Αρχειο

Η Gap παίρνει πίσω το νέο λογότυπο μετά από θύελλα στο Facebook

A.V. Team
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ

Ενδεικτικό του πόσο υπολογίζουν τις online κοινότητες των υποστηρικτών τους οι μεγάλες πολυεθνικές εταιρίες και της καταναλωτικής δύναμης που μπορεί να συγκεντρωθεί στο facebook και τα άλλα δίκτυα κοινωνικής δικτύωσης είναι το γεγονός της άμεσης απόσυρσης του νέου λογότυπου της Gap μετά από την κατακραυγή των φίλων της εταιρίας. Ο νέος λογότυπος παρουσιάστηκε μόλις μια εβδομάδα πριν για να αντικαταστήσει τον παλιό μετά από 20 χρόνια. Τα χιλιάδες σχόλια που αναρτήθηκαν στην σελίδα της εταιρίας στο facebook υποχρέωσαν την εταιρία να επιστρέψει στο παλιό της εμπορικό σήμα και τον επικεφαλής της να δηλώσει ότι "οι πελάτες έρχονται πάντα πρώτοι".