβερά γεγονότα του Καπιτωλίου, ώθησαν τους διαφημιστές να χρησιμοποιήσουν το πρόσωπο του Springsteen σαν κεντρικό θέμα κι όχι το αυτοκίνητο! Φανταστείτε πόσο δυνατό είναι το πρόσωπό του, που η αυτοκινητοβιομηχανία Jeep πλήρωσε για ένα σποτ, όπου το Jeep που εμφανίζεται έχει ηλικία 40 ετών, κι όχι καινούργιο!
Διαφήμιση κύρους και ενότητας. Πάντως, όταν ο Springsteen απάντησε θετικά, ακόμα και οι άνθρωποι της διαφημιστικής αλλά και της Jeep εξεπλάγησαν έχοντας καταστρώσει plan B στο μυαλό τους και αμέσως ξεκίνησαν οι συζητήσεις με το δίκτυο CBS που μεταδίδει το παιχνίδι ώστε να εξασφαλιστεί ένα εκτεταμένο διαφημιστικό διάλειμμα δύο λεπτών. Η μουσική που ντύνει το σποτ καθώς και το κείμενο είχαν την έγκρισή του όπως και η ομάδα που τον συνόδευε στα γυρίσματα. 24 ώρες από την παρουσίαση του βιντεοκλίπ στο YouTube, το διαφημιστικό είχε ξεπεράσει κατά πολύ τις 35.000.000 προβολές, αριθμός που πρέπει να προστεθεί στους 100.000.000 θεατές που παρακολούθησαν το Super Bowl ζωντανά. Αμέσως άρχισε μια μεγάλη συζήτηση ανάμεσα στους fans που διχάστηκαν στο αν θα έπρεπε να κάνει αυτή τη διαφήμιση αλλά κανείς δεν διατύπωσε άποψη ότι το έκανε για τα λεφτά, αλλά για το μήνυμα της ενότητας.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Η ανάρτηση της 31χρονης αμερικανίδας τραγουδίστριας
Τα σημάδια από την καλλιτεχνική του πορεία θα μείνουν...
Εκεί με υποδέχεται εκείνη η σπηλαιώδης ανοικονόμητη φωνή που ανοίγει και πάει εκεί όπου καμιά άλλη λαϊκή φωνή δεν κατάφερε να φτάσει
Δείτε φωτογραφίες της με τον Μίκη, που βλέπουν για πρώτη φορά το φως της δημοσιόητας
Θα κάνει πρεμιέρα στο NBC στις 27 Ιανουαρίου
Τα αποτελέσματα της δικής σας ψηφοφορίας θα δημοσιευτούν τη νέα χρονιά!
Τι απάντησε ο ίδιος και γιατί έχει αλλάξει άποψη τελευταία
Ο πατριάρχης της progressive rock σκηνής μιλάει στην Athens Voice πριν τις δύο ξεχωριστές συναυλίες του στο Ωδείο Αθηνών το 2025
Ο Ανδρέας Λάγιος μιλάει για το πρώτο τραγούδι που αποκάλυψε η μπάντα από το νέο άλμπουμ «Return From The Point Of No Return»
Αναπάντεχο reunion επί σκηνής για τα τελευταία επιζώντα μέλη των Beatles
Ένα εντυπωσιακό οπτικοακουστικό υπερθέαμα στις 2 Οκτωβρίου 2025
Το άλμπουμ που άλλαξε το πρόσωπο της ροκ μουσικής παραμένει επίκαιρο 33 χρόνια μετά την κυκλοφορία του
Το ντοκιμαντέρ «Phil Collins: Drummer First», έκανε ντεμπούτο την Τετάρτη στο YouTube
Κλείστε έγκαιρα θέσεις για ένα διήμερο με συναυλίες και εντυπωσιακές εμφανίσεις
Όπως κάθε χρόνο, ξεχωρίσαμε τους καλύτερους
Είναι πέντε χρόνια που μας λείπει
Οι σπουδαίοι Γάλλοι έρχονται στο Release Athens 2025 για μια από τις πλέον πολυαναμενόμενες εμφανίσεις της επόμενης χρονιάς
Τέσσερις συνθέσεις, αυτοσχεδιαστικές και μη, από τέσσερα πρότζεκτ σύγχρονων νέων καλλιτεχνών
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.