- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
Εντυπωσιακή αύξηση παρουσίασε το ηλεκτρονικό εμπόριο σύμφωνα με την ετήσια έρευνα για το 2012 που διεξήγαγε το Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών για τη συμπεριφορά των online καταναλωτών.
1,9 εκατομμύρια έλληνες αγόρασαν προϊόντα και υπηρεσίες αξίας 2,9 δις ευρώ μέσω του ηλεκτρονικού υπολογιστή τους. Ο μέσος όρος ετησίως είναι 20 αγορές αξίας 1.600 ευρώ. Στις συνολικές αγορές η αύξηση ήταν της τάξης του 50% σε σχέση με το 2011.
Η μεγαλύτερη αύξηση παρατηρείται στις ταξιδιωτικές υπηρεσίες, ακολουθούν τα είδη ένδυσης και υπόδησης, ενώ για πρώτη φορά εμφανίζεται και μια νέα μεγάλη κατηγορία υπηρεσιών γύρω από τις τηλεπικοινωνίες, τις ασφάλειες, τις ενοικιάσεις και πωλήσεις ακινήτων, αλλά και τα χρηματοοικονομικά και νομικά.