- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
Η ATHENS VOICE σε συνεργασία με τη The Newtons Laboratory παρουσιάζουν ιστορίες επιτυχίας μέσα στην κρίση
Υπάρχουν καλά νέα. Έρχονται από συμπολίτες μας που δημιουργούν και εξελίσσονται μέσα στην κρίση, που μεταφέρουν με επιτυχία στο εξωτερικό ελληνικά προϊόντα και ιδέες. Η A.V. σε συνεργασία με τη The Newtons Laboratory –άλλη μια ελληνική ιστορία επιτυχίας, μια νέα και ήδη βραβευμένη διαφημιστική εταιρεία– παρουσιάζουν ελληνικές ιστορίες επιτυχίας. Αυτή τη φορά μάς διηγούνται τη δική τους ιστορία οι αδερφοί Κυριάκος και Νίκος Κωσταρέλος, δηλαδή η τρίτη γενιά ιδιοκτητών του Τυροκομείου Κωσταρέλου.
«Το 1937 ο παππούς Κυριάκος Κωσταρέλος άρχισε να φτιάχνει, με το γάλα από το κοπάδι του, τυρί και γιαούρτι για τις ανάγκες μιας μικρής ταβέρνας που είχε στο Μαρκόπουλο. Ο πατέρας μας, Χρήστος Κωσταρέλος, συνεχίζει την ενασχόληση της οικογένειας με το γάλα κι έτσι τη δεκαετία του ’60 φτιάχνει ένα μικρό τυροκομείο μέσα στο Μαρκόπουλο. Το ταβερνάκι γίνεται το πρώτο κατάστημα πώλησης των προϊόντων του. Στη συνέχεια ακολούθησαν και άλλα καταστήματα λιανικής πώλησης, ενώ το 1992 είχαμε την ιδέα να ξεκινήσουμε να συγκεντρώνουμε στα καταστήματά μας και άλλα παραδοσιακά προϊόντα. Ξεκινήσαμε, λοιπόν, να ταξιδεύουμε σε όλη την Ελλάδα και να ψάχνουμε προϊόντα μικρών Ελλήνων παραγωγών, οι οποίοι είχαν την ίδια φιλοσοφία με εμάς.
Το 1998 έγινε μετεγκατάσταση του τυροκομείου και, φτιάχνοντας το πρατήριό του, δημιουργήσαμε με φυσικά υλικά (πέτρα, ξύλο) έναν ταιριαστό χώρο παρουσίασης τόσο των προϊόντων του τυροκομείου μας όσο και των υπόλοιπων επιλεγμένων προϊόντων. Ο χώρος αποτέλεσε το πρότυπο ανάπτυξης του δικτύου μας για τα επόμενα χρόνια. Η ιδέα ανάπτυξης αυτού του δικτύου είχε σίγουρα κάποιες δυσκολίες. Η σχεδίαση των καταστημάτων και η κατασκευή τους στα πρότυπα που θέλαμε ήταν ιδιαίτερα απαιτητική και με υψηλό κόστος. Επίσης η μεταφορά των προϊόντων από την επαρχία δεν ήταν τόσο εύκολη όσο είναι σήμερα. Αλλά και η εύρεση και η εκπαίδευση των κατάλληλων συνεργατών για τη στελέχωση των καταστημάτων μας ήταν μια ιδιαίτερα απαιτητική διαδικασία.
Θεωρούμε ότι το μυστικό των προϊόντων μας ξεκινάει από τις προσεκτικά επιλεγμένες πρώτες ύλες, το πάθος μας για την ποιότητα, τη διατήρηση των παραδοσιακών συνταγών και καταλήγει στο μεράκι για αυτό που κάνουμε και στη δημιουργικότητα όταν σκεφτόμαστε ένα νέο προϊόν.
Κάνουμε πολύ προσεκτική επιλογή των πρώτων υλών. Το γάλα το προμηθευόμαστε κυρίως από την περιοχή της νότιας Εύβοιας. Κοιτάμε να προέρχεται από ντόπιες φυλές ζώων, οι οποίες είναι προσαρμοσμένες στη χλωρίδα, στις κλιματολογικές συνθήκες και στο ανάγλυφο της Ελλάδας. Γι’ αυτό και τα ζώα των φυλών αυτών είναι μικρόσωμα και παράγουν λιγότερο, αλλά ποιοτικότερο γάλα.
Τρία από τα προϊόντα μας που θα συστήναμε οπωσδήποτε σε κάποιον που δεν μας γνωρίζει να δοκιμάσει: η φέτα, το στραγγιστό γιαούρτι και το ανθότυρο. Ειδικά τη βραβευμένη βαρελίσια φέτα μας, η οποία φτιάχνεται με χειροποίητη πυτιά και ωριμάζει σε βαρέλια οξιάς, τη θεωρούμε ναυρχίδα όσων παράγουμε.
Στην ερώτηση πώς κρατιέται η εταιρεία μας όρθια μέσα στην κρίση, η απάντηση είναι: με επιμονή στην ποιότητα. Δεν αντιμετωπίζουμε την κρίση σαν μια κατάσταση στην οποία θα πρέπει να γίνουν συμβιβασμοί στην ποιότητα. Το αντίθετο, μάλιστα. Θεωρούμε πως μέσα στην κρίση θα πρέπει να αναδειχθούν τα ποιοτικά ελληνικά προϊόντα. Γι’ αυτό και δημιουργούμε νέα προϊόντα τα οποία ακολουθούν τη φιλοσοφία μας. Αναπτύσσουμε το δίκτυό μας με σταθερά βήματα και προσπαθούμε να προσφέρουμε μια συνολική εμπειρία υψηλού επιπέδου στον επισκέπτη των καταστημάτων μας.
Υπάρχει πάντως ήδη ένα αρκετά αυξημένο ενδιαφέρον για τα προϊόντα μας από αγορές του εξωτερικού, κυρίως για τοποθετήσεις σε delicatessen, και αυτή την περίοδο σχεδιάζουμε την ανάπτυξή μας μέσα από στρατηγικές συνεργασίες, η οποία θα οδηγήσει στην τοποθέτηση των προϊόντων μας σε αυστηρά επιλεγμένα σημεία πώλησης.
Τι θα συμβουλεύαμε κάποιον που θέλει να θέσει σε εφαρμογή το δικό του σχέδιο αυτή τη στιγμή σε αυτή τη χώρα; Να πιστέψει σε αυτό που θέλει να κάνει, να μη “διαπραγματευτεί” τις αρχές του και να βασιστεί στη δημιουργικότητά του και όχι στην αντιγραφή».
Info: Δύο καταστήματα του Τυροκομείου Κωσταρέλου στα οποία θα βρείτε τα προϊόντα τους: 26ο χλμ. Λ.Μαρκοπούλου, Μαρκόπουλο, 2299 025569 & Λεωφόρος Πεντέλης 56, Βριλήσσια, 210 8104.470