Γιατί πρέπει να ανακατέψουμε την Ιστορία με τη Μουσική και την Πληροφορική
- CITY GUIDE
- PODCAST
-
21°
Χρύσα Σοφιανοπούλου
Η Χρύσα Σοφιανοπούλου έχει κάνει σπουδές στα Μαθηματικά και την Κοινωνιολογία της Εκπαίδευσης. Είναι Αναπληρώτρια Καθηγήτρια στο Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεματικής του Χαροκοπείου Πανεπιστημίου και επισκέπτρια καθηγήτρια στο Université Cergy-Pontoise στο Παρίσι και στο Université de Mons στο Βέλγιο, όπου διδάσκει Μεθοδολογία Εκπαιδευτικής Ερευνας. Είναι Εθνική Συντονίστρια του προγράμματος PISA του ΟΟΣΑ και Εθνικός Εμπειρογνώμονας στην Ε.Ε.
ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ
Γιατί ο Άνθρωπος είναι η απάντηση, όποια και να είναι η ερώτηση
Ο Κάπερνικ (ποιος;), ο Νόρμαν (ποιος;), ο Μακρόν (ποιος;) κι εμείς
Πόσοι 18χρονοι επέλεξαν σχολές που δεν είναι «δημοφιλείς» αλλά εξαιρετικά ενδιαφέρουσες;
Η Θάλεια, ο Γουλιέλμος και πολλοί φοιτητές ακόμη έχουν έτοιμες τόσο τις ιδέες όσο και το εκπαιδευτικό υλικό
Η Ελλάδα να ακολουθήσει το ευρωπαϊκό ρεύμα και η επαγγελματική εκπαίδευση να πάρει τη θέση που της αξίζει
Μια πρόκληση για την εκπαίδευση του 21ου αιώνα