- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
Το Qrator, η επαναστατική δωρεάν ηλεκτρονική (web & mobile) πλατφόρμα, που συνδέει τους δημιουργικούς ανθρώπους σε ολόκληρο τον πλανήτη, είναι επιτέλους live και ανοιχτό στο κοινό. Η πλατφόρμα, οι λειτουργίες και η φιλοσοφία της, παρουσιάστηκαν επισήμως για πρώτη φορά σε μία συνέντευξη τύπου με ιδιαίτερο ενδιαφέρον.
Ο Νικόλας Ιωαννίδης ιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος του Qrator, μιλώντας για το εγχείρημα, δήλωσε σχετικά: «Πρόκειται για μια παγκόσμια, δημιουργική κοινότητα, που αποτελείται από ταλαντούχους δημιουργούς και το κοινό τους. Το Qrator εφαρμόζει πετυχημένους μηχανισμούς κοινωνικής δικτύωσης, που εξασφαλίζουν υψηλό επίπεδο διάδρασης μεταξύ των μελών της. Τη γέννηση και ανάπτυξη της ανερχόμενης δημιουργικής κοινότητας του Qrator, συμβολίζουμε με μια σπείρα. Είναι η σπείρα που σχηματίζεται από τα ονόματα ιδρυτικών μελών, μεταξύ των οποίων και δημιουργών από όλο τον κόσμο. Έχουμε ένα πολύ ευρύ φάσμα από δημιουργούς. Δημιουργούς που φτιάχνουν ποδήλατα στο Σαν Φρανσίσκο, κεραμίστες από τη Μεγάλη Βρετανία, bakers από το Brooklyn, street artists από την Αθήνα, εικονογράφους από τη Γαλλία και πολλούς άλλους».
Το Qrator δίνει δωρεάν βήμα στους δημιουργικούς επαγγελματίες να παρουσιάσουν τη δουλειά τους, ενισχύοντας το ψηφιακό τους αποτύπωμα και άρα το brand τους, με ένα μοναδικό και φιλικό προς το χρήστη τρόπο. Έτσι, αυξάνουν τις ευκαιρίες διάθεσης των προϊόντων ή των υπηρεσιών που προσφέρουν.
Στο Profile του ένας δημιουργός αναρτά μία κεντρική φωτογραφία, το avatar του, το διακριτικό του τίτλο, τη περιοχή στην οποία βρίσκεται, ένα σύντομο βιογραφικό, λέξεις κλειδιά για να τον βρίσκουν πιο εύκολα, συνδέει τα κοινωνικά δίκτυα στα οποία έχει λογαριασμό, την ιστοσελίδα του. Ένα post μπορεί να συνδυάζει πολλαπλές πηγές (Instagram, YouTube, Tumblr, Vimeo, HardDrive, Web κ.α.), προσφέροντας έτσι πιο ζωντανό, διαδραστικό περιεχόμενο. Στο Work ο δημιουργός μπορεί να αναρτήσει περιεχόμενο γύρω από τα προϊόντα, τις υπηρεσίες που παρέχει, την ταυτότητα και τη φιλοσοφία του, τη μέθοδό του, τα εργαλεία, τα υλικά, τους συνεργάτες, το χώρο του. Στο Culture μπορεί να δείξει την κουλτούρα του, αναρτώντας οπτικοακουστικό περιεχόμενο που τον ορίζει. Να επικοινωνήσει δηλαδή στην κοινότητα, αυτό, που ο Αμερικανός marketer Simon Sinek περιγράφει ως το συναίσθημα, το γιατί κάνει αυτό που κάνει, το Brand DNA του. Τα μέλη της κοινότητας μπορούν να τον ακολουθήσουν κάποιον επαγγελματία, να συνδεθούν μαζί του και να ανταλλάξουν ιδιωτικά μηνύματα.
Αλλά στο Qrator δεν παρουσιάζονται μόνο επαγγελματίες δημιουργοί, μπορεί ο καθένας να φτιάξει περιεχόμενο. «Πιστεύουμε ότι η δημιουργία είναι η κινητήρια δύναμη του αύριο. Πιστεύουμε επίσης ότι η δημιουργικότητα δεν είναι ένα χάρισμα για τους λίγους. Πιστεύουμε ότι όλοι μέσα μας κρύβουμε ένα δημιουργό» συμπλήρωσε ο Νικόλας Ιωαννίδης. «Για να καλλιεργήσουμε μία δημιουργική κοινότητα πρέπει να δώσουμε τη δυνατότητα σε όλους να εκφράσουν αυτή την πλευρά τους. Στο Qrator μπορούμε όλοι να αναρτήσουμε τα οπτικοακουστικά μας ερεθίσματα. Είμαστε δημιουργοί ερεθισμάτων για τους δημιουργούς, και το Qrator λειτουργεί σαν ένας ενισχυτής έμπνευσης».