Το πιο διάσημο, το πιο «ραλιάρικο», το πιο αντιπροσωπευτικό ξενοδοχείο των ράλι σε όλο τον κόσμο
- CITY GUIDE
- PODCAST
-
19°
Θωμάς K. Ευθυμίου
Έχει οδηγήσει ό,τι κυκλοφορεί στους δρόμους ό,τι (ε, περίπου...) κυκλοφορεί τα τελευταία 30 χρόνια και δεν πιστεύει ότι η αδρεναλίνη της ταχύτητας ειναι το ζητούμενο. Αντίθετα, η χαλιναγώγησή της είναι ένα μεγάλο θέμα. Πιστεύει δε ότι οι σύγχρονες τεχνολογίες στα αυτοκίνητα δεν ειναι πιασάρικα γκατζετάκια, αλλα σώζουν ζωές. Επίσης, αγώνες αυτοκινήτου θα υπάρχουν, όσο υπάρχουν άνθρωποι στη γη!
ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ
Οι Stig Blomqvist - Bjorn Cederberg κέρδισαν το 31ο Ράλλυ Ακρόπολις 1984 με Audi Quattro A2
Γινόμαστε πιο σοφοί γνωρίζοντας ότι, μερικές φορές, μικρές ή μεγαλύτερες λεπτομέρειες και γεγονότα δεν δίνουν μόνο το στίγμα της ταυτότητας του Ράλλυ Ακρόπολις, αλλά συχνά καθορίζουν και την εξέλιξή του
Κι αυτό επειδή Ράλλυ Ακρόπολις δεν σημαίνει μόνο νικητές
Ηγετική φυσιογνωμία ο Αλέξανδρος Δαρδούφας, «σύνδεσε ευφυώς τους κακοτράχαλους δρόμους και τις δύσβατες διαδρομές του Ράλλυ Ακρόπολις με τον ηρωισμό»
Είναι ο άνθρωπος που «άνοιξε τα πλάνα» και κατήργησε τις ανασφαλείς λήψεις με γεμάτα κάδρα, έδωσε χώρο στο background και μετέτρεψε τις φωτογραφίες των αγώνων του WRC, σε πόστερ
Τι είναι ένα αγωνιστικό αυτοκίνητο; Τι χαρακτηριστικά έχει; Ποιος είναι ο εξοπλισμός του; Ποιος ο ρόλος του πληρώματος; Επιλέγουμε την προσέγγιση της πιο «γήινης» κατηγορίας Rally2 που είναι αυτοκίνητα καθαρά αγωνιστικά, ένα «κλικ» κάτω από τα «τέρατα» του WRC, τα αποκαλούμενα και Rally1.
Η εικόνα του Ιερού Βράχου με τη ράμπα της εκκίνησης από κάτω ταξίδεψε και ταξιδεύει σε κάθε μέρος της γης
Η είσοδος της δεκαετίας του ’70 αλλάζει τη φιλοσοφία εμπλοκής των αυτοκινητοβιομηχανιών, οι οποίες μέσα από τους αγώνες βλέπουν να αυξάνεται η δημοφιλία τους και κατ’ επέκταση οι πωλήσεις, αλλά και το γόητρό τους
Ο άνθρωπος μόλις έβαλε σε τάξη «τα του οίκου του», με την οργάνωση των πρώτων κοινωνιών σε πόλεις-κράτη, ασχολήθηκε με τον ατομικό ανταγωνισμό. Έτσι γεννήθηκαν τα αθλήματα. Και μόλις ήρθε η ανακάλυψη του τροχού το 3.500 π.Χ., οι εποχούμενοι αγώνες ήταν θέμα χρόνου.