Αρχειο

Διαφημίσεις που «φωνάζουν»

Κάποιες φορές μια εικόνα είναι αρκετή

Καρολίνα Νιαμονιτάκη
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ

Υπάρχουν διαφημίσεις και διαφημίσεις. Υπάρχουν αυτές που με ευφυή ή λιγότερο ευφυή τρόπο προσπαθούν να σε πείσουν για κάποιο προϊόν ή υπηρεσία, αυτές που στόχο έχουν να σου εντυπώσουν το μήνυμα στην μνήμη δια της επανάληψης και της υπενθύμισης αλλά υπάρχουν και αυτές που με μια εικόνα μπορούν να σε στιγματίσουν και να τις θυμάσαι για καιρό. Το bored panda συγκέντρωσε τέτοιες διαφημίσεις κοινωνικού περιεχομένου, που σε κάνουν να κοντοσταθείς και να σκεφτείς. Ας ρίξουμε μια ματιά στις καλύτερες.

Μπορεί να μην συμβαίνει εδώ, αλλά συμβαίνει τώρα

n


Τρομακτικό Vs πιο τρομακτικό

n


Μην μιλάς καθώς οδηγείς

n


Θύματα είναι άνθρωποι σαν εμένα κι εσένα

n


Δεν είσαι σκίτσο. Πες όχι στην νευρική ανορεξία.

n


Το κάπνισμα προκαλεί πρόωρη γήρανση

n


Σταμάτα τη βία: Μην πίνεις και οδηγείς

n


Πρόωρο τέλος: Αν καπνίζεις, βάση στατιστικών η ιστορία σου θα τελειώσει 15% νωρίτερα απ’ ό,τι θα έπρεπε.

n


Η νύστα είναι πιο δυνατή από σένα. Μην οδηγείς νυσταγμένος.

n


Κάνοντας like δεν βοηθάς. Γίνε εθελοντής. Άλλαξε μια ζωή.

n


Το χρώμα του δέρματος σου δεν θα έπρεπε να καθορίζει το μέλλον σου

n

n


Τι βλέπουμε όταν καπνίζεις

n


Το ένα παιδί κρατά κάτι που έχει απαγορευτεί στην Αμερική για την προστασία τους. Μαντέψτε ποιο. Ενάντια στην οπολοκατοχή.

n

n


Προσεκτική οδήγηση: Σκέψου και τις δύο πλευρές

n


Τα παραμελημένα παιδιά αισθάνονται αόρατα. Πες όχι στην παιδική κακοποίηση.n


Πόσο εύκολο είναι να ταΐσεις κάποιον που πεινάει;

n


Οι γυναίκες χρειάζονται… να αντιμετωπίζονται ως ίσες

n

n