Αρχειο

Καρολίνα Ροβύθη

Η Καρολίνα Ροβύθη σχεδιάζει το εξώφυλλο της Athens Voice και μας παρουσιάζει το Love Book, που κυκλοφορεί αυτή την εβδομάδα.

Καρολίνα Ροβύθη
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ

Η Καρολίνα Ροβύθη σχεδιάζει το εξώφυλλο της Athens Voice και μας παρουσιάζει το Love Book, που κυκλοφορεί αυτή την εβδομάδα από τις εκδόσεις Φερενίκη, ενόψει του εορτασμού του Αγίου Βαλεντίνου.

Θα γιορτάσεις τον Άγιο Βαλεντίνο;

Μπορεί να ακουστεί «κλισέ» αλλά αν περίμενα αυτήν την μέρα..για να «γιορτάσω» τον έρωτα θα ήταν σίγουρη η αποτυχία σχέσης!… Κάτι θα κάνω όμως,  γιατί προσπαθώ κάθε μέρα να κάνω ξεχωριστά πράγματα και να μην πέφτω σε ρουτίνα! Ευτυχώς δεν μου είναι δύσκολο γιατί είμαι δημιουργικός άνθρωπος από τη φύση μου, αρκεί να υπάρχει ανταπόκριση και ενθουσιασμός από την «απέναντι» πλευρά.

Πώς ξεκίνησε η ιδέα του Love Book;

Μεγάλωσα σε μια οικογένεια με πολύ ερωτευμένους γονείς, που αψήφησαν κάθε εμπόδιο για να είναι μαζί και με έμαθαν από μικρή ότι η αγάπη τα «νικάει» όλα και είναι ανεκτίμητη - αυτός είναι και ο λόγος που τους αφιέρωσα αυτό το μικρό βιβλιαράκι. Είμαι από τους ανθρώπους που ζουν για τον έρωτα και την αγάπη, δεν είμαι ζωντανή χωρίς αυτά. Η ιδέα ξεκίνησε καλοκαίρι πριν μερικά χρόνια, σημείωνα στίχους από τραγούδια - η μουσική γενικότερα με εμπνέει πάρα πολύ. Αυτό το βιβλιαράκι είναι ο εαυτός μου…

Τι χρώμα είναι η αγάπη;

Αν μου ζητούσες να σου την αποδώσω σε έναν καμβά θα χρησιμοποιούσα έντονα και «καθαρά» πορτοκαλί, κόκκινα, fluo και μπλε χρώματα. Δεν έχει μόνο ένα χρώμα, έχει πολλές μορφές έκφρασης και έντασης.

Η Ελλάδα καλύπτει τις επαγγελματικές σου φιλοδοξίες;

Όχι πια… Φέτος έχω στόχο και θέλω να προσπαθήσω να κάνω έκθεση στο εξωτερικό και γενικότερα έχω διάφορα επαγγελματικά σχέδια εκτός συνόρων. Ελπίζω και θέλω πολύ να τα καταφέρω.

Η διαφήμιση είναι τέχνη;

Σίγουρα! Η διαφήμιση καταρχήν είναι δημιουργία, η ιδέα ενός ή πολλών ανθρώπων που παίρνει μορφή μέσα από έναν συνδυασμό πολλών μορφών τέχνης όπως η φωτογραφία, η ζωγραφική, το design, η τυπογραφία, η σκηνοθεσία, η μουσική κτλ.

Βέβαια είναι τελείως υποκειμενικό το τι αρέσει ή αγγίζει τελικά τον κάθε άνθρωπο / τελικό αποδέκτη (υπάρχουν εμπορικές, όμορφες, χιουμοριστικές, εμπορικές διαφημίσεις), αλλά έτσι είναι η τέχνη, με εκατομμύρια τρόπους έκφρασης: κάποιος βλέπει έναν πίνακα με μια κόκκινη βούλα και θεωρεί ότι είναι αριστούργημα και κάποιος άλλος δεν καταλαβαίνει το γιατί και το αντίστροφο.

Ετοιμάζεις κάποιο νέο πρότζεκτ;

Το επόμενο project είναι ήδη στα σκαριά… θα είναι συνέχεια του «the love book» αλλά με άλλη θεματολογία. Ακολουθούν σύντομα t-shirts και διάφορα άλλα αξεσουάρ με τα τωρινά και νέα εικαστικά. Για περισσότερες πληροφορίες θα υπάρχει ενημέρωση στο website: www.caroline.gr .

Επιμέλεια: Μιχάλης Μάτσας