(Μέλος του συλλόγου όσων λένε πάντα «φλικ», κάθε φορά που πρέπει να πιάσουν κόκκινο και να κάνουν «φλικ ή φλοκ»)
Νίκος Ζαχαριάδης
Γεννήθηκε στην Αθήνα το 1966, τελείωσε το Κολλέγιο Αθηνών και σπούδασε στο Πολιτικό τμήμα της Νομικής Σχολης, στο τμήμα Επικοινωνίας και Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης. Παράλληλα ξεκίνησε να εργάζεται στο Ραδιόφωνο της ΕΤ-2. Το 1989 πέρασε στην εφημερίδα «Αυγή» ως Κριτικός Κινηματογράφου. Στην ίδια θέση έχει εργαστεί επίσης στις εφημερίδες «Ελεύθερος Τύπος» και «Μεσημβρινή».
Το 1993, εγκαταλείπει τις εφημερίδες για τα περιοδικά. Αρχικά ως αρχισυντάκτης στο περιοδικό ΜΑΧ στη συνέχεια στο περιοδικό Nitro. Επι 5 χρόνια έγραφε τις «Απορίες Ενός Ζαλισμένου Αθηναίου» στο περιοδικό Downtown, από όπου προέκυψαν και δύο βιβλία. Από το 2005 μέχρι το 2012, δούλεψε στην εφημερίδα «Πρώτο Θέμα», όπου είχε την ευθύνη του ένθετου περιοδικού «Big Fish» μέχρι το 2008. Στην Athens Voice γράφει τη στήλη του «Forrest Gump» και την καθημερινή διαδικυακή στήλη Moufanet στο www.athensvoice.gr.
Επίσης από το 2015 διδάσκει Applied Jourlanism στο Metropolitan College.
ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ
(Μέλος του συλλόγου υποστήριξης της αλλαγής ύφους στις στήλες που δηµοσιεύονται τη Μεγάλη Εβδοµάδα)
(Μέλος της επιτροπής για την αντικατάσταση στα δελτία ειδήσεων των πλάνων αρχείου που δείχνουν χέρια να μετράνε 100ευρα με πλάνα που δείχνουν χέρια να μετράνε 20ευρα)
(Μέλος της επιτροπής αγώνα για τη βελτίωση της ταχύτητας των φωτοκυττάρων στις δημόσιες βρύσες με αυτόματη λειτουργία)
(Μέλος του συλλόγου για την αλλαγή του επιθετικού ύφους των αλόγων στα πιόνια του σκακιού)
(Μέλος της επιτροπής αγώνα για την κατάργηση της χαμηλής πλάτης που δεν επιτρέπει να στηρίζεις το κεφάλι στις πολυθρόνες σαλονιών)
(Μέλος της επιτροπής αγώνα για την περαιτέρω αξιοποίηση του γράµµατος «όµικρον» στις µαθηµατικές εξισώσεις)
(Μέλος του συλλόγου για τη µετατροπή του αδικήµατος του βιαστικού και άνισου κοψίµατος των 8 κοµµατιών της πίτσας σε πληµµέληµα)
(Μέλος του συλλόγου για τη στήριξη και την απενοχοποίηση των τηλεθεατών που παρακολουθούν τις «Οικογενειακές ιστορίες», αλλά το κρύβουν γιατί ντρέπονται την κοινωνική κατακραυγή)
Η κατάληψη του διαδικτύου και η νέα θεοκρατία των τοξικών e-βριστών!