Ένα πολυλειτουργικό μοντέλο που μας κινεί με την ίδια άνεση και ασφάλεια τόσο μέσα στην πόλη αμιγώς ηλεκτρικά, όσο και στους αυτοκινητοδρόμους μέσω του κινητήρα εσωτερικής καύσης
Θωμάς K. Ευθυμίου
Έχει οδηγήσει ό,τι κυκλοφορεί στους δρόμους ό,τι (ε, περίπου...) κυκλοφορεί τα τελευταία 30 χρόνια και δεν πιστεύει ότι η αδρεναλίνη της ταχύτητας ειναι το ζητούμενο. Αντίθετα, η χαλιναγώγησή της είναι ένα μεγάλο θέμα. Πιστεύει δε ότι οι σύγχρονες τεχνολογίες στα αυτοκίνητα δεν ειναι πιασάρικα γκατζετάκια, αλλα σώζουν ζωές. Επίσης, αγώνες αυτοκινήτου θα υπάρχουν, όσο υπάρχουν άνθρωποι στη γη!
ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ
Το BMW Group για μία ακόμα φορά συνεχίζει να μεταφέρει την αυτοκινητιστική τεχνογνωσία σε micromobility οχήματα
«Το σίγουρο είναι ότι οι παιδικές αγάπες δεν ξεχνιούνται ποτέ. "Once a Mazda, always a Mazda"»
Οδηγούμε τα i20 N, i30 N και Kona N, με τα οποία η Hyundai εμπνέει μια ομάδα θαυμαστών γνωστών ως «N-thusiasts»!
Νικητές στην κατηγορία τους οι Θεοχαρόπουλος - Κότσαλης με το Ford Fiesta Rally4
Με το Ford Fiesta Rally4 της SV Motorsport και τα αυτοκόλλητα της ATHENS VOICE στα πλαϊνά του αυτοκινήτου
Ο Παύλος Χουρδάκης περιγράφει την εμπειρία συμμετοχής ως ερασιτέχνης στο Ράλλυ Ακρόπολις.
Συνθήματα και ιστορικές αναφορές, πάντα με μαύρο spray γραμμένα
«Αν κερδίσω το Ακρόπολις, μπορώ να υπερηφανεύομαι ότι κέρδισα ένα αγώνα-θρύλο. Ενώ αν κερδίζω 15 Νέες Ζηλανδίες και 20 Σαν Ρέμο, τι να περιμένω;» - Ove Andersson
Μπλουζάκια, καπέλα, πουκάμισα, φούτερ, μπουφάν, παντελόνια τα οποία δεν αγγίζονται παρά μέχρι να έρθει το Ράλλυ Ακρόπολις