- CITY GUIDE
- PODCAST
-
17°
Η έκθεση περιλαμβάνει πίνακες ζωγραφικής (λάδι σε μουσαμά και λάδι σε λινό). Τα έργα του αντανακλούν τον καλλιτέχνη και τον κόσμο, υλικό και ψηφιακό, που τον περιβάλλει. Καθώς μας διηγείται ιστορίες προσωπικών και μη βιωμάτων, μέσω της ζωγραφικής καταφέρνει να μας μεταφέρει σε έναν παράλληλο κόσμο που βρίσκεται στο μεταίχμιο της φαντασίας και της πραγματικότητας, της τεχνολογίας και του υλικού κόσμου.
Με την άφιξη του 21ου αιώνα, έννοιες όπως virtual reality, augmented reality, mixed reality, έχουν κατακλύσει την καθημερινότητα μας. Ψηφιακοί κόσμοι, όπως το Second Life, μέσα κοινωνικής δικτύωσης, όπως το Twitter κι εξοπλισμός για τη βίωση της εικονικής πραγματικότητας, όπως τα γυαλιά 3D, αποτελούν τη βάση όπου εκτυλίσσονται διαφορετικά γεγονότα μεγενθυμένα σαν να τα βλέπεις πίσω από φακό. Από τις γειτονιές του Τελ-Αβίβ μέχρι τα ψηφιακά πατώματα των ντισκοτέκ, η ζωγραφική του λειτουργεί ακούσια ως γενεσιουργός δύναμη συναρπαστικών κόσμων.Τα όρια παραμένουν ασαφή και μέσα σε αυτό το νεφελώδες τοπίο αναδύονται ποικίλες πραγματικότητες.
Στα έργα "Airview" διακρίνουμε κτίρια σε τρισδιάστατη απεικόνιση, αποτέλεσμα των γυαλιών παλαιάς και σύγχρονης τεχνολογίας.
Τα "Άτιτλα" έργα είναι διττής σημασίας, καθώς αναπαριστούν ποντικότρυπες από σπίτια, τα οποία θυμίζουν τα τείχη της Ιερουσαλήμ.
Η "Ειρήνη" παρουσιάζει τη στιγμή που ο καλλιτέχνης φωτογραφίζει το είδωλο του στον καθρέφτη που βρίσκεται στην άκρη της αποβάθρας του ηλεκτρικού σταθμού. Η μορφή παραπέμπει σε κόμικς.
Στη σειρά έργων "Πλέγμα" έχει επηρεαστεί από τους χώρους των ψηφιακών ντισκοτέκ του Second Life.
Φωτογραφία: Μωρίς Γκανής, Ειρήνη, 2012 λάδι σε μουσαμά