97704-195847.jpg

Θωμάς K. Ευθυμίου

Έχει οδηγήσει ό,τι κυκλοφορεί στους δρόμους ό,τι (ε, περίπου...) κυκλοφορεί τα τελευταία 30 χρόνια και δεν πιστεύει ότι η αδρεναλίνη της ταχύτητας ειναι το ζητούμενο. Αντίθετα, η χαλιναγώγησή της είναι ένα μεγάλο θέμα. Πιστεύει δε ότι οι σύγχρονες τεχνολογίες στα αυτοκίνητα δεν ειναι πιασάρικα γκατζετάκια, αλλα σώζουν ζωές. Επίσης, αγώνες αυτοκινήτου θα υπάρχουν, όσο υπάρχουν άνθρωποι στη γη!

ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ

17.jpg
Ράλλυ Ακρόπολις: Σοφότεροι σε 20 δευτερόλεπτα

Γινόμαστε πιο σοφοί γνωρίζοντας ότι, μερικές φορές, μικρές ή μεγαλύτερες λεπτομέρειες και γεγονότα δεν δίνουν μόνο το στίγμα της ταυτότητας του Ράλλυ Ακρόπολις, αλλά συχνά καθορίζουν και την εξέλιξή του

Οδηγοί ετοιμάζουν τα αυτοκίνητα τους.
Πλήρωμα και αυτοκίνητο: Ένας υπέροχος κόσμος

Τι είναι ένα αγωνιστικό αυτοκίνητο; Τι χαρακτηριστικά έχει; Ποιος είναι ο εξοπλισμός του; Ποιος ο ρόλος του πληρώματος; Επιλέγουμε την προσέγγιση της πιο «γήινης» κατηγορίας Rally2 που είναι αυτοκίνητα καθαρά αγωνιστικά, ένα «κλικ» κάτω από τα «τέρατα» του WRC, τα αποκαλούμενα και Rally1.

Στις αρχές του 1970 η Alpine βρισκόταν στην κορυφή των ράλι.
Από τις Alpine, στα Quattro και τα WRCars

Η είσοδος της δεκαετίας του ’70 αλλάζει τη φιλοσοφία εμπλοκής των αυτοκινητοβιομηχανιών, οι οποίες μέσα από τους αγώνες βλέπουν να αυξάνεται η δημοφιλία τους και κατ’ επέκταση οι πωλήσεις, αλλά και το γόητρό τους

Tέθριππος με τέσσερα άλογα σε ζυγό. Αττικός Παναθηναϊκός αμφορέας 490-480 π.Χ., του ζωγράφου Κλεοφράδη. Τερακότα (Μουσείο J. Paul Getty)
Η ανακάλυψη του τροχού βάζει ιδέες

Ο άνθρωπος μόλις έβαλε σε τάξη «τα του οίκου του», με την οργάνωση των πρώτων κοινωνιών σε πόλεις-κράτη, ασχολήθηκε με τον ατομικό ανταγωνισμό. Έτσι γεννήθηκαν τα αθλήματα. Και μόλις ήρθε η ανακάλυψη του τροχού το 3.500 π.Χ., οι εποχούμενοι αγώνες ήταν θέμα χρόνου.