Ο «Ράφτης» της Σόνιας Λίζας Κέντερμαν και το «Ι need my self» του Stephano Fillipi σε αυτοσχέδιες οθόνες (τοίχους) στις αυλές των σπιτιών
Έλενα Ντάκουλα
Σπούδασε Διαφήμιση και Δημόσιες Σχέσεις και εργάστηκε στο τμήμα Δημοσίων Σχέσεων της “AVINOIL S.A.” του Ομίλου Βαρδινογιάννη και της ημερήσιας εφημερίδας «Μεσημβρινή» του ιδίου Ομίλου καθώς και στο τμήμα Διεθνών Συναλλαγών της Εθνικής Τράπεζας της Ελλάδας, στο υποκατάστημα της Βοστώνης.
Σταμάτησε να εργάζεται όταν γεννήθηκε το πρώτο της παιδί και επέστρεψαν στην Ελλάδα. Όταν ο χρόνος της το επέτρεψε έμαθε ισπανικά, κληρώθηκε στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο και ολοκλήρωσε επιτυχώς το πρόγραμμα «Ισπανική Γλώσσα και Πολιτισμός».
Πιστεύοντας στη δια βίου μάθηση παρακολούθησε κύκλους σεμιναρίων για φιλοσοφία, τέχνη και πολιτισμό, τα οποία εκπονήθηκαν από την «Ακαδημία Πλάτωνα» και τον «Κωστή Παλαμά», υπό την αιγίδα του Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών.
Λάτρης της Αθήνας, δείχνει μεγάλο ενδιαφέρον σε ό,τι αφορά τα πολιτιστικά δρώμενα της πόλης με ενεργό συμμετοχή και εθελοντική εργασία σε αντίστοιχες ομάδες, συλλόγους και σωματεία.
Εκτός από τα ταξίδια και τη Σίφνο αγαπάει πολύ τα ζώα έχοντας ιδιαίτερη αδυναμία στις 7 οικόσιτες γάτες της.
Είναι παντρεμένη και έχει δύο κόρες.
ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ
Η έκθεση στο Καφέ του Εθνικού Αρχαιολογικού Μουσείου «αποτελεί ένα νεύμα της πολυεπίδεδης στρωματογραφίας της Αθήνας»
Φεύγοντας από την έκθεση ο επισκέπτης νιώθει την επιθυμία να συστηθεί ξανά με τον Αλεξανδρινό ποιητή.
Η Μιράντα Σοφιανού αφηγείται τη ζωή και το ταξίδι της θείας της από τη Μικρά Ασία, στη Μυτιλήνη και τη Νέα Σμύρνη
Παρά τις καταστροφικές πυρκαγιές, εξακολουθεί να χαρίζει στους κατοίκους της πόλης στιγμές γαλήνης και δροσιάς. Αυτή είναι η ιστορία του
Ο Αντώνης και η Άζια Χατζηιωάννου εκθέτουν 104 έργα 64 καλλιτεχνών από την ιδιωτική τους συλλογή
Το νησί οδεύει στο να μετατραπεί στο πρώτο «πράσινο» νησί παγκοσμίως, με μηδενικά οικιακά απόβλητα
Οι παλιές γειτονιές της Αθήνας διατηρούν αναλλοίωτη τη γοητεία και την ομορφιά τους
Το μεσημέρι κάθε Μεγάλης Παρασκευής γίνεται η περιφορά του Επιταφίου, ο μοναδικός στην Αττική που βγαίνει με το φως της ημέρας
«Αυτό το κάνω για τον Βύρωνα. Γιατί πρέπει να ξέρουμε ποιος είναι και τι έκανε για την Ελλάδα»