Ισότητα φύλων και αποδόµηση των έµφυλων στερεοτύπων στην εκπαίδευση
Τεχνολογια - Επιστημη
Steam: Καλλιεργώντας στα παιδιά τις δεξιότητες του 21ου αιώνα
Η Μαριλίζα Ποντικού σπούδασε στο Τμήμα Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης Ιωαννίνων και στη συνέχεια στο Institute of Education, UCL, όπου ειδικεύτηκε στην Εκπαιδευτική Τεχνολογία (Educational Technology). Έχει ασχοληθεί με μελέτη για την ένταξη της τεχνολογίας στην προσχολική ηλικία. Επιστρέφοντας στην Ελλάδα, εργάστηκε ως παιδαγωγός προσχολικής ηλικίας κι έπειτα αφιερώθηκε στην εφαρμογή της μεθόδου STEAM μέσω της διδασκαλίας, αλλά και μέσω επιστημονικών άρθρων και εισηγήσεων. Είναι, επίσης, μέλος της Ελληνικής Επιστημονικής Εταιρίας STEM.
Ισότητα φύλων και αποδόµηση των έµφυλων στερεοτύπων στην εκπαίδευση