Τα Σάββατά μας απέκτησαν νόημα
- CITY GUIDE
- PODCAST
-
18°
Βαγγέλης Περρής
Γεννήθηκε στη Σύρο. Όταν ήταν στο δημοτικό έπαιξε στο θέατρο τους ρόλους «χελιδόνι», «Κέκροπας» και «κληματαριά». Στο γυμνάσιο ζωγράφιζε στον πίνακα Μίκυ Μάους και εξέδωσε την εφημερίδα «Γκαμήλα», την οποία παραλίγο να αγοράσει ένας συμμαθητής του. Έφυγε στα μακρινά ξένα για να σπουδάσει αρχιτεκτονική και επιμελήθηκε εκατοντάδες αφίσες που καταδίκαζαν την ΕΟΚ των μονοπωλίων. Επιστρέφοντας συνεργάστηκε με το Περιοδικό, την Βαβέλ, τον Ταχυδρόμο, τη Γυναίκα κ.α, μέχρι που πήγε φαντάρος. Υπηρέτησε ζωγραφίζοντας τον Corto Maltese στο ΚΨΜ του Ρεθύμνου. Ακολούθησαν τα περιοδικά του Κωστόπουλου, η Ελευθεροτυπία, τα περιοδικά του Τερζόπουλου, γενικά έγραφε γύρω στις 5000 λέξεις την ημέρα. Τις περισσότερες ενώ γίνονταν συσκέψεις για μια σειρά τηλεοπτικών εκπομπών. Προγραμματίζει να γράψει ένα (ακόμη) βιβλίο, ένα σίριαλ, μία εγκυκλοπαίδεια και μερικά θεατρικά που έχει στο μυαλό του, αλλά προς το παρόν εκφράζεται από αυτά που δημοσιεύονται στην Athens Voice. Την διαβάζει από το πρώτο φύλλο και θαυμάζει όλους τους συναδέλφους, μερικούς από τους οποίους γνωρίζει εδώ και μισό αιώνα.
ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ
Η απάνθρωπη εκμετάλλευση των αυτοκτονιών
Στήνεται τρικούβερτο γλέντι με την Πάολα!
Πρέπει να αποκατασταθεί η αδικία κατά του ελληνικού σινεμά
Δύσκολο. Τα τραγούδια του Νιόνιου δεν χορεύονται με πους απς και είναι πιο δυσνόητα απο το «Πιο χαμηλά» της σ. Άντζυς Σαμίου
Επιτέλους ένα άρθρο γραμμένο από κομμουνιστές για κομμουνιστές!
Ο σταθμός βυθίζεται από τα βαρίδια του Survivor
Go back, κύριε Τουρίστα, go back, νομενκλατούρα του Airbnb