Ενδεχομένως ο λόγος ύπαρξης των καταστροφών στον κόσμο να είναι η παραγωγή τέχνης. Αντίστοιχα τα εκ προοιμίου ναυάγια μπορεί να μην εξαλείφονται, ευχόμαστε όμως να μην καταλήγουν στην ακρότητα της ανθρωποφαγίας, έχοντας την ηθική διάσταση της μνήμης, βακτηρία στη θυέστεια φρίκη.
Ο Μπάμπης Καραλής με την εγκατάστασή του αποτίει φόρο τιμής στον Théodore Géricault και αναφέρεται στον διάσημο πίνακά του «Le Radeau de la Méduse» (1818-1819),που είναι μια οριοθετημένη έκταση αποβλήτων του Θεού και ένα πεδίο θριάμβου της δύναμης επί της ηθικής. Ο Καραλής δεν προσπαθεί να εικονογραφήσει τον ιστορικό, αλλά αναπαριστά τον βιωμένο χρόνο, στις ρωγμές του οποίου η σχεδία του καταβυθίζεται. Κατασκευασμένη από τραβέρσες σιδηροδρομικών γραμμών, ανεστραμμένη πάνω σε μια θάλασσα από ξερά ψωμιά είναι προορισμένη να ναυαγήσει, όχι από το βάρος των τρεισήμισι τόνων της, αλλά από το ειδικό βάρος ενός ξύλου που δεν μπορεί να επιπλεύσει. Θέτει έτσι τα όρια του προσωπικού ναυαγίου όταν στον συμπαρομαρτούντα χώρο περιπλέουν η μνήμη του κατακλυσμού, η ελκτική γοητεία του κανιβαλισμού, η διαχείριση της τροφής, ο χειρισμός του άλλου.
ΠΟΥ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ
Τρίτη-Παρασκευή 17.00 - 21.00, Σάββατο 13.00 - 16.00. 3/2 - 12/3