Η Ashoka και το Schneider Electric Foundation ξεκινούν το πρόγραμμα «Κοινωνική Καινοτομία για την Καταπολέμηση της Ενεργειακής Φτώχειας 2017- 2018» στην Ευρώπη.
- CITY GUIDE
- PODCAST
-
33°
Market News
ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ
Η Praktiker Hellas γιορτάζει το νέο concept, την ανανεωμένη εικόνα & την αναβαθμισμένη αγοραστική εμπειρία του ανακαινισμένου καταστήματος, σε ένα ξεχωριστό δεκαήμερο γεμάτο διασκεδαστικές δράσεις, διαγωνισμούς και μεγάλες προσφορές!
To Hendrick’s Gin προσκαλεί τους λάτρεις του ασυνήθιστου να μεγαλώσουν ή να υιοθετήσουν ένα αγγούρι
#TakeoverFanta: Νέο λογότυπο, νέο μπουκάλι και νέα στρατηγική marketing
Με αυτήν την καμπάνια μόδας, η Lidl αναβαθμίζει διαρκώς τα είδη ένδυσης, προσφέροντας παράλληλα ποικιλία ρούχων, η οποία ακολουθεί τις τάσεις της μόδας.
Ένα παγκόσμια δρομικό κίνημα έρχεται τον Ιούνιο για να ευαισθητοποιήσει σχετικά με την προστασία του περιβάλλοντος και να εμπνεύσει τη συλλογική δράσηhttp://www.adidas.com/runfortheoceans
Περισσότεροι από 4.000 χαρούμενοι δρομείς κάθε ηλικίας, φώτισαν το βράδυ της Κυριακής 28 Μαϊου, τους δρόμους της Αθήνας με την ενέργειά τους και την λάμψη των φακών κεφαλής
Για αναμόρφωση του χώρου από GFC (Greek & Foreign Creators).