- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
Μεγαλόσταυροι και Σφυροδρέπανα
Ο Δημήτρης Φύσσας ξεσκεπάζει τον "παράνομο δεσμό" ενός Αγίου ανθρώπου με τη Λιάνα Κανέλλη
Είδατε καλά την αφίσα; Λοιπόν, πάμε.
Ως γνωστόν, ο κάθε συνεπής από τους δύο συζύγους, σ΄ ένα παντρεμένο ζευγάρι, αρνείται ότι έχει εξωσυζυγική σχέση. Έτσι κάνει και το μέγα ζευγάρι της συντήρησης στη χώρα μας, το ΚΚΕ και η ορθόδοξη εκκλησία. Όλος ο κόσμος ξέρει τη σχέση τους, οι ίδιοι την καλλιεργούν, όμως ποτέ δεν την παραδέχονται επισήμως, γιατί το πλείστον των οπαδών τους δε θα το ήθελε.
Έχουν λοιπόν βρει ένα πρόσωπο που συνταιριάζει τις δύο ιδιότητες: ανήκει στο χριστεπώνυμο πλήρωμα της ορθοδοξίας και συνάμα κατέχει βουλευτική έδρα για το ΚΚΕ, ενώ αρθρογραφεί και στο «Ριζοσπάστη». Είναι η κ. Γαρουφαλιά Κανέλλη, κατά κόσμον Λιάνα. Το φύλλο συκής που διατηρεί τα προσχήματα είναι ότι η κ. Κανέλλη δεν είναι μέλος του ΚΚΕ, αλλά συνεργαζόμενη- οπότε όλα της επιτρέπονται: και στην εκκλησία να πηγαίνει, και να σταυροκοπιέται / χειροφιλεί στις πανηγυρικές μετ΄ αρχιεπισκόπου συνεδριάσεις της βουλής και τα απίθανα σενάριάτης να αναπτύσει στο περιοδικό της, που λέγεται «Νέμεσις» (προσοχή στην αρχαιοελληνική κατάληξη). Το ότι είναι η καλύτερη προσωπική φίλη με την κ. Αλέκα Παπαρήγα, προφανώς δεν μετράει. Σημασία έχει ότι δεν είναι μέλος (δεν είναι άραγε;).
Ακόμα όμως και η κ. Κανέλλη μερικές φορές τους εκθέτει ανεπανόρθωτα, γιατί υπερβαίνει τα εσκαμμένα (αν υπάρχουν τέτοια στην περίπτωσή της). Η παραπάνω αφίσα μας δείχνει, λοιπόν, ότι σ΄ έναν πανεπιστημιακό χώρο λοιπόν, σα να είναι τσιφλίκι του, ο κ. μητροπολίτης καλεί, σαν καλός οικοδεσπότης, την κ. βουλευτίνα, να μιλήσει για τους λεγόμενους «Τρεις Ιεράρχες», που είναι «Προστάτες και έφοροι της παιδείας του Γένους μας». Υπάρχει οποιαδήποτε δημοκρατική χώρα όπου θα μπορούσε οποιοσδήποτε θρησκευτικός λειτουργός να προσκαλεί κόσμο σε δημόσιο πανεπιστήμιο; Το πανεπιστήμιο βεβαίως και θα μπορούσε να προσκαλέσει και ένα και δύο και τρεις λειτουργούς σε συζήτηση- αλλά το αντίθετο; Ένα θρησκευτικό (ιδιωτικό) πανεπιστήμιο, ναι. Αλλά αυτό; Σε ποια Γαλλία, Ισπανία, Γερμανία, ΗΠΑ, Φινλανδία, Τσεχία ή Ολλανδία θα μπορούσε να γίνει; Στην Τουρκία, αποκλείεται. Σε κανένα Ιράν ή κανένα Πακιστάν μόνο. Δεν θα είχα πρόβλημα αν οι φοιτητές ή οι καθηγητές είχαν προσκαλέσει, ως οικοδεσπότες, τον κ. μητροπολίτη, την κ. Κανέλλη και όποιον άλλον ήθελαν. Αλλά όχι να καλεί ο κ. Σεραφείμ, πάει πολύ. Το πανεπιστήμιο Πειραιά φτιάχτηκε και λειτουργεί με τους φόρους μας, όχι με τις φοροαπαλλαγές της εκκλησίας.
