Τέσσερα εντελώς διαφορετικά μέρη με χιλιάδες χιλιόμετρα απόσταση μεταξύ τους, με γνωστές και κρυφές ομορφιές
- CITY GUIDE
- PODCAST
-
15°
Αλέκος Λιδωρίκης
O Αλέκος Λιδωρίκης ξεκίνησε την δημοσιογραφία το 1996, έχοντας ολοκληρώσει τις σπουδές του στο Οικονομικό Τμήμα της Νομικής Σχολής του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών και στην Διπλωματική Ακαδημία του Λονδίνου στο Πανεπιστήμιο του Westminster. Εργάζεται στο Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων καλύπτοντας οικονομικά θέματα, ενώ έχοντας ως χόμπι την φωτογραφία γράφει και αρθρογραφεί για καθημερινά θέματα που απασχολούν τους πολίτες όλων των ηλικιών και ιδιαίτερα την νέα γενιά. Τα τελευταία χρόνια ασχολείται και με το τεχνολογικό ρεπορτάζ και ιδιαίτερα με τον τρόπο που οι νέες τεχνολογίες αλλάζουν τον τρόπο ζωής που γνωρίζαμε μέχρι σήμερα. Έχει συμμετάσχει σε δημοσιογραφικές αποστολές εντός και εκτός Ελλάδας. Από τις εκδόσεις "Παρουσία" κυκλοφόρησε το 2017 το βιβλίο του "Αθήνα - Περιηγήσεις και Ίχνη", που επανεκτυπώθηκε το 2018 εμπλουτισμένο με νέα κείμενα. Το 2020 τιμήθηκε με το Βραβείο Οικονομικού Ρεπορτάζ του Ιδρύματος Προαγωγής Δημοσιογραφίας «Αθανασίου Βασ. Μπότση».
ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ
Πολυκατοικίες, κτίρια και μονοκατοικίες έδειχναν να έχουν φορέσει τα καλά τους, σε ένα περιβάλλον εκκωφαντικής ησυχίας
«Από τότε που είδα μια εντυπωσιακή φωτογραφία στο instagram με το ηλιοβασίλεμα στην Καλντέρα έβαλα στόχο να βρεθώ το συντομότερο στο μοναδικό αυτό ελληνικό νησί»
Η ποιότητα σε κάθε βήμα είναι τελικά εκείνη που καθορίζει την πορεία
Στιγμές που δύσκολα προλαβαίνεις να ζήσεις και να αποτυπώσεις σε μια μεγαλούπολη που σε παρασύρει στη ροή της
Μιλώντας με πέντε νέους για κάποια από τα θέματα που η νέα γενιά σήμερα συζητάει και ενδιαφέρεται.
Μοναδικό πλεονέκτημα για μια ευρωπαϊκή πρωτεύουσα να βρίσκεσαι σε 15 λεπτά από το κέντρο της πόλης στην παραλία
Αυτό το τσαλακωμένο αλουμινόχαρτο πάχους χιλιοστών κρύβει πίσω του μια ολόκληρη παραγωγική διαδικασία
Να επανακαθοριστούν κάποιοι νέοι κανόνες δημόσιας υγιεινής και συμπεριφορών προς όφελος όλων και κυρίως του μέσου πολίτη
Γιατί το έργο άργησε τόσο να ξεκινήσει