- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
Μία καταγγελία στάθηκε αρκετή για να προχωρήσει η αρμόδια ρυθμιστική αρχή της Βρετανίας στην απαγόρευση μετάδοσης της διαφήμισης του νέου Renault Clio. Σύμφωνα με τη ρυθμιστική αρχή η διαφήμιση αντιμετωπίζει τις γυναίκες ως «σεξουαλικά αντικείμενα» και προσβάλλει τον γυναικείο πληθυσμό. Η εταιρεία απάντησε ότι πρόκειται για μια αναπαράσταση μιας σκηνής του παριζιάνικου καμπαρέ Μουλέν Ρουζ, αλλά η εν λόγω εξήγηση δεν έπεισε τους υπεύθυνους. Η διαφήμιση είχε περισσότερα από 3.5 εκατομμύρια views στο YouTube, χωρίς να έχει δημιουργηθεί κάποιο πρόβλημα, αλλά η αρχή έκρινε πως είναι σεξουαλικά προσβλητική.
Η διαφήμιση παρουσιάζει διάφορους νέους πελάτες να κάνουν μια δοκιμαστική βόλτα (test drive) στους δρόμους του Λονδίνου. Με το που πατούν το κουμπί “Va Va Voom” στο ταμπλό του αυτοκινήτου μεταφέρονται στο Παρίσι. Χορεύτριες με εσώρουχα στιλ burlesque, πωλητές με μπαγκέτες, ο πύργος του Άιφελ, μπιστρό και ερωτευμένα ζευγάρια είναι μερικές από τις σκηνές-στερεότυπα που συνοδεύουν τη γαλλική πρωτεύουσα και αναπαράγονται μπροστά στα μάτια των οδηγών. Η εταιρεία δήλωσε τελικά ότι θα συμμορφωθεί κόβοντας τις σκηνές με τις χορεύτριες.
Λ.Χ.