Και τι θα γινόταν αν μαζεύονταν διαφωνούντες να διακόψουν την εκδήλωση; Ας πούμε, όπως είχαν κάνει τα μέλη της ΚΝΕ και του ΚΚΕ και είχαν διακόψει τον πανεπιστημιακό δάσκαλο Στεφάν Κουρτουά στο πανεπιστήμιο της Λάρισας, επειδή δεν θα τους άρεσαν αυτά που θα έλεγε. Και ο Κουρτουά δε μίλησε ποτέ, όπως δεν μίλησε κανένας «αντικομμουνιστής» Κουρτουά Η κ. Κανέλλη φαντάζομαι ότι μίλησε, όπως και ο κ. μητροπολίτης. Αυτοί προφανώς είναι αποδεκτοί. (Το κατ΄ εμέ, ο καθένας δικαιούται να μιλάει, ν΄ ακούγεται και να γίνεται διάλογος). Αναρωτιέμαι μάλσιτα αν η ΚΝΕ έκανε και τη σχετική κινητοποίηση ώστε να υπάρχει υπολογίσιμο ακροατήριο. Ή μήπως τα μέλη της κόλλησαν και τις αφίσες αυτές, παρά με τα κατηχητόπουλα;
Τέλος πάντων, ας παραβλέψουμε μερικά ακόμα ζητήματα που προκύπτουν από την αφίσα. Αφήνω στην άκρη την ορθοδοξία και το «Γένος», τομείς όπου προφανώς συμπίπτουν ο προσκαλών και η προσκαλουμένη. Αφήνω στην άκρη το «εόρτιο βραδυνό», που υποθέτω ότι έχει να κάνει με κάποια εκλησιαστική ή μοναστική ορολογία. Αφήνω στην άκρη ακόμα και το καργακικής – εκθεσιολογικής έμπνευσης χιλοειπωμένο σχήμα διάκρισης μεταξύ παιδείας – εκπαίδευσης. Τ΄ αφήνω όλα στην άκρη.
Και επικεντρώνομαι στο ποιόν του προσκαλούντος οικοδεσπότη. Και τούτο διότι δεν είναι ίδιοι όλοι οι μητροπολίτες, ούτε φυσικά όλοι οι πιστοί. Ποιος είναι ο κ. Σεραφείμ; Δεν πρόκειται για τυχαίο επίσκοπο, αλλά για επίλεκτο στέλεχος της ακραίας πτέρυγας της ορθόδοξης εκκλησίας. Και ειδικά γι΄ αυτή την πρόσκληση και την ειδική σχέση Κανέλλη – Σεραφείμ, δεν μπορεί το ΚΚΕ να κρύβεται πίσω από το δάχτυλό του
Γιατί ο κ. Σεραφείμ Μεντζελόπουλος είναι ο άνθρωπος που αρνήθηκε επιδεικτικά να βοηθήσει πρόσφυγες οι οποίοι είχαν έρθει επίσημα από τη Μυτιλήνη στην περιοχή του, γυναικόπαιδα κυρίως, που άλλοι φορείς του Πειραιά προσπάθησαν να περιθάλψουν όσο μπορούσαν.
(https://www.avgi.gr/ArticleActionshow.action?articleID=487332).
Γιατί είναι ο άνθρωπος που έδωσε τις εξής απαντήσεις, σχετικά με το σεξ, σε συνέντευξή μόλις είχε πάρει τη θέση του στον Πειραιά (2005):
-Ως φοιτητής δεν είχατε σχέσεις με γυναίκες;
- Εννοείς σαρκική επικοινωνία;
- Ναι.
- Ποτέ. Ασφαλώς σαν ένας φυσιολογικός άνθρωπος μου άρεσε το άλλο φύλο. Όμως ποτέ δεν προχώρησα σε μια τέτοια επικοινωνία.
- Πόσο εύκολο όμως είναι σε έναν φυσιολογικό άντρα να αρνηθεί την επαφή του με μια γυναίκα;
- H σχέση με τη γυναίκα στον άνθρωπο ο οποίος προσπαθεί να αφιερωθεί στον Θεό δημιουργεί πνευματική σύγχυση. Εγώ, για να ξεπεράσω την επιθυμία της νεανικότητάς μου, έκανα «ψυχολογικό διαλογισμό», δηλαδή σκεφτόμουν τη ματαιότητα των πραγμάτων, σκεφτόμουν το ανθρώπινο σώμα χωρίς την επιδερμίδα. Θυμάστε τους πίνακες που είχαμε στο σχολείο με τους μυς χωρίς το δέρμα; Ο Τερτυλλιανός έλεγε πως η γυναίκα «είναι η θύρα που οδηγεί στην κόλαση». Αν λησμονήσουμε την μοντανιστική προέλευση του αφορισμού αυτού, εντούτοις ο λόγος του παρέχει μια ασφαλή πυξίδα για όποιον επιθυμεί να αφοσιωθεί ολοκληρωτικά και απερίσπαστα στον Κύριο.
