- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
Μετά τα Χριστούγεννα το υπουργείο Παιδείας σχεδιάζει να εφαρμόσει σύστημα που θα αξιολογεί τους εκπαιδευτικούς. Όπως αναφέρει δημοσίευμα του Έθνους, οι πρώτες αξιολογήσεις αφορούν εκπαιδευτικούς της στοιχειώδους και της μέσης εκπαίδευσης, που στις 31 Μαΐου 2014 συμπληρώνουν χρόνο προαγωγής.
Οι εκπαιδευτικοί θα αξιολογούνται με τα παρακάτω κριτήρια :
α) Εκπαιδευτικό περιβάλλον: Διαπροσωπικές σχέσεις και προσδοκίες, παιδαγωγικό κλίμα και οργάνωση της τάξης (συντελεστής βαρύτητας 0,75)
β) Σχεδιασμός, προγραμματισμός και προετοιμασία της διδασκαλίας: Βαθμός αντίληψης των δυνατοτήτων και αναγκών των μαθητών για τη διαμόρφωση του σχεδιασμού της διδασκαλίας (συντελεστής βαρύτητας 0,50)
γ) Διεξαγωγή της διδασκαλίας και την αξιολόγηση των μαθητών: Προετοιμασία μαθητών για τη διδασκαλία, διδακτικές ενέργειες και εκπαιδευτικά μέσα. Ενέργειες μαθητών κατά τη διαδικασία μάθησης, Εμπέδωση της νέας γνώσης και αξιολόγηση των μαθητών (συντελεστής βαρύτητας 1,25)
δ) Υπηρεσιακή συνέπεια και επάρκεια: τυπικές υπαλληλικές υποχρεώσεις, συμμετοχή στη λειτουργία του σχολείου, επικοινωνία και συνεργασία με γονείς και φορείς.(συντελεστής βαρύτητας 1,50)
ε) Επιστημονική και επαγγελματική ανάπτυξη: Τυπικά προσόντα και επιστημονική ανάπτυξη (συντελεστής βαρύτητας 1)
Ο εκπαιδευτικός θα εντάσσεται και σε βαθμίδα περιγραφικής κλίμακας ποιοτικού χαρακτηρισμού (ελλιπής, επαρκής, πολύ καλός, εξαιρετικός) ως προς τις διαπροσωπικές σχέσεις και προσδοκίες.
Οι εκπαιδευτικοί που χαρακτηρίζονται ελλιπείς σε περισσότερα από ένα κριτήρια σε μία εκ των κατηγοριών, χαρακτηρίζονται συνολικά ελλιπείς, ασχέτως συνολικής βαθμολογίας και εγγράφονται στον πίνακα των μη προακτέων.