Αρχειο

Όταν οι διαφημιστικές πινακίδες γίνονται σπίτια για άστεγους

Ένα πρότζεκτ που μπορεί να προσφέρει στέγαση

Καρολίνα Νιαμονιτάκη
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ

Ένας Σλοβάκος σχεδιαστής βρίσκεται πίσω από το Gregory’s Project, το οποίο επιχειρεί να δώσει μια πολύ διαφορετική χρήση στις μεγάλες διαφημιστικές πινακίδες που βρίσκονται στους δρόμους. Συγκεκριμένα στόχος του πρότζεκτ είναι να μετατραπούν οι πινακίδες αυτές σε οικονομικά και πρακτικά σπίτια για άστεγους.

Για να γίνει όσο πιο παραστατική η ιδέα αυτή, η Design Develop, η σχεδιαστική ομάδα που είναι υπεύθυνη για το πρότζεκτ, δημιούργησε ψηφιακές απεικονίσεις για το πώς φαντάζεται τα σπίτια αυτά. Το σχήμα τους θα είναι τριγωνικό και θα διαθέτουν σαλόνι, κρεβατοκάμαρα, κουζίνα, γραφείο και μπάνιο. Η δομή αυτή θα απαιτεί «ελάχιστο κόστος συντήρησης», το οποίο θα μπορούσε να καταβάλλεται εν μέρει από την ενοικίαση του πίνακα από την εκάστοτε εταιρεία που τον χρησιμοποιεί για διαφήμιση. Όπως αναφέρει η ομάδα, τα κτίρια αυτά θα βρίσκονταν σε συγκεκριμένες περιοχές ώστε η ηλεκτροδότηση, η ύδρευση και το νερό να είναι διαθέσιμα. Υπολογίζεται ότι ένα από αυτά τα σπίτια θα κόστιζε περίπου 4.000 €, ενώ τα έσοδα από την διαφήμιση για τον κάθε πίνακα τον χρόνο είναι περίπου 3.600 €.

n

Το πρότζεκτ πήρε το όνομα του από έναν σχεδιαστή από την Σλοβακία που είχε την ιδέα και ο ίδιος επιθυμεί να παραμείνει ανώνυμος. Ωστόσο, ένα μέλος της Design Develop, έστειλε στην Huffington Post εκ μέρους του Gregory: «Θα κάνουμε το καλύτερο δυνατό ώστε η ιδέα αυτή να γίνει πραγματικότητα».

n

n

n

n

n

n

n

n

n

n

Περισσότερες πληροφορίες εδώ