(https://cheruvim.wordpress.com/)
Γιατί φαίνεται να έχει και γενικότερο μέτωπο ανοιχτό προς το ζήτημα του σεξ: είναι ο άνθρωπος που κατέθεσε αγωγή κατά του ακτιβιστή ομοφυλόφιλου Λέο Καλοβυρνά, που είχε διαμαρτυρηθεί για τις επιθέσεις του μητροπολίτη εναντίον των ομοφυλοφίλων. Τι είχε πει ο κ. μητροπολίτης, μεταξύ άλλων πολλών, γι΄ αυτό το ζήτημα, σε σχετική συνέντευξη; Χαρακτήρισε τους ομοφυλόφιλους «ηθικά απονευρωμένους, με ψυχοπαθολογικές εκτροπές και ψυχασθένειες, με μανία ικανοποιήσεως της ψυχοπαθολογικής των εκτροπής, που έκαναν αξία ζωής το σωλήνα αποβολής των περιττωμάτων». (https://roides.wordpress.com/2008/11/15/15nov08/).
(Η δίκη έχει αναβληθεί δυο φορές, εκκερεμεί).
Είναι ο άνθρωπος που εκφράζεται υπερβολικά (για να μην πω τίποτ΄ άλλο) ακόμα και για τα μέτρα του δικού του χώρου. Ενδεικτικά, δύο από τα πολλά σχετικά αποσπάσματα. 1. «Τα διευθυντήρια του σιωνισμού και των συγχρόνων "illuminati", διάβαζε εωσφοριστών, επιχειρούν να δηλητηριάσουν ολόκληρο τον πλανήτη για τα άθεσμα σχέδιά τους, την καταδολίευση της ελευθερίας κάθε ανθρώπου και την εφιαλτική ομογενοποίηση της ανθρώπινης οικογένειας στην πανθρησκεία του σκότους». ()
2. «Ο Ελληνικός λαός αποτελεί Γένος και συνεπώς οι ντιρεκτίβες της Νέας Εποχής, διάβαζε του Διεθνούς Σιωνιστικού τέρατος, που τώρα επιχειρεί να στραγγαλίσει την οικονομική ζωή του Πλανήτη, για πολυπολιτισμική σύνθεση της Ελληνικής Πολιτείας τυγχάνουν για την συντριπτική πλειονοψηφία του Ελληνικού Λαού απαράδεκτες και επομένως το ζήτημα της αλλαγής του Κώδικος Ιθαγενείας πρέπει να τύχει της συγκεκριμένης ψήφου του Ελληνικού λαού.
Η έννοια του Γένους είναι σύμφυτος με το δίκαιο του αίματος και όχι με το δίκαιο του τόπου γεννήσεως, που ισχύει κυρίως σε νεοπαγή κρατικά σχήματα με χαρακτήρα μωσαϊκού εθνοτήτων, όρα ΗΠΑ, Καναδά, Αυστραλία κλπ» (Ππαντως, το εώνυμο Μεντζελόπουλος του κ. Μητροπολίτη δεν είναι και ακραιφνώς ελληνικό).
(https://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=1127391 - Από δελτίο τύπου της ίδιας της μητρόπολης).
Αυτά ενδεικτικά και μόνο, το διαδίκτυο είναι γεμάτο από τα έργα και τις ημέρες του κ. μητροπολίτη. Αυτός είναι ο άνθρωπος που κάλεσε τη βουλευτίνα του ΚΚΕ να μιλήσει την Κυριακή στο πανεπιστήμιο. Επαναλαμβάνω, δεν μπορεί το ΚΚΕ να κρύβεται πίσω από το δάχτυλό του. Το ψάρεμα στις θεούσες και στους θεούσους δεν έχει κανένα όριο; Η ίδια η κ. Κανέλλη πώς βλέπει τις αντιερωτικές και αντιομοφυλοφιλικές θέσεις του κ. Μεντζελόπουλου; Αν διαφωνεί, γιατί δέχτηκε την πρόσκληση; Αν συμφωνεί, πώς και γιατί το ΚΚΕ δεν την «μαζεύει»; Συμφωνεί η κ. Κανέλλη και το ΚΚΕ με το «δίκιο του αίματος» που επικαλείται ο κ. μητροπολίτης; Ελαφρώς ρατσιστικό δεν ακούγεται; Πολύ θα ήθελα απαντήσεις είτε από την κ. Κανέλλη, είτε από το ΚΚΕ, είτε από απλά μέλη του. Και αν είναι δυνατόν χωρίς προσωπικές ύβρεις και γενικεύσεις, χωρίς ad argumentum ad hominem, αλλά με τεκμηρίωση, όπως προσπάθησα να είναι αυτό εδώ το κείμενο.
Υ.Γ. Αναρωτιέμαι αν και πώς θα καλύψει το θέμα ο «Ριζοσπάστης»....