Κριτική για την ταινία «Elvis» του Μπαζ Λούρμαν με τους Όστιν Μπάτλερ, Τομ Χανκς, Ολίβια ΝτεΤζόνζι, Έλεν Τόμσον, Ρίτσαρντ Ρόξμπουργκ, Ντέιβιντ Γουένχαμ.
Η ιστορία του Έλβις Πρίσλεϊ μέσα από το βλέμμα και την προσωπική σχέση του με τον ατζέντη του «Συνταγματάρχη Πάρκερ», που τον ανακάλυψε σε ένα συγκλονιστικό live του («δεν είχα ξαναδεί κάτι τέτοιο») στο Μέμφις των 50s.
Ο οπερετικός τρόπος που κάνει σινεμά ο Λούρμαν («Romeo + Juliet», «Moulin Rouge», «Great Gatsby») δεν αφήνει εκκρεμότητες ως προς το πώς θα μετέφερε στο πανί τη ζωή του Έλβις Πρίσλεϊ. Με έμφαση στο κομμάτι της μεταμόρφωσης του ανήσυχου νέου σε ένα είδωλο που δεν είχε ξαναδεί μέχρι τότε όχι μόνο ο κόσμος της μουσικής, αλλά και η ρατσιστική και οπισθοδρομική αμερικανική κοινωνία, ο Λούρμαν διογκώνει όσο δεν παίρνει άλλο τα συστατικά εξαρτήματα του «Βασιλιά» και με μια ντελιριακή αφήγηση γεμάτη σκηνοθετικά τρικ (αμέτρητα split screen, animation, πυροτεχνήματα κ.λπ.) βάζει φωτιά στην οθόνη. Ο σεξουαλικός χορός που οδήγησε σε ομαδικούς οργασμούς και παραλήρημα (το πρώτο σόου του Ελβις είναι μακράν η κορυφαία σκηνή του έργου), η νέγρικη φωνή που έσπασε όλα τα ταμπού στο αμερικανικό ραδιόφωνο, το υπερθέαμα που συνόδευσε το αναγκαίο American dream, η κόντρα με το καταστημένο που είχε αρκετές στιγμές έντασης (η απειλή στον Έλβις να μην ξαναχορέψει προκλητικά επί σκηνής ειδάλλως θα πήγαινε φυλακή), η σχέση ζωής του Έλβις με τη γυναίκα του Πρισίλα, αλλά και την καταπιεστική, θρησκόληπτη μητέρα του, η οποία του θύμιζε διαρκώς την «παρουσία» του δίδυμου αδελφού του που πέθανε στη γέννα. Όλα τους είναι βασικά συστατικά στην ανερμάτιστη και πληθωρική βιογραφία του Λούρμαν, με τον ανερχόμενο Όστιν Μπάτλερ, φατσάρα που είχαμε προσέξει στο «Κάποτε στο Χόλιγουντ», να είναι αρκετά πειστικός στον ρόλο ενός μπερδεμένου Έλβις, που από αδύναμο παιδαρέλι μεταμορφώνεται σε μηχανή του σεξ όταν ανεβαίνει στη σκηνή, αλλά δεν ισχύει το ίδιο και για τον Χανκς, που γίνεται σκέτη καρικατούρα του «Συνταγματάρχη Πάρκερ».
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
«Αγγίξαμε τα όνειρά μας στη φετινή 30ή επετειακή διοργάνωση του Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Αθήνας Νύχτες Πρεμιέρας»
Και Χρυσός Φοίνικας και Χρυσός Λέοντας και Κόπολα και Κουροσάβα και Σκορσέζε και Οντιάρ
Ο βραβευμένος με τρία Όσκαρ θα πρωταγωνιστήσει σε ταινία του γιου του
Σε εξέλιξη συζητήσεις για το σίκουελ του «Wolfs» - Έκανε πρεμιέρα σε περισσότερες από 100 χώρες.
Ένας από τους τελευταίους του ρόλους το reprise στο «Coming to America 2»
Αγνώριστος ο ηθοποιός στο ρόλο του Μάρτι Ράισμαν
Ισχυρά τα μέτρα ασφαλείας στο πλατό, σε μυστική τοποθεσία του Λίβερπουλ
Οι πρώτες πληροφορίες για το «Caught Stealing» - Στο καστ και οι Όστιν Μπάτλερ, Ζόι Κράβιτζ, Ρετζίνα Κινγκ
Κυκλοφόρησε το πρώτο trailer - Πότε θα κάνει πρεμιέρα
«Με θεωρώ τυχερό που δούλεψα μαζί της», δήλωσε ο Ντάνιελ Ράντκλιφ
Στο νεότερο κοινό έγινε γνωστή από τον «Χάρι Πότερ» και «Downton Abbey»
Δεν λάμπουν μόνο για την υποκριτική τους ικανότητα αλλά και για το μυαλό τους
Ο πρόεδρος του μεγαλύτερου Διεθνούς Φεστιβάλ Κινουμένων Σχεδίων στην Ελλάδα μιλάει για τα 17 χρόνια του
Μιλήσαμε με την ηθοποιό για τη συνεργασία της με τον Βρετανό σκηνοθέτη, την εμπειρία από τα γυρίσματα και τη ζωή στο Λονδίνο
Βασίζεται σε μυθιστόρημα
Ύστερα από 17 χρόνια αναμονής, ο Ντάνι Μπόιλ γράφει ιστορία
Αυτές οι ταινίες ήταν και η πηγή έμπνευσής της στις φωτογραφίες που εκθέτει στο Μουσείο με τίτλο «Cindy Sherman at Cycladic: Πρώιμα έργα»
Ο χρυσός αιώνας του θρύλου του κινηματογράφου και ο έρωτας της ζωής του
Ο «άρχοντας του τρόμου» στη μεγάλη οθόνη - Οι ταινίες που θα προβληθούν
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.