Αρχειο

Βραβεία κοινού A.V. 2012: Graphic Design

Νικητής: Busybuilding

62222-137653.jpg
A.V. Team
2’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
33273-73807.jpg

Η κατάταξη του Graphic design βγήκε μετά από ψηφοφορία των αναγνωστών Δείτε εδώ

GRAPHIC DESIGN

Busybuilding (Red Dot Communication Design Awards 2012 για την προώθηση των ελληνικών προϊόντων για τον ΟΠΕ & για τη δημιουργία οπτικής ταυτότητας για το The Hellgate Photography)

Antidot Design Studio (Αφίσες παραστάσεων Εθνικής Λυρικής Σκηνής)

Βασίλης Παπατσαρούχας (Εικονογράφηση/σχεδιασμός του βιβλίου: Η Αλίκη στη χώρα των θαυμάτων, του Lewis Carroll)

Mouse Graphics (Σχεδιασμό συσκευασίας ελαιόλαδου «St. οlive»)

k2design (Αφίσα στο 2ο Φεστιβάλ Θερινού Κινηματογράφου Αθήνας)

Διαβάστε για την ομάδα busybuilding και δείτε δουλειές τους

n

Φωτο.: Αριστοτέλης Ρουφάνης

H busybuilding είναι ένα branding & design agency, με αντικείμενο τον σχεδιασμό, την επιμέλεια και την παραγωγή, ολοκληρωμένων προτάσεων σύγχρονης οπτικής επικοινωνίας και εξειδίκευση στο brand strategy, στο σχεδιασμό οπτικής και λεκτικής ταυτότητας, στο environmental branding και στο σχεδιασμό εφαρμογών marketing και επικοινωνίας για το web και τα νέα μέσα.Έργα της έχουν διακριθεί με βραβεία Ermis, ΕΒΓΕ, European Design Awards και red dot communication design awards, και έχουν δημοσιευθεί και εκτεθεί στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Στο πελατολόγιο της busybuilding περιλαμβάνονται η HSBC Ελλάδας, ο Όμιλος Χαραγκιώνη, η Lafarge, η Ελληνική Ραδιοφωνία, ο ΟΠΕ, η Geohellas, το Green Design Festival, η Action Aid Hellas, η Εθνική Πινακοθήκη, το Μουσείο Μπενάκη κ.ά.H busybuilding είναι συνεργαζόμενο μέλος της ΕΔΕΕ στον τομέα Branding & Design και μέλος του DesignLobby.

Τα βασικά μέλη της είναι οι: Δημήτρης Γκάζης (Founder & Creative Director), Έφη Κομνηνού (Managing Partner), Βίκυ Νιτσοπούλου (Designer), Κωστής Σωτηράκος (Designer), Τάσος Παπαϊωάννου (Designer), Μαρίνος Κολοκοτσάς (Designer), Γεωργία Τζωρτζάκη (Office Manager) και Άκης Κανταρτζής (Project Manager). Για περισσότερα δείτε εδώ.

Έργα τους που διακρίθηκαν με red dot communication design award 2012

n

Taste like Greece

To νέο εθνικό brand για τη διεθνή προώθηση των ελληνικών προϊόντων για τον ΟΠΕ (Eλληνικός Οργανισμός Εξωτερικού Εμπορίου). Ο λογότυπος είναι φτιαγμένος από δύο απλούς κύκλους. Δύο δίσκους ζωής. Ο ένας εμπεριέχει τον άλλον. Όπως η ζωή τη γεύση. Όπως οι αυθεντικές συνταγές τις καλής ποιότητας πρώτες ύλες. Ένα σύμβολο που γεννά εικόνες. Ένα πιάτο, το τραπέζι γύρω από το οποίο συγκεντρώνεται η οικογένεια, οι Κυριακές των Ελλήνων, ο κύκλος των φίλων.

Mε κεντρικό θέμα τον λογότυπο, το brand implementation σε όλες τις εφαρμογές (από τα tshirts μέχρι τα γραφικά χώρου, αλλά και τους καταλόγους των εκθετών) εμπνέεται από κάθε γωνιά της Ελλάδας, από κάθε κουζίνα, από τις χαρές του λαού μας, από τα γιορτινά σχέδια πάνω στα πιάτα, την λαϊκή σοφία των δημιουργών, την περηφάνια με την οποία στόλιζαν τους τοίχους στα σαλόνια. Στόχος είναι η ανάδειξη της ποιότητας και της αξιοπιστίας των ελληνικών προϊόντων και των ελλήνων παραγωγών, που αξίζουν σημαντικό μερίδιο στις διεθνείς αγορές. Για περισσότερα δείτε εδώ.

n

Τhe Hellgate Photography

Δημιουργία οπτικής ταυτότητας για το The Hellgate Photography. Ένα πρακτορείο εικόνας στη Νέα Υόρκη που λειτουργεί ως μια ανοικτή πλατφόρμα ανάδειξης και διεθνούς αντιπροσώπευσης καλλιτεχνών από όλο τον κόσμο, από τους χώρους της φωτογραφίας, της οπτικής επικοινωνίας και των media που ασχολούνται με τη μουσική. Η εταιρική ταυτότητα βασίζεται στο χειρόγραφο λογότυπο που αποδίδεται σε συνδυασμό με custom made σκίτσα, σε ευτελή χαρτιά με ταυτόχρονη χρήση χρησής πούδρας για την εκτύπωση της πληροφορίας. Η ειδικά σχεδιασμένη αφίσα μετατρέπεται χάρη σε ειδικά διπλώματα σε folder A4, θήκη για cd αλλά και jacket για moleskine notebook. Για περισσότερα δείτε εδώ.

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ

Tα καλύτερα άρθρα της ημέρας έρχονται στο mail σου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