- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
Δεν έμελλε να γίνει πραγματικότητα το όραμα του Σάι Αγκάσι, ιδρυτή της εταιρείας Better Place, που πριν ένα χρόνο εγκαθιστούσε στο Ισραήλ τους πρώτους της σταθμούς ανεφοδιασμού ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων. Ο Αγκάσι ήθελε να δημιουργήσει ένα πρωτοποριακό δίκτυο ανταλλαγής άδειων μπαταριών με γεμάτες σε χρόνο μόλις πέντε λεπτών, κάτι που όπως έλεγε ο ίδιος θα αποδεικνυόταν φθηνότερο για τους οδηγούς και πιο εύκολο από τη φόρτιση των οχημάτων, διευκολύνοντας έτσι τη διάδοση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Παρόλο που το εγχείρημά του χαιρέτησαν αρκετοί επενδυτές, όπως η General Electric και η HSBC, και η Better Place συγκέντρωσε εκατοντάδες εκατομμύρια δολάρια, οι άμεσα ενδιαφερόμενοι συμπατριώτες του οδηγοί δεν πείστηκαν. Έτσι το σχέδιο του Αγκάσι για 100.000 ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα στους δρόμους του Ισραήλ «βούλιαξε» και η εταιρεία, αναζητώντας «τον καλύτερο τρόπο περιορισμού των ζημιών για τους υπαλλήλους, τους πελάτες και τους δανειστές της», ανακοίνωσε το Σαββατοκύριακο που μας πέρασε τη ρευστοποίηση των περιουσιακών της στοιχείων.
Γ.Σ.