lyxnaras-arhs.jpg

Άρης Λυχναράς

Ο Άρης Λυχναράς γεννήθηκε στις 21/9/1969 στην Αθήνα. Σπούδασε σκηνοθεσία και φωτογραφία στην Σχολή Κινηματογράφου και Τηλεόρασης του Λυκούργου Σταυράκου. Δούλεψε ως βοηθός σκηνοθέτη σε ταινίες μεγάλου μήκους, διαφημιστικά και σήριαλ. Από το 1989-2017 δούλεψε στο Mega Channel ως σκηνοθέτης. Από το 1990-1999 σκηνοθέτης στις ειδήσεις του Mega channel.

Σκηνοθέτης σε πολλές ενημερωτικές και ψυχαγωγικές εκπομπές όπως: “7+7” με τον Θοδωρή Ρουσόπουλο, “Φάκελοι” με τον Αλέξη Παπαχελά, “Πρωταγωνιστές” με τον Σταύρο Θεοδωράκη, “Μουσικά Βραβεία Αρίων”, Τηλεμαραθώνιος “Αλυσίδα Αγάπης”, Τηλεοπτικά Βραβεία “Πρόσωπα 2006”

Σκηνοθέτης σε πρωινές ψυχαγωγικές εκπομπές: “Σαν Στο Σπίτι Σας”, “Όμορφος Κόσμος Το Πρωί”, “Πρωινό μου“, “Καλημερούδια” και πολλές άλλες.

Tο 2015-16 σκηνοθέτης στην εκπομπή “Επιτέλους ΣΚ” (Epsilon TV). Το 2017-18 σκηνοθέτης στην εκπομπή “Ελα χαμογέλα” (OPEN TV). Το 2018-19 σκηνοθέτης στην εκπομπή “Kitchen health” (OPEN TV). Το 2018-19 σκηνοθέτης στην εκπομπή “The booth” (OPEN TV). Το 2016 σκηνοθεσία και κάμερα στο ντοκιμαντέρ “Μικροί ήρωες” για την “Stoiximan”. Το 2017 σκηνοθεσία και κάμερα στο ντοκιμαντέρ “Μαριάμ”. Το 2017 σκηνοθεσία και κάμερα στο video clip “Νικητές”. Το 2018 σκηνοθεσία στο video clip “Απέραντη ερημιά” (Βιολέττα Ικαρη -Βασίλης Παπακωνσταντίνου). Το 2018-2019 Σκηνοθέτης στο μεγάλου μήκους ντοκιμαντέρ “The switch” παραγωγής WWF και Suburban Images and soundscapes. 2000-2020 σκηνοθεσία σε διαφημιστικά spots.

Είναι παντρεμένος και έχει δύο παιδιά.

Ασχολείται με τη φωτογραφία ερασιτεχνικά και επαγγελματικά τα τελευταία 30 χρόνια και φωτογραφίες του έχουν δημοσιευτεί στα περιοδικά “National Geographic” και “Γεώ”. Επίσης έχει κάνει τρεις ατομικές εκθέσεις φωτογραφίας, το 2009 στο Γκάζι με τίτλο  “140 μοίρες“, το 2013 στο πλοίο HELLAS LIBERTY με τίτλο “Νυχτερινή βάρδια”, και το 2015 στην γκαλερί “Αγκάθι” με τίτλο “Instantanees”

Τα τελευταία χρόνια διδάσκει στη σχολή Tabula Rasa, τα μαθήματα που σχετίζονται με τη σκηνοθεσία, την κινηματογράφηση και τη φωτογραφία.

ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